Biznes i finanse

Grand Prix Miami: Nowa Współpraca Trzech Potężnych Mocy

Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY to trzymarkowa współpraca, która łączy legendę wyścigów samochodowych z modą, zapewniając w ten sposób forum dla grup społecznych, które często są niedostatecznie reprezentowane. Kolekcja łączy styl uliczny Angelo Baque’a z luźną elegancją marki Tommy, stanowiąc idealne połączenie motywów sportowych i lifestyle’owych.

Kolekcja Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY jest dostępna w wybranych sklepach Tommy Hilfiger od 4 maja, a także na platformach Tommy.com i AwakeNY.com.

Udostępniamy tutaj multimedia związane z niniejszą informacją prasową. Aby zobaczyć pełną treść informacji, kliknij na poniższy link: https://www.businesswire.com/news/home/20230504005039/pl/ 

„Sam od dziecka jestem fanem F1, a jako marka od lat 90. przełamujemy utrwalone konwenanse, nawiązując partnerstwa ze światem sportu – powiedział Tommy Hilfiger. – Dzięki tej współpracy pragniemy dokonać kolejnych innowacji, stawiając na design i ducha integracji, aby stworzyć nową, śmiałą perspektywę dla następnego pokolenia kibiców wyścigów samochodowych”.

Angelo Baque, entuzjasta Lewisa Hamiltona i fan Formuły 1, zdołał zawładnąć swoim stylem i etosem swojej marki społeczność, kulturę i miasto Miami przed rozpoczęciem weekendowych obchodów Grand Prix. Jego kolekcja to całkowicie nowa, ekscytująca wizja Formuły 1, złożona z inspiracji i powszechnego zaproszenia do współzawodnictwa o zwycięstwo.

Angelo Baque, fanatyk Lewisa Hamiltona i maniak Formuły 1, opanował swoją modą i stylem swojej marki społeczność, kulturę i miasto Miami przed nadejściem weekendowych obchodów Grand Prix. Jego kolekcja to zupełnie nowa, ekscytująca wizja Formuły 1, składająca się z wyzwań i zaproszeń do wspólnego zmagania o zwycięstwo.

„Wizyta w archiwum Tommy była okazją do nostalgicznego wspomnienia lat młodości i posłużyła jako istotne źródło inspiracji mojego podejścia do tej kolekcji – powiedział Angelo Baque. – Pragnąłem dokonać prawdziwej interpretacji mody ulicznej i stylu Americana. W życiu nie sądziłem, że wywodzący się z Ekwadoru dzieciak mieszkający w nowojorskiej dzielnicy Queens zaprojektuje kiedyś stroje, które dumnie prezentować będą Lewis Hamilton, George Russell i Mercedes-AMG F1. Moja współpraca z Tommym i Lewisem w ramach tego przedsięwzięcia to ważna inicjatywa, ponieważ pokazuje młodszym wersjom nas samych, że reprezentacja ma znaczenie”.

Kampania skłania do refleksji nad zaciekłością, determinacją oraz gotowością do działania, które pozwoliły siedmiokrotnemu mistrzowi F1 Lewisowi Hamiltonowi, George’owi Russellowi, zwycięzcy Grand Prix oraz Angelo Baque’owi z Awake NY i Tommy’emu Hilfigerowi osiągnąć sukces. Uczestnicy kampanii to także Mick Schumacher, kierowca rezerwowy zespołu Mercedes-AMG Petronas F1. Zdjęcia do kampanii wykonała Adrienne Raquel, a materiały wideo sporządził Anthony Prince Leslie.

Kampania skierowana jest do osób, które dążą do osiągnięcia sukcesu, dostarczając historie pełne zacięcia, determinacji i gotowości do działania. Zainspiruj się siedmiokrotnym mistrzem F1 Lewisem Hamiltonem, George’em Russellem, zwycięzcą Grand Prix, Angelem Baque’em z Awake NY, Tommy’m Hilfigerem, a także Mickiem Schumacherem, kierowcą rezerwowym zespołu Mercedes-AMG Petronas F1. Zdjęcia do kampanii wykonała Adrienne Raquel, a materiały wideo sporządził Anthony Prince Leslie.

Kampania prezentuje prawdziwe historie, inspirowane zaciekłością, determinacją i gotowością do działania, które doprowadziły do sukcesu Lewisa Hamiltona, siedmiokrotnego mistrza F1, George’a Russella, zwycięzcy Grand Prix, Angelo Baque’a z Awake NY, Tommy’ego Hilfigera, a także Micka Schumachera, kierowcy rezerwowego zespołu Mercedes-AMG Petronas F1. Zdjęcia do kampanii wykonała Adrienne Raquel, a materiały wideo sporządził Anthony Prince Leslie.

Wspierając inicjatywę marki Tommy Hilfiger, People’s Place, która ma na celu dostarczenie szans niedostatecznie reprezentowanym społecznościom w branży kreatywnej, marka współpracuje z Creatives Want Change (CWC), aby zachęcić BIPOC (czarnoskórych, należących do ludności rdzennej i kolorowych) do udziału w wyścigu w dniu 7 maja. Danae Harrison, Dayne Thompson i Donald Whorley z CWC współpracują z Angelo Baque, aby dokładnie przeanalizować partnerstwo od początku do końca, od koncepcji po realizację.

„Zmiana to nieodłączny element zarówno sportu, jak i życia. Jako zespół, rozumiemy znaczenie akceptacji tego stanu rzeczy zarówno na torze, jak i poza nim, aby nieustannie dokonywać innowacji, inspirować i stawiać czoła napotykanym wyzwaniom – powiedział Toto Wolff, dyrektor generalny i szef zespołu Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team. – Jesteśmy dumni z możliwości podkreślenia tych wspólnych wartości w drodze nawiązanej współpracy, której owocem jest nie tylko kultowa kolekcja modowa, ale również wsparcie i podkreślenie znaczenia twórców wywodzących się z niedostatecznie reprezentowanych społeczności”.

Kolekcja Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY opracowana z myślą o wszystkich stanowi kompletny wybór klasycznych ubrań, będących połączeniem stylów z wyścigów oraz nowojorskiej mody ulicznej. Dedykowana Grand Prix Miami koszulka występuje w trzech wersjach kolorystycznych: różu „diwa”, elektryzującej niebieskiej lemoniady oraz czerni. Co więcej, marki Tommy, Awake NY i Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team udostępniły szereg produktów, takich jak koszulki polo, koszulki z długim rękawem, koszulki bejsbolowe lub koszulki w stylu rugby, wyposażone w numery startowe kierowców oraz logo Tommy, Awake NY i Mercedes-AMG F1. Paleta kolorów została zdominowana przez trzy sztandarowe barwy marki Tommy: czerwony, biały i niebieski, połączone z podstawowymi kolorami zespołu – czernią i bielą wzbogaconą o intensywną zieleń.

„Od momentu nawiązania partnerstwa w 2018 r. nieustannie przekraczaliśmy granice możliwości, tworząc odważne propozycje, podkreślając idee ważne dla obu organizacji i prezentując niesamowite historie – dodał Richard Sanders, dyrektor handlowy zespołu Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team. – Ta innowacyjna kampania stanowi kolejny krok odzwierciedlający dokonania istotnych inicjatyw, takich jak program People’s Place oraz Accelerate 25, umożliwiając zarazem stworzenie atrakcyjnej kolekcji”.

Zapewnij swoje miejsce w historii i zdobądź jedyną w swoim rodzaju kolekcję Tommy Racing na Tommy.com, shop.mercedesamgf1.com i w wybranych sklepach stacjonarnych TOMMY HILFIGER. Wyścigowe emocje czekają również na niektórych torach podczas nadchodzących Grand Prix.

Weź udział w dyskusji i dołącz do naszej społeczności, używając hashtagów #TommyHilfiger, #TommyxMercedes-AMGF1xAwakeNY oraz oznaczając @TommyHilfiger na swoich postach!

TOMMY HILFIGER to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek premium na rynku. Od 1985 roku kreuje ona legendarny styl, który łączy klasykę z nowoczesnością, a jego twórcy to ludzie kształtujący kulturę na całym świecie. Marka celebruje najważniejsze cechy klasycznego stylu amerykańskiego, wzbogacając je o nowoczesne akcenty. Oferuje ona klientom produkty lifestyle’owe TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS, dostępne w postaci ubrań sportowych, odzieży jeansowej, dodatków i obuwia, przy jednoczesnym wsparciu zrównoważonego rozwoju i inkluzywności.

W 2021 r. TOMMY HILFIGER osiągnął globalną wartość sprzedaży detalicznej w wysokości 9,3 mld $, a jego zasięg obejmuje 100 krajów i 2 tys. sklepów detalicznych. Największy sklep flagowy marki, tommy.com, jest dostępny na całym świecie. Grupa PVH przejęła spółkę Tommy Hilfiger w 2010 r. i od tego czasu podejmuje działania zmierzające do zwiększania zasięgu marki i jej długofalowej ekspansji.

Nowa wersja:

PVH jest jednym z najbardziej znanych i szanowanych na całym świecie przedsiębiorstw z branży modowej. Zasięg firmy to aż 40 krajów, a słynne marki, które należą do jej portfela, to Calvin Klein i Tommy Hilfiger. 141-letnia historia firmy wspiera siłę jej marek, ludzi i dążenie do wyznaczania nowych trendów w modzie. To właśnie jest nasza moc. Moc PVH.

PVH to jedna z największych i najcenioniejszych firm modowych na świecie, która utrzymuje bezpośredni kontakt z klientami w ponad 40 krajach. Międzynarodowe marki, w których portfelu PVH posiada własność, to m.in. Calvin Klein i Tommy Hilfiger. Ponad 140-letnia historia firmy opiera się na sile jej marek, zespołu oraz zobowiązaniu do ciągłego wprowadzania nowych trendów w modzie. To jest naszym źródłem siły. Siła PVH.

Śledź nasze najnowsze informacje i wydarzenia na naszych kanałach społecznościowych: Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedIn.

Zgodnie z wymogami prawnymi, oficjalną wersją niniejszego zawiadomienia jest tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia jest przeznaczony wyłącznie do celów orientacyjnych i ułatwienia zrozumienia, zawiera więc tylko treść zgodną z oryginałem. Jego interpretacja musi być zgodna z oryginalnym tekstem źródłowym, który jest jedyną wersją mającą moc prawną.


Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM