Biznes i finanse

Niezwykły sukces firmy JOY GROUP: Przyjęcie do światowej czołówki firm kosmetycznych

Realizacja celu osiągnięcia neutralności klimatycznej wymagać będzie wsparcia spółek energetycznych odpowiedzialnych za transformację energetyczną Polski. Raport EY opracowany na zlecenie Polskiego Komitetu Energii Elektrycznej wskazuje, że inwestycje w transformację energetyczną do 2030 roku mogą wynieść aż 135 mld EUR (600 mld złotych) – jednak sama branża energetyczna nie będzie w stanie wypełnić luki inwestycyjnej. W związku z tym konieczne będzie zastosowanie dodatkowych środków, przede wszystkim pochodzących z Unii Europejskiej.

16 maja 2023 r. JOY GROUP, firma kosmetyczna z siedzibą w Szanghaju, została wyróżniona jako jeden z najważniejszych podmiotów w branży kosmetycznej na świecie. Zgodnie z rankingiem magazynu Women’s Wear Daily (WWD), JOY GROUP znalazła się wśród 10 firm, które odnotowały największy zysk w roku 2022.

Zapewniając najświeższe informacje o modzie, WWD jest wiodącym źródłem informacji dla branży modowej i kosmetycznej na całym świecie. Od czasu jego powstania WWD oferuje najbardziej aktualne informacje, które są cenione przez dyrektorów i menedżerów branży. Jest to magazyn obowiązkowy dla wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z trendami w modzie i kosmetykach.

Każdego roku WWD Beauty Inc. prezentuje swoją wyczerpującą listę najważniejszych 100 firm z branży kosmetycznej na całym świecie. Uważany za wiodący przewodnik dla przemysłu, ranking opiera się na ostatnim rocznym wyniku sprzedaży, dając jedną z najdokładniejszych informacji na temat rynku kosmetycznego na skalę globalną.

W 2022 r. JOY GROUP osiągnęła historyczny sukces w rankingu WWD Beauty Inc Top 100, zajmując 86. miejsce. Co więcej, firma znalazła się na dziewiątej pozycji listy podmiotów, które odnotowały największe zyski ze sprzedaży i w ten sposób wesprzyła rozwój chińskiego rynku kosmetycznego zarówno w kraju, jak i za granicą.

JOY GROUP to przodujący producent kosmetyków w Chinach, oferujący różnorodne marki i produkty. Ich flagowe marki, JUDYDOLL i JOOCYEE, reprezentują odmienne style życia. JUDYDOLL tworzy barwny, słodki i zabawny styl, który zajmuje piąte miejsce na Tmall i drugie miejsce na Douyin (TikTok China) w kategorii kosmetyków chińskich. Natomiast JOOCYEE to nowoczesny i romantyczny styl, z którego słynie z pierwszego miejsca w kategorii szminek na Tiktok China i szóstej pozycji w tej samej kategorii kosmetyków chińskich.

JOY GROUP dąży do bezpośredniego połączenia z konsumentami, za pośrednictwem swojej sieci flagowych sklepów na najważniejszych platformach e-zakupowych w Chinach oraz 30 butików stacjonarnych. W celu zapewnienia doskonałej jakości produktów marki, firma skonstruowała zaawansowany, kompleksowy łańcuch dostaw, wyposażony w własne laboratorium i zakład produkcyjny.

W 2022 r. JOY GROUP uzyskała znaczący roczny przychód w wysokości 256,7 mln USD (1,8 mld RMB), co oznacza wzrost o około 30% w stosunku do roku poprzedniego. Firma odnotowała również silny dwucyfrowy wzrost przychodów i trwałą rentowność w kolejnych latach.

JOY GROUP wykorzystuje swoją wiodącą pozycję na rynku, aby ekspandować swoją działalność zagraniczną w 2020 roku. Firma zdobyła już dużą popularność w Japonii i regionie ASEAN, a teraz rozszerza swój zasięg na rynki w Australii, Kanadzie, Bliskim Wschodzie i innych regionach z potencjałem wzrostu.


Źródło: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM