Kobiety e-Biznesu zapraszają do udziału w II edycji konkursu Kobieta e-commerce 2023. Eksperci z branży e-commerce i digital marketingu wspólnie nagradzą kobiety za ich wyjątkowe osiągnięcia w biznesie cyfrowym. Głosowanie trwa do 7 maja, a na zwyciężczynię czekają nagrody podczas uroczystej gali 18.05 w Pałacu Wilanowskim w Warszawie. Wybierz swoją faworytkę i pomóż jej wygrać!
Konkurs Kobieta e-commerce to inicjatywa dedykowana kobietom zaangażowanym w branżę e-commerce w Polsce, której celem jest wyrażenie szacunku i uznania dla ich wkładu w rozwój sektora cyfrowego. Nagrody, przyznawane co roku, stanowią jednoznaczne potwierdzenie ich znaczącego wpływu na rozwój handlu internetowego w kraju.
Kapituła konkursu wyłoniła 60 nominacji w 8 kategoriach, spośród ponad 180 zgłoszeń, złożonych przez ekspertów branży e-commerce i digital marketingu w tegorocznej edycji.
Allegro jest najlepszym sklepem internetowym, a Audioteka nagradza najlepsze technologie w e-commerce. Ceneo jest partnerem najlepszego e-marketingu, zaś InPost patronuje innowacji w e-commerce. Modivo jest partnerem odpowiedzialnego e-commerce, Przelewy24 są partnerem najlepszego start-upu e-commerce, a Allaboutlife.pl partnerem przedsiębiorczych mam w e-commerce. They.pl jest partnerem najlepszego influencera dla e-commerce.
Aby uczcić sukcesy kobiet, które w ciągu ostatniego roku wykazały się innowacyjnością i kreatywnością w obszarze e-commerce i e-marketingu, Allegro, Audioteka, Ceneo, InPost, Modivo, Przelewy24, Allaboutlife.pl oraz They.pl sponsorują prestiżowy Konkurs „Kobiety w E-Commerce”.
Głosowanie Internautów trwa od 10 kwietnia do 7 maja 2023 roku. Aby dać swój głos, należy udać się na stronę internetową i wybrać kandydatkę, której chcemy przyznać tytuł Kobiety e-commerce 2023.
Nominowane kandydatki mają szansę zdobyć tytuł Kobiety e-commerce 2023 poprzez głosowanie Internautów. Procentowe udziały głosów, które zostaną oddane do 7 maja 2023 roku, zadecydują o zwyciężczyni. Oprócz tytułu i statuetki, zwyciężczyni otrzyma również nagrodę pieniężną.
Więcej informacji i głosowanie na nominowane kobiety znajdziesz na stronie www.kobietaecommerce.pl/nominowane/
Jury konkursu
Konkursowi na najbardziej znaczące kobiety w branży e-commerce towarzyszy jury, w skład którego wchodzą eksperci z lat związani z e-commerce i digital marketingiem:
-Aleksandra Szol, Director of Ecommerce & Marketing, EOBUWIE MODIVO;
-Arkadiusz Seidler, założyciel i CEO, Audioteka S.A.;
-Marta Mikliszańska, Kierownik Działu Public Affairs & Sustainability, Allegro;
-Jacek Kinecki, CEO, Przelewy24;
-Izabela Karolczyk-Szafrańska, wiceprezes i Chief Marketing Oficer, InPost Grupa,
-Dominika Wabich, PR Officer, Ceneo,
-Kamila Grotowska, Lider ds. Edukacji i Rozwoju Partnerów w Allegro;
-Mateusz Lipski, CEO agencji kreatywnej Progressivo;
-Patrycja Bilewska, założycielka agencji ALLABOUTLIFE.PL i plebiscytu Influencer’s Top,
-Adrianna Kubik, Business Director & Board Member They.pl;
-Anna Heimberger, Dorota Bachman, Agnieszka Brytan – Jędrzejowska, założycielki Fundacji Kobiety e-biznesu.
Gala Kobieta e-commerce 2023
W dniu 18 maja 2023 roku w Villi Intrata w Pałacu Króla Jana III Sobieskiego odbędzie się Gala przyznania tytułów i wręczenia statuetek. Uroczystość połączona będzie z pokazem mody, prezentacją najnowszego modelu elektrycznego Volvo C40 Recharge oraz panel dyskusyjnym na temat trendów na rynku e-commerce.
Więcej informacji i głosowanie na nominowane kobiety znajdziesz na stronie www.kobietaecommerce.pl/nominowane/
Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl