Biznes i finanse

Go tech, and Beyond” – Hisense poszukuje nowych rozwiązań dla potrzeb konsumentów na całym świecie

Hard Rock cieszy się z możliwości współpracy z Halsey – zdobywczynią wielu platynowych płyt i autorką muzyki niezwykłej, wymykającej się klasyfikacjom gatunkowym. Ponadto firma przeznacza 250 000 $ na cele związane z ochroną praw społeczności LGBTQIA+ za pośrednictwem Hard Rock Heals Foundation.

5 czerwca 2023 roku, w ramach obchodów Światowego Dnia Środowiska, Hisense, jeden z największych producentów sprzętu AGD, wraz z hasłem #BeatPlasticPollution („Pokonajmy zanieczyszczenie tworzywami sztucznymi”), zobowiązuje się do zakończenia zanieczyszczenia tworzywami sztucznymi poprzez wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań. Hisense, działając w zgodzie ze swoim hasłem „Go tech, and Beyond” („Więcej niż technologia”), zobowiązuje się do wykorzystywania nowoczesnych technologii w celu poprawy jakości życia ludzi.

Hisense dba nie tylko o doświadczenia użytkowników, ale również o dobrostan środowiska. Firma zdecydowanie poprawia swoje systemy zarządzania łańcuchem dostaw, wprowadzając innowacyjne techniki wykorzystujące mniejsze ilości plastiku. Przykładem może być optymalizacja układu chłodzenia i grubości tylnej osłony telewizorów, co w skali roku pozwoliło na oszczędność 4626 ton plastiku – równoważnego 514 mln foliowych torebek.

Hisense stale inwestuje w technologię i projektowanie produktów, które nie tylko odpowiadają na zróżnicowane potrzeby klientów, ale również chronią środowisko. Przykładowo, lodówki i pralki Hisense wykorzystują energooszczędny układ, dzięki któremu zużycie energii jest ograniczone do minimum. Ponadto, klimatyzatory Hisense zapewniają wyjątkowo czyste powietrze dzięki „cyklonowemu” systemowi oczyszczania.

Hasło „Go tech, and Beyond” symbolizuje wysiłki Hisense, aby zapewnić milionom rodzin na całym świecie dostęp do nowoczesnych technologii i produktów najwyższej jakości, dzięki którym użytkownicy mogą cieszyć się doskonałymi doświadczeniami.

Hisense nieustannie stara się dostarczyć najwyższej jakości produkty, które poprawiają jakość życia użytkowników. Technologia laserowa i ultra-krótkiego rzutu stosowana w laserowych telewizorach Hisense Laser TV stanowi doskonałe połączenie kinowych wrażeń zasadniczo wpływających na ochronę wzroku, a także zminimalizowanie zużycia energii. Wraz z nadejściem lata i wprowadzeniem na rynek europejski flagowych telewizorów ULED X i U8, Hisense pozwala swoim klientom doświadczyć wszystkich korzyści związanych z hasłem „Go tech, and Beyond”.

Hisense to marka, która gwarantuje najnowocześniejsze technologie i wyrafinowane produkty. Oferuje szeroką gamę produktów dla konsumentów, w tym telewizory Smart TV, sprzęt AGD i inteligentne systemy informatyczne. To marka, która wykorzystuje innowacyjne technologie, aby zapewnić klientom wyjątkowe doświadczenia. Hisense jest obecny w ponad 160 krajach, a jego popularność stale rośnie.

1. Hisense to chińska marka, która od lat produkuje innowacyjne produkty i technologie dla domu.

2. Hisense zapewnia konsumentom wyjątkowe doświadczenia z wykorzystaniem innowacyjnych produktów i technologii, które zmieniły sposób, w jaki ludzie korzystają z rozrywki w domu.


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM