Biznes i finanse

ORA EGG: Wykraczający poza utarte schematy estetyki życia

W zmieniającym się rynku nieruchomości, ważne jest, aby wybrać liderów, którzy będą wyznaczać kierunek w branży. W piątek 21 kwietnia odbyło się uroczyste ogłoszenie laureatów konkursu „Lider Nieruchomości Otodom 2022”. Wybrano firmy, które oferują najwyższej jakości usługi i poziom obsługi, co wyznacza nowe standardy w branży.

Firma GWM zaprezentowała na targach Auto Shanghai 2023 ekscytujące modele oparte na nowej energii. Andrew Dyson, wiceprezes GWM ds. projektowania, podczas konferencji prasowej omówił filozofię projektowania, którą stosuje przy tworzeniu przyszłych modeli. Jako przykład podał model GWM ORA, który wykazuje wysoki poziom innowacyjności i jest doskonałym przykładem na to, jak firma GWM wykorzystuje nowoczesne technologie do tworzenia wyjątkowych pojazdów.

GWM z radością wprowadza nas w erę inteligentnej transformacji. W celu przeniesienia filozofii „Go With More” do projektowania, Andrew Dyson stworzył „Life-Energy”. Idea ta wprowadza w życie przemysł motoryzacyjny, oferując wyjątkowy design oparty na idei nieśmiertelności i silnych emocji. Jego celem jest zaprojektowanie doskonałego produktu, który poprawi siłę marki GWM i zapewni naturalne piękno.

GWM ORA zespół projektowy odkrył nieskończone piękno struktury, subtelny urok spokoju i chwalebne piękno życia, wykorzystując wyjątkową metaforę „jajka”. To wszystko pozwoliło stworzyć wyjątkową estetykę – „ORA EGG aesthetic of life” – dzięki której możemy cieszyć się nieśmiertelnym pięknem.

Cele konsumentów w zakresie pojazdów opartych na nowej energii są zmieniające się i dynamiczne. Dlatego też w GWM postawiono na produkty, które dostosowują się do zmiennych potrzeb i oczekiwań klientów. Andrew Dyson wyjaśnił, że w GWM łączą oni spersonalizowany i innowacyjny język projektowania, aby stworzyć produkty, które są nie tylko przyciągające wzrok, ale także doskonale wygodne w użytkowaniu.

„Jajko ma doskonałą, wykwintną strukturę i nieskazitelną naturalną krzywiznę. Jego wypukła powierzchnia jest w stanie wytrzymać siłę 120 razy większą od jego wagi. Czerpiąc inspirację z unikalnej krzywizny jajka i wykorzystując zasadę rozproszenia siły na jego skorupce, nasz zespół projektowy stworzył solidną strukturę nadwozia, która zapewnia bezpieczeństwo w połączeniu z eleganckim wyglądem. Zespół projektowy ORA dokonał transpozycji koncepcji do unikalnego języka projektowania modeli, realizując kreatywność poprzez wyrażanie osobowości” – wyjaśnił Dyson.

Dzięki swojemu jajowatemu kształtowi, modele ORA są wyjątkowo wyraziste. Oryginalny projekt przednich błotników idealnie współgra z okrągłymi reflektorami. Łuki na tyle pojazdów tworzą subtelne wgłębienia, które nadają pojazdom jeszcze bardziej dynamiczny wygląd. Deska rozdzielcza, panele drzwiowe i fotele są również okrągłe. W modelu zastosowano wyłącznie materiały przyjazne dla środowiska, które zapewniają komfort i swobodę.

Dyson wyjaśnił, że ORA ma na celu stworzenie bezpiecznej i wygodnej przestrzeni dla tych, którzy prowadzą samochód, aby mieli możliwość zrelaksowania się i odprężenia w trakcie jazdy.

GWM ma długą tradycję w zakresie produkcji samochodów i wykorzystuje swoje doświadczenie w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań, których celem jest udoskonalenie doświadczenia konsumenta. Firma angażuje się w transformację do nowych technologii energetycznych, jednocześnie tworząc nowe wzory projektowania, które są dostosowane do różnych modeli produkowanych w dużych ilościach. W przyszłości marka będzie nadal rozwijać swoje języki projektowania, aby jeszcze bardziej dopasować je do potrzeb swoich klientów.


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM