Realizacja celu osiągnięcia neutralności klimatycznej wymagać będzie wsparcia spółek energetycznych odpowiedzialnych za transformację energetyczną Polski. Raport EY opracowany na zlecenie Polskiego Komitetu Energii Elektrycznej wskazuje, że inwestycje w transformację energetyczną do 2030 roku mogą wynieść aż 135 mld EUR (600 mld złotych) – jednak sama branża energetyczna nie będzie w stanie wypełnić luki inwestycyjnej. W związku z tym konieczne będzie zastosowanie dodatkowych środków, przede wszystkim pochodzących z Unii Europejskiej.
16 maja 2023 r. JOY GROUP, firma kosmetyczna z siedzibą w Szanghaju, została wyróżniona jako jeden z najważniejszych podmiotów w branży kosmetycznej na świecie. Zgodnie z rankingiem magazynu Women’s Wear Daily (WWD), JOY GROUP znalazła się wśród 10 firm, które odnotowały największy zysk w roku 2022.
Zapewniając najświeższe informacje o modzie, WWD jest wiodącym źródłem informacji dla branży modowej i kosmetycznej na całym świecie. Od czasu jego powstania WWD oferuje najbardziej aktualne informacje, które są cenione przez dyrektorów i menedżerów branży. Jest to magazyn obowiązkowy dla wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z trendami w modzie i kosmetykach.
Każdego roku WWD Beauty Inc. prezentuje swoją wyczerpującą listę najważniejszych 100 firm z branży kosmetycznej na całym świecie. Uważany za wiodący przewodnik dla przemysłu, ranking opiera się na ostatnim rocznym wyniku sprzedaży, dając jedną z najdokładniejszych informacji na temat rynku kosmetycznego na skalę globalną.
W 2022 r. JOY GROUP osiągnęła historyczny sukces w rankingu WWD Beauty Inc Top 100, zajmując 86. miejsce. Co więcej, firma znalazła się na dziewiątej pozycji listy podmiotów, które odnotowały największe zyski ze sprzedaży i w ten sposób wesprzyła rozwój chińskiego rynku kosmetycznego zarówno w kraju, jak i za granicą.
JOY GROUP to przodujący producent kosmetyków w Chinach, oferujący różnorodne marki i produkty. Ich flagowe marki, JUDYDOLL i JOOCYEE, reprezentują odmienne style życia. JUDYDOLL tworzy barwny, słodki i zabawny styl, który zajmuje piąte miejsce na Tmall i drugie miejsce na Douyin (TikTok China) w kategorii kosmetyków chińskich. Natomiast JOOCYEE to nowoczesny i romantyczny styl, z którego słynie z pierwszego miejsca w kategorii szminek na Tiktok China i szóstej pozycji w tej samej kategorii kosmetyków chińskich.
JOY GROUP dąży do bezpośredniego połączenia z konsumentami, za pośrednictwem swojej sieci flagowych sklepów na najważniejszych platformach e-zakupowych w Chinach oraz 30 butików stacjonarnych. W celu zapewnienia doskonałej jakości produktów marki, firma skonstruowała zaawansowany, kompleksowy łańcuch dostaw, wyposażony w własne laboratorium i zakład produkcyjny.
W 2022 r. JOY GROUP uzyskała znaczący roczny przychód w wysokości 256,7 mln USD (1,8 mld RMB), co oznacza wzrost o około 30% w stosunku do roku poprzedniego. Firma odnotowała również silny dwucyfrowy wzrost przychodów i trwałą rentowność w kolejnych latach.
JOY GROUP wykorzystuje swoją wiodącą pozycję na rynku, aby ekspandować swoją działalność zagraniczną w 2020 roku. Firma zdobyła już dużą popularność w Japonii i regionie ASEAN, a teraz rozszerza swój zasięg na rynki w Australii, Kanadzie, Bliskim Wschodzie i innych regionach z potencjałem wzrostu.
Źródło: pap-mediaroom.pl