Biznes i finanse

Wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań w zakresie obsługi podatników: Alfavox i resort finansów wspólnie w działaniu

Alfavox, we współpracy z resortem finansów, wdrożyło innowacyjny system teleinformatyczny – Multikanałowe Centrum Komunikacji (eMCeK), aby zapewnić bezpieczne i wygodne usługi dla klientów Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) za pośrednictwem zdalnych kanałów.

Korzyści dla klientów KAS są bezdyskusyjne – dostęp do informacji podatkowej i celnej jest teraz łatwiejszy i szybszy. Obecnie, klienci mają możliwość skorzystania z kanalu telefonicznego i chat, które są obsługiwane przez Krajową Informację Skarbową. Wkrótce system ten zostanie rozszerzony o możliwość zadawania pytań mailowych, dzięki czemu klienci będą mieli dostęp do kompleksowej usługi informacyjnej.

Teraz klienci mogą korzystać z voicebota, który automatycznie przekieruje ich do specjalisty, który odpowie na ich pytania w kanale telefonicznym.

„Z ogromną satysfakcją wspieramy administrację skarbową w tak ważnym przedsięwzięciu. Dostarczyliśmy najnowocześniejsze rozwiązania, działające w oparciu o sztuczną inteligencję (AI), które ułatwią podatnikom komunikację z urzędami i usprawnią proces ich obsługi” – mówi Michał Góra, prezes zarządu Alfavox.

Realizacją systemu eMCeK dla resortu finansów zajęli się specjaliści z Alfavox. Ta polska firma informatyczna, działająca już od 20 lat, szczyci się wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję, które mają na celu przyspieszyć rozwój firm i organizacji na całym świecie. Alfavox tworzy też wysokiej jakości technologie Customer Experience dla najbardziej rozpoznawalnych marek.


Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM