Rockstar wchodzi w kolejny rozdział swojej ewolucji – premiera nowej platformy „Press Play” na całym świecie. W tym roku marka podbije rynek, rozpoczynając od żywiołowej muzyki zagranej w aplikacji Spotify.
Rockstar Energy Drink® z dumą ogłasza „Press Play”, swoją globalną platformę, która ma na celu zainspirowanie fanów do dzielenia się radością i robienia tego, co kochają. „Press Play” to energia, która daje fanom narzędzia, aby móc wyrażać siebie i postępować zgodnie z ich pasjami.
W 2023 roku Rockstar Energy wchodzi na scenę muzyki, zapraszając fanów muzyki do włączenia jej w codzienne życie. Poprzez ekskluzywne współprace i eventy muzyczne, Rockstar pomoże odbiorcom w pełni cieszyć się każdą chwilą, dla której żyją. W ten sposób muzyka stanie się tlenem, który dodaje energii do działania.
Aby wprowadzić nowe globalne pozycjonowanie marki Rockstar, firma uruchomi cyfrowe doświadczenie w Spotify, najpopularniejszym na świecie serwisie audio. Ta rewolucyjna usługa pozwoli fanom cieszyć się koncertem z aplikacji Spotify. Nowe pozycjonowanie marki zachęci fanów do „Press Play” aby słuchać ulubionych utworów, dzielić się swoimi pasjami i wykorzystywać wolny czas jak najefektywniej.
Rockstar postanowił wykorzystać swoją platformę do promowania swojej marki, łącząc świat cyfrowy i fizyczny. Rozpoczęła się kampania online, w której udział biorą znane postacie z branży muzycznej. W jej ramach organizowany jest również konkurs, w którym co dzień można wygrać 6-miesięczny dostęp Premium do Spotify.
„Jesteśmy szczęśliwi, że możemy oficjalnie ogłosić globalną premierę >>Press Play<< i być pierwszą marką, która przy wsparciu Spotify, lidera pośród serwisów streamingowych, oferuje naszym fanom na całym świecie tak wyjątkowy koncert", powiedział Bart LaCount, wiceprezes ds. międzynarodowego marketingu napojów w PepsiCo.
DUBLIN,
„Dzięki naszej platformie >>Press Play<< chcemy Wam dostarczać impulsu do maksymalnego realizowania się i robienia rzeczy, które kochacie. Współpraca ze Spotify i nadchodzący event cyfrowy demonstruje nasze zaangażowanie w tę misję i zapewnią fanom muzyki niezapomniane wrażenia".
Kristiana Carlet, dyrektor ds. sprzedaży międzynarodowej w Spotify, wyraża swoje zadowolenie, mówiąc: „Kampania Rockstar pokazuje, jak wykorzystać potencjał Spotify dzięki naszej innowacyjnej technologii. Marki mogą teraz tworzyć wyjątkowe i angażujące doświadczenia z artystami dzięki naszemu partnerstwu. Z naciskiem na personalizację, odkrywanie i interaktywność, cieszymy się, że Rockstar wybrało nas do swojej najnowszej kampanii”.
Platforma „Press Play” jest już dostępna w wielu krajach Europy i Bliskiego Wschodu, a artyści występujący na niej zapewniają niesamowite doświadczenia wirtualne oraz inne wydarzenia, które zostaną ogłoszone w najbliższych tygodniach.
Aby być na bieżąco z nowościami na platformie Rockstar Energy Drink i nadchodzącymi wydarzeniami, polub profile @RockstarPl i @Spotify na Instagramie.
Platforma „Press Play” oferuje fanom wyjątkowe doświadczenia wirtualne, zawierające najlepsze koncerty, występy, wydarzenia i wiele więcej. Sprawdź nasze profile w mediach społecznościowych, aby dowiedzieć się pierwszy o nadchodzących wydarzeniach!
Wyjątkowe wirtualne występy i inne eventy na platformie Press Play dostępne są już w Europie i na Bliskim Wschodzie. Śledź @RockstarPl i @Spotify na Instagramie, aby być na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat platformy Rockstar Energy Drink.
Źródło informacji: pap-mediaroom.pl