Biznes i finanse

Przenieś się do świata Innowacji z Hisense: Nowe Telewizory dla Wciągających Doświadczeń

Hisense, czołowa globalna marka produkująca urządzenia AGD i elektronikę użytkową, ogłosiła dzisiaj wyniki badania zwyczajów posiadaczy telewizorów w Wielkiej Brytanii. To kolejny krok firmy w kierunku pozycjonowania jej jako lidera w rozwiązaniach mobilnych związanych z alternatywnymi źródłami energii.

Badanie jest częścią dążenia do lepszego rozumienia i poprawy jakości obsługi klientów w jednym z kluczowych rynków międzynarodowych Hisense. Wyniki pomogą firmie w zapewnieniu lepszego i bardziej dopasowanego doświadczenia i usług dla klientów w Wielkiej Brytanii.

Hisense pragnie wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie w różnych krajach, aby oferować produkty i usługi, które są skrojone na miarę lokalnych potrzeb i zainteresowań. Dzięki temu ludzie na całym świecie będą mogli cieszyć się ulubionymi treściami, wspólnymi zainteresowaniami i pasjami, a także wspólnie spędzać czas z bliskimi. Hisense będzie w stanie lepiej zrozumieć potrzeby lokalnych użytkowników i tworzyć produkty i usługi, które pomogą im realizować swoje marzenia.

Catherine Fang, wiceprezeska wykonawcza Hisense International, powiedziała: „Nasza technologia powstała w celu zapewnienia najlepszych możliwych wrażeń dźwiękowych i wizualnych. Dzięki zaangażowaniu w innowacje i najnowocześniejszą technologię Hisense będzie nadal stwarzać swoim klientom możliwości dzielenia się chwilami radości z bliskimi lub ich indywidualnego przeżywania”.

Wyniki badań wykazały, że dla Brytyjczyków oglądanie ulubionych seriali telewizyjnych jest ważnym sposobem na relaks i spędzanie czasu z rodziną. Blisko połowa z ankietowanych (49%) wybrała sposób na odstresowanie się za pomocą seriali, a dla jednej trzeciej (30%) są one sposobem na utrzymanie więzi rodzinnych. Co więcej, wpływ muzycznych motywów przewodnich tych programów na decyzje dotyczące wyboru telewizora okazał się istotny.

Badanie wykazało, że wielu Brytyjczyków chce wymienić swój telewizor na nowy (34%). Konsumenci wskazali jakość obrazu (73%), wielkość ekranu (70%) i jakość dźwięku (58%) jako najważniejsze kryteria przy wyborze nowego odbiornika.

Telewizja jest uznawana za istotny element kultury brytyjskiej – aż 29% respondentów wskazuje na jej rolę jako „narodowej rozrywki” Brytyjczyków, z kolei tyle samo osób uważa, że oglądanie dobrych programów telewizyjnych pozytywnie wpływa na ich humor.

Hisense wierzy, że wprowadzenie modeli ULED X i U8 na rynek brytyjski umożliwi oferowanie konsumentom wyjątkowych produktów wysokiej jakości, które dodatkowo wzmocnią markę na arenie międzynarodowej, a także zapewnią znakomite wrażenia użytkowe.

Konsumenci doceniają produkty Hisense ze względu na ich wysoką jakość, innowacyjne technologie i przystępną cenę. Firma kontynuuje starania o udoskonalenie swoich produktów i oferuje różne opcje, w tym wybór rozmiarów, kolorów i funkcji.

Nowa wersja:

Hisense to światowej sławy producent AGD i elektroniki użytkowej. Firma działa obecnie w ponad 160 krajach, oferując innowacyjne produkty multimedialne, sprzęt AGD i oprogramowanie IT. Klienci doceniają wyroby Hisense za wysoką jakość wyposażenia, nowatorskie technologie oraz konkurencyjne ceny.

Firma Hisense nieustannie udoskonala swoje produkty, oferując szeroki wybór rozmiarów, kolorów i funkcji. Zdecydowana większość produktów marki jest dostępna na rynkach globalnych, a także w sieci sklepów internetowych.


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM