Biznes i finanse

Greg Murray – laureat tegorocznej YPO Global Impact Award

Raport prezentuje nowoczesne sposoby komunikacji wizualnej stosowane przez globalnych liderów biznesu w celu zwiększenia efektywności w miejscu pracy, sprzedaży, rekrutacji oraz utrzymania zaangażowania pracowników i klientów. Wyniki ankiet wskazują, że 90% badanych zgadza się, że metody komunikacji wizualnej przyczyniają się do zwiększenia efektywności pracy, 89% z nich uznaje, że komunikacja wizualna wpływa na zaangażowanie zespołu i klientów, a 61% stwierdza, że od pracowników niezwiązanych z projektowaniem oczekuje się znajomości projektowania.

YPO ogłosiło dziś, że Greg Murray, współzałożyciel i dyrektor generalny KOKO Networks, został tegorocznym laureatem nagrody Global Impact Award. KOKO Networks to innowacyjna firma kenijska, która odgrywa kluczową rolę w walce z wylesianiem i emisją dwutlenku węgla, oferując bezpieczne i wydajne kuchenki gazowe jako alternatywę dla węgla drzewnego używanego jako paliwa w mieszkaniach.

YPO Global Impact Award to wspaniały sposób, aby wyrazić uznanie dla jego członków wychodzących poza YPO i wspierających zrównoważony rozwój oraz zwiększanie potencjału.

„Greg i KOKO Networks przecierają szlaki swoim innowacyjnym podejściem do walki z wylesianiem oraz działaniami na rzecz poprawy zdrowia Kenijczyków. Tworzone przez nich rozwiązania są oparte na technologiach, które przynoszą korzyści nie tylko dla środowiska, lecz także dla milionów konsumentów – powiedział Thayer Smith, prezes YPO. – Greg jest inspiracją nie tylko w obrębie naszej społeczności YPO, ale i poza nią”.

Według Organizacji Narodów Zjednoczonych do spraw Wyżywienia i Rolnictwa (FAO), węgiel drzewny, jako główne paliwo wykorzystywane w kuchenkach na terenach miejskich w Afryce, jest głównym winowajcą wylesiania na tym kontynencie. Zanieczyszczenie powietrza w pomieszczeniach, będące skutkiem spalania węgla drzewnego, stanowi ogromne zagrożenie dla życia ludzi, powodując każdego roku setki tysięcy zgonów, głównie wśród dzieci poniżej 5 roku życia. To zanieczyszczenie jest odpowiednikiem wdychania dymu z czterech paczek papierosów dziennie. Greg Murray i współzałożyciele KOKO Networks, Sagun Saxena, Micael da Costa i Nicholas Stokes, postanowili zmierzyć się z tym wyzwaniem, tworząc nowy przemysł oparty na technologii, który może pomóc krajom szybko zastąpić węgiel drzewny innymi, przyjaznymi środowisku źródłami energii.

KOKO wychodzi naprzeciw potrzebom konsumentów oferując innowacyjne, opłacalne i przyjazne dla środowiska rozwiązanie. Każdego tygodnia ponad 10 tys. gospodarstw domowych wybiera czyste paliwo KOKO Fuel, dzięki czemu firma zatrudniająca 1800 pracowników w Afryce Wschodniej, Indiach i Wielkiej Brytanii, zarządza siecią ponad 2000 punktów KOKO Fuel. Zlokalizowane one są w sklepach w dzielnicach o niskich dochodach, umożliwiając klientom wygodny i bezpieczny dostęp do taniego i czystego paliwa w bliskiej odległości od ich domów. Dzięki KOKO Fuel, ponad 3,5 miliona Kenijczyków z sześciu miast, może cieszyć się niższymi emisjami dwutlenku węgla o ponad 4 mln ton rocznie oraz zdrowszym powietrzem w pomieszczeniach. Dochody uzyskane z redukcji emisji są dzielone z gospodarstwami domowymi poprzez obniżenie cen paliwa, dzięki czemu każdy może sobie na nie pozwolić. Paliwo jest wytwarzane w Afryce Wschodniej z melasy – produktu ubocznego produkcji cukru, co zapewnia wyższe dochody rolnikom.

„Jesteśmy zaszczyceni mogąc odebrać tegoroczną nagrodę Global Impact Award od YPO. Dziesięć lat temu opracowaliśmy ambitny plan wykorzystania technologii, infrastruktury i rynków węglowych na potrzeby transformacji energetycznej i ochrony lasów na szeroką skalę, w szybkim tempie. Jesteśmy zaledwie na początku drogi. W krajach o niskich dochodach obejmujących swoją powierzchnią lasy tropikalne żyje ponad miliard ludzi, którzy są uzależnieni od węgla drzewnego i potrzebują naszych sieci. Mamy około 15 lat na odwrócenie tendencji związanej z wycinką lasów tropikalnych. Nie da się tego osiągnąć bez rozstrzygnięcia zasadniczych kwestii stojących za popytem na określone towary i bez zapewnienia przestrzeni do regeneracji lasów. KOKO to nowe, skalowalne narzędzie w tej walce”.

Greg Murray, współzałożyciel i dyrektor generalny KOKO Networks, został wyróżniony nagrodą Global Impact Award YPO. Murray wyprzedził ponad dwustu innych laureatów z całego świata, reprezentujących poszczególne regiony, w których działa YPO.

Murray wraz z innymi laureatami regionalnymi, w tym Shadi Bakour, Eric Braverman, Kenneth C.M. Lo, Luis Javier Castro, Daniel Epstein, Renat Heuberger, Jonathan Huy Tran, Nicholas Reichenbach, David Reiling oraz Prashant Sutar, zostali wybrani za ich wpływ na przekształcanie społeczeństwa na lepsze.

Wybór laureatów nagrody Global Impact Award YPO był wyjątkowo trudny, biorąc pod uwagę niezwykłe osiągnięcia wielu z nich. Łącząc siły, wszyscy ci liderzy i ich zespoły zmieniają świat na lepsze.

Greg Murray powiedział: „Jesteśmy dumni, że KOKO Networks zostało wyróżnione nagrodą Global Impact Award YPO. Naszym celem jest przekształcenie świata w lepsze miejsce poprzez ułatwienie dostępu do energii i usług, które pomagają ubogim uzyskać dostęp do lepszej jakości życia”.

Murray i inni laureaci regionalni wyrażają swoją wdzięczność YPO za wybranie ich do nagrody Global Impact Award i zapewniają, że będą nadal pracować nad przekształcaniem społeczeństwa na lepsze.

YPO to międzynarodowa organizacja obejmująca ponad 34000 dyrektorów generalnych w 150 krajach, którzy wierzą, że świat potrzebuje lepszych przywódców i biznesu jako siły napędowej pozytywnych zmian. Nasi członkowie odnoszą znaczące sukcesy jako przywódcy w młodym wieku, prowadząc przedsiębiorstwa i organizacje, które zatrudniają ponad 22 miliony ludzi i generują łącznie ponad 9 bilionów dolarów przychodu. Członkowie YPO spotykają się, aby wymieniać się wiedzą i pomysłami, które mogą odmienić nasze życie, przedsiębiorstwa i społeczności. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej ypo.org.


Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM