Biznes i finanse

NielsenIQ uruchamia rozwiązanie dla mediów detalicznych umożliwiające monetyzację aktywów i pomiar ROI dla detalistów

CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– NielsenIQ, firma świadcząca usługi informacyjne na całym świecie, ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek NielsenIQ Activate, rozwiązania SaaS (oprogramowanie jako usługa), które umożliwia sprzedawcom detalicznym zwiększenie możliwości uzyskiwania przychodów dzięki mediom detalicznych i obszernej wiedzy na temat zachowań klientów, które aktywizują kupujących za pomocą spersonalizowanych ofert promocyjnych.

NielsenIQ Activate składa się ze specjalnych aplikacji do budowania hipertargetowanej grupy odbiorców, zarządzania ofertami i reklamami oraz kompleksowych pomiarów. To narzędzie SaaS, będące częścią platformy NielsenIQ Connect, pozwoli sprzedawcom detalicznym na tworzenie trwałych przychodów poprzez monetyzację ich zasobów medialnych w kanałach fizycznych i cyfrowych. Ponadto detaliści będą mogli zwiększyć wiarygodność marek i udzielić im obszernych informacji na temat zachowań klientów, które są im potrzebne, aby przyciągnąć uwagę klientów, działać w oparciu o tę wiedzę i mierzyć ROI swoich działań we wszystkich kanałach.

„Jesteśmy oddani kontynuacji naszego dziedzictwa poprzez definiowanie kolejnego stulecia pomiarów konsumenckich i detalicznych – mówi Xavier Facon, dyrektor ds. mediów detalicznych na świecie w NielsenIQ. – NielsenIQ Activate łączy w jednej platformie możliwość uzyskania szczegółowego obrazu klientów we wszystkich kanałach oraz gromadzenia wnikliwej wiedzy na temat zagrożeń i możliwości reklamowych. Pozwoli to sprzedawcom detalicznym w łatwy sposób uruchamiać kampanie oparte na predykcyjnym budowaniu grona odbiorców i zbierać pomiary wpływu reklam we wszystkich kanałach, jednocześnie dostosowując się do partnerów marki”.

Uznając, że każdy punkt sprzedaży detalicznej jest inny, NielsenIQ Activate oferuje detalistom możliwość wykorzystania mediów detalicznych we własnym zakresie oraz elastyczność w integracji z ich indywidualnymi ekosystemami. Dodatkowo detaliści będą mogli budować persony i precyzyjne grupy odbiorców w oparciu o tysiące atrybutów klienta, uzyskać nieszablonowe, nastawione na klienta informacje w modelu wielokanałowym w celu podejmowania lepszych decyzji, skracać czas uruchomienia i mierzenia spersonalizowanego zaangażowania klienta w czasie rzeczywistym, w mediach własnych i zewnętrznych, a także współpracować z markami w zakresie potrzeb klientów w celu maksymalizacji monetyzacji danych i mediów.

„NielsenIQ rozwija się w skali globalnej i buduje solidne podstawy dla następnego stulecia pomiarów konsumenckich i detalicznych – szybkich i połączonych – powiedział David Johnson, prezes ds. międzynarodowego handlu detalicznego w NielsenIQ. – Rynek ewoluuje, a naszym zadaniem jest dbanie o to, aby branża pomiarowa zmieniała się wraz z upływem czasu. Jako wiodąca globalna firma świadcząca usługi informacyjne w tej branży staramy się dokładnie odzwierciedlać szybko zmieniający się krajobraz handlu detalicznego i zróżnicowane potrzeby naszych klientów”.

Połączenie możliwości wynikających z ostatnich przejęć, Precima oraz CiValue, pozwala NielsenIQ Activate wspierać możliwości personalizacji, które uzupełniają podstawowe możliwości NielsenIQ, na których branża detaliczna polega przy podejmowaniu krytycznych decyzji i personalizacji doświadczeń. NielsenIQ nadal jest orędownikiem zmian dzięki swoim produktom detalicznym i programom współpracy, umożliwiając detalistom i markom zwiększenie udziału w portfelu poprzez wykorzystanie bieżących danych na temat klientów i ich zachowań oraz wyposażenie ich w odpowiedni zestaw działań promocyjnych, aby mogli działać na ich podstawie i mierzyć je.

„Proste, intuicyjne rozwiązania CiValue i Precima wykorzystują najnowocześniejszą technologię i potężną naukę o danych, które w połączeniu z globalnym pomiarem wydajności NielsenIQ naprawdę połączą detalistów z producentami CPG – mówi Beni Basel, współzałożyciel i dyrektor generalny CiValue. – Żadna inna platforma nie jest w stanie pomóc sprzedawcom detalicznym i markom współpracować w celu zwiększenia wartości dla klienta za pomocą prostej i intuicyjnej platformy sztucznej inteligencji, która stawia klientów w centrum strategicznego procesu decyzyjnego”.

Więcej informacji na temat NielsenIQ Activate można znaleźć na stronie https://nielseniq.com/global/en/solutions/nielseniq-activate/.

NielsenIQ

NielsenIQ jest światowym liderem w dziedzinie dostarczania najbardziej kompletnego i bezstronnego wglądu w zachowania klientów. Działając w oparciu o przełomową platformę danych konsumenckich i czerpiąc z rozległych zdolności analitycznych, NielsenIQ umożliwia śmiałe i pewne podejmowanie decyzji przez czołowych światowych producentów towarów konsumpcyjnych i sprzedawców.

Korzystając z kompleksowych zbiorów danych i analizując w równym stopniu wszystkie transakcje, NielsenIQ zapewnia swoim klientom nastawiony na przyszłość wgląd w zachowania klientów, który pozwala optymalizować wydajność na wszystkich platformach detalicznych. Nasza otwarta filozofia integracji danych pozwala na tworzenie najbardziej znaczących zbiorów danych o konsumentach na całym świecie. NielsenIQ oferuje całą prawdę.

Jako spółka należąca do portfela Advent International, NielsenIQ działa na blisko 100 rynkach, obejmując swoim zasięgiem ponad 90% globalnej populacji. Więcej informacji na stronie NielsenIQ.com.

Wersja źródłowa informacji na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220516005072/en/ 

Źródło: NielsenIQ

KONTAKT:
Gillian Mosher
Wiceprezes ds. komunikacji
tel: 647-282-9714
e-mail: Gillian.Mosher@nielseniq.com 

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 


Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM