Biznes i finanse

Nowe technologie w akcji: laureaci konkursu „Kobieta e-commerce 2023

180 uczestniczek z całej Polski, w tym 8 nagrodzonych przez jury, a także Hanna Żudziewicz, wybrana przez internautów, oraz Weronika Marczuk, która otrzymała nagrodę specjalną i tytuł „Osobowości Rynku” 2023, brały udział w finale konkursu „Kobieta e-commerce 2023” zorganizowanego przez Fundację Kobiety e-biznesu. Uroczysta gala odbyła się 18.05.2023 w pięknym wnętrzu Villa Intrata, zlokalizowanego na terenie Pałacu w Wilanowie w Warszawie.

Konkurs „Kobieta e-commerce” to wyjątkowa okazja do uhonorowania wybitnych kobiet zaangażowanych w branżę e-commerce w Polsce. Dzięki temu przedsiębiorczym pańom sektor gospodarki cyfrowej, w tym handlu internetowego w naszym kraju, ma szansę na dynamiczny rozwój.

Konkurs „Kobieta e-commerce 2023” wzbudził ogromne zainteresowanie – do jury napłynęło ponad 180 zgłoszeń. W wyniku burzliwych obrad zdecydowano o przyznaniu statuetek w ośmiu kategoriach, w tym m.in.: „Najlepszy sklep internetowy” (partner Allegro), „Technologia dla e-commerce” (Audioteka), „Najlepszy e-marketing” (Ceneo), „Przedsiębiorcza mama w e-commerce” (Allaboutlife.pl), „Odpowiedzialny e-commerce” (MODIVO), „The best influencer for e-commerce” (Agencja They.pl), „Najlepszy start-up e-commerce” (Przelewy24) i „Innowacja w e-commerce” (InPost).

Tegoroczny turniej zgłoszeń i nominacji był bardziej zróżnicowany i innowacyjny niż kiedykolwiek wcześniej. Automatyzacja, sztuczna inteligencja i odpowiedzialny e-commerce były na szczycie listy trendów, a także eko-świadomość w produkcji i sprzedaży. Oprócz tego, popularność influencerów wciąż rośnie i jest coraz częściej wykorzystywana do promowania marek, a także jako platforma dla własnych e-biznesów.

Konkurs „Kobieta E-commerce 2023” to wyjątkowa okazja do profesjonalnego rozwoju, z którego skorzystało kilkaset kobiet z całej Polski. Zgłoszenia były oceniane przez jury składające się z wybitnych ekspertów, którzy dokonali wyboru 8 nagród głównych i 9 wyróżnień. Oprócz tego, Zarząd Fundacji przyznał specjalne wyróżnienie – „Osobowość Rynku” – Weronice Marczuk za jej zaangażowanie na rzecz wojny w Ukrainie. W konkursie została także przyznana „Nagroda Internautów”, którą otrzymała influencerka Hanna Żudziewicz za uzyskanie największej liczby głosów internautów. Nagrodą była nie tylko nagroda finansowa, ale także kurs językowy od eTutor.

Uczestniczki konkursu „Kobieta E-commerce 2023” miały okazję profesjonalnie się rozwijać. Wśród zgłoszeń było wiele wybitnych projektów, a decyzja jury nie była łatwa. Jury przyznało 8 nagród głównych i 9 wyróżnień, a Zarząd Fundacji przyznał specjalne wyróżnienie – „Osobowość Rynku” – Weronice Marczuk za jej zaangażowanie na rzecz wojny w Ukrainie. „Nagroda Internautów” przypadła influencerce Hannie Żudziewicz, która uzyskała największą liczbę głosów i otrzymała nagrodę finansową oraz kurs językowy od eTutor.

Konkurs „Kobieta E-commerce 2023” dał kobietom możliwość zaprezentowania swoich pomysłów i umiejętności. Wśród zgłoszeń znalazły się wybitne projekty, co sprawiło, że wybór najlepszych nie był łatwy. Jury przyznało 8 nagród głównych i 9 wyróżnień, a Zarząd Fundacji postanowił nagrodzić Weronikę Marczuk tytułem „Osobowość Rynku” za jej zaangażowanie na rzecz wojny w Ukrainie. Natomiast „Nagrodę Internautów” otrzymała influencerka Hanna Żudziewicz, która uzyskała największą liczbę głosów. Nagrodą była nagroda finansowa oraz kurs językowy oferowany przez eTutor.

Tegoroczne wyjątkowe osiągnięcia w dziedzinie e-commerce zostały docenione na gali Kobieta e-Commerce. Otrzymały je wybitne przedstawicielki różnych branż, których zaangażowanie i innowacyjne pomysły wywarły duże wrażenie na jury.

Wśród nich znalazły się: Magdalena Karpińska – współzałożycielka sklepu KARMNIK.org, Anna Korc tworząca Digimans AI, Irina Lastovjak – tworząca start-up – „FUTURE WORLD ON”, Joanna Rułkowska – prowadząca internetowy portal Prawo mamy, Zosia Zochniak – stworzyła sklep recommerce „Ubrania Do Oddania”, Paulina Walkowiak – współtwórczyni technologii dla e-commerce w kategorii analityki behawioralnej – cux.io, Marta Górnicka – prowadząca sklep 1240.design, a także Hanna Żudziewicz – prezentująca swoje życie jako mamy, tancerki i kobiety pracującej na swoim instagramie.

Wszystkie nagrodzone zostały uhonorowane za wybitne osiągnięcia w e-commerce, które zostały uznane za wzorowe w swojej branży. Więcej informacji na temat laureatów znajdziesz na stronie Kobieta e-Commerce.

Pierwszy paragraf:

W niedzielę, w warszawskiej hali Expo XXI odbyła się Gala „Kobieta e-commerce 2023”. Goście zostali zaproszeni na wyjątkowe wydarzenie, w którym prezentowano najnowsze trendy w e-commerce.

Drugi paragraf:

Gala rozpoczęła się pięknym pokazem mody Tatuum i Kazar oraz prezentacją modelu elektrycznego Volvo C40 Recharge, który wywołał wśród gości wizualne emocje.

Trzeci paragraf:

W programie gali znalazł się także panel dyskusyjny, w którym udział wzięli eksperci i liderzy branży e-commerce: Aleksandra Szol z MODIVO, Marcin Grzelak z eTutor.pl, Jakub Gierszyński z ZDROWIT oraz Marcin Wolnicki z Ceneo.


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM