Uczestnicy 11 edycji Akademii e-marketingu dla przedsiębiorców z sektora MŚP otrzymają bezpłatną możliwość uczestnictwa w szkoleniu na temat budowania strategii promocji biznesu w sieci. 18 maja 2023 roku w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym (ul. Żurawiej 71) właściciele małych i średnich firm będą mieli okazję skorzystać z porad specjalistów dotyczących tworzenia strony internetowej, prowadzenia działań SEO i wykorzystywania narzędzi promocyjnych.
Akademia e-marketingu już po raz jedenasty zaprasza na swoje wiosenne wydarzenie. Przez 11 edycji Akademii na jej spotkania przybyło wielu ekspertów i entuzjastów branży. W tym roku również czeka nas mnóstwo interesujących wykładów, paneli dyskusyjnych i szkoleń.
„Cieszymy się na kolejne spotkanie z polskimi przedsiębiorcami, którym przekażemy swoją wiedzę oraz pomożemy im zaplanować strategię rozwoju ich biznesu w internecie. Organizowane przez nas szkolenie to dla uczestników nie tylko wspaniała okazja do zdobycia wiedzy, ale też do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz prowadzenia rozmów i konsultacji z naszymi specjalistami” – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz poszerzyć swoje umiejętności w zakresie marketingu online, to wyjątkowe szkolenie w Białymstoku jest właśnie dla Ciebie. 18 maja 2023 roku w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym (ul. Żurawiej 71) znawcy z firmy WeNet Group zaprezentują Ci skuteczne strategie marketingowe oraz zapewnią darmowe doradztwo i konsultacje. To wyjątkowa okazja, by pogłębić swoją wiedzę i wzmocnić swoją pozycję na rynku.
Już 18 maja 2023 roku w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym (ul. Żurawiej 71) odbędzie się szkolenie dla przedsiębiorców, prowadzone przez doświadczonych ekspertów z firmy WeNet Group. Jest to wyjątkowa okazja, aby zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu marketingu online i wzmocnić swoją pozycję na rynku. Uczestnicy otrzymają także bezpłatne doradztwo i konsultacje.
„Dzisiaj każda firma, która chce zdobywać klientów, powinna być aktywna w internecie. Ważne jest nie tylko posiadanie firmowej strony WWW, ale też jej pozycjonowanie, aby mogła być jak najlepiej widoczna w Google. Dobrze zaplanowany i kontrolowany e-marketing daje niezliczone możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż – mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm. – Aby jednak odnieść sukces, potrzebna jest znajomość efektywnych metod promocji w sieci. Chcemy przekazać nowoczesną wiedzę z obszaru marketingu online oraz skutecznego wykorzystania narzędzi umożliwiających dotarcie do potencjalnego klienta. Warto tu też wspomnieć o sztucznej inteligencji, o której ostatnio jest głośno. Nie ma się jednak czego obawiać, AI nie zastąpi człowieka. Zautomatyzuje za to wiele czynności i może być bardzo pomocna w codziennej pracy i rozwoju biznesu. Trzeba więc znać tego rodzaju narzędzia” – dodaje Grzegorz Kordas.
Uczestnicy spotkania będą mieli okazję zdobyć kompleksową wiedzę na temat budowy i rozwoju firm w sieci od wybitnych specjalistów. Będą mogli dowiedzieć się o tajnikach budowy stron internetowych, działaniach SEO oraz korzyściach z usług Google, a także o strategiach marketingowych w mediach społecznościowych oraz ocenie efektywności wykonanych działań.
Na konferencji eksperci przybliżą uczestnikom najnowsze regulacje dotyczące dyrektywy Omnibus. Omówią jej wpływ na sprzedawców internetowych i jakie obowiązki na nich nakłada. Jest to istotne, ponieważ każdy biznesmen musi być na bieżąco z przepisami prawa.
„Cały program Akademii dostosowaliśmy do potrzeb sektora MŚP na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia z poprzednich edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. Warsztaty mają pomóc właścicielom małych i średnich firm przyswoić praktyczną wiedzę z podstaw e-marketingu. Jako Google Partner mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą chcemy się podzielić. Uczestnicy będą mieli też możliwość porozmawiania z naszymi ekspertami, którzy chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą i podpowiedzą, jakie konkretne działania w internecie warto prowadzić” – podsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
Dołącz do ponad 700 przedsiębiorców, którzy skorzystali już z wiosennej edycji Akademii e-marketingu. Wydarzenie odbyło się w Białymstoku, Gdańsku, Katowicach i Warszawie.
Odwiedzając Akademię e-marketingu, możesz spotkać się z ekspertami branży online, poznać nowe sposoby i narzędzia do prowadzenia skutecznej komunikacji z klientami i odkryć najlepsze strategie marketingowe.
Dołącz do wielu innych przedsiębiorców i poznaj skuteczne strategie marketingowe, dzięki którym zdobędziesz nowe narzędzia i rozwiązania do komunikacji z klientami. Akademia e-marketingu oferuje spotkania z ekspertami branży online.
Weź udział w wydarzeniu za darmo! Wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie https://www.akademiaemarketingu.pl/, aby zgłosić swoje uczestnictwo.
Akademia e-marketingu
Akademia e-marketingu to szkolenia internetowe organizowane przez WeNet Group, w których uczestniczą przedsiębiorcy, specjaliści i menedżerowie szukający wiedzy na temat nowoczesnych narzędzi i strategii marketingowych. Akademia oferuje szkolenia z zakresu marketingu internetowego, e-commerce, content marketingu, pozycjonowania, newsletteringu, mediów społecznościowych i wielu innych. Uczestnicy mają możliwość zdobycia wiedzy, która pomoże im zwiększyć zyski z prowadzonego biznesu.
Partnerzy i patroni medialni
Organizatorem i partnerem merytorycznym Akademii e-marketingu jest WeNet Group – firma specjalizująca się w doradztwie internetowym. Partnerem strategicznym jest Klub Integracji Europejskiej, a także Krajowa Izba Gospodarcza i Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach.
Patronat medialny nad szkoleniami obejmują: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu.
Cele Akademii
Akademia e-marketingu ma na celu dostarczenie przedsiębiorcom, menedżerom i specjalistom z zakresu marketingu wiedzy na temat nowoczesnych narzędzi i strategii marketingowych. Oferuje szeroki zakres szkoleń z zakresu e-commerce, content marketingu, pozycjonowania, newsletteringu, mediów społecznościowych i innych. Uczestnicy mają szansę zdobycia wiedzy, która umożliwi im skuteczne wykorzystanie wszystkich narzędzi internetowych w celu zwiększenia zysków z prowadzonego biznesu.
Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl