Biznes i finanse

Hisense: Globalny marketing sportowy – skuteczna strategia w Europie w świetle ostatnich wyników sprzedaży

Komisja Europejska przedstawiła swój projekt budżetu Unii Europejskiej na 2024 rok, który obejmuje 189,3 mld euro oraz 113 mld euro przeznaczonych na dotacje w ramach unijnego instrumentu NextGenerationEU, przygotowanego w celu odbudowy gospodarki po pandemii. Projekt jest częścią długoterminowego budżetu Unii, zatwierdzonego w grudniu 2020 roku, który zapewni finansowanie dla zrealizowania kluczowych celów UE.

Hisense, uznany producent elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, cieszy się z oficjalnego partnerstwa z organizatorami finałów Ligi Narodów 2023. Jest to trzecia okazja do współpracy przy wydarzeniu finałowym i oznacza, że kompleksowa strategia marketingu sportowego Hisense zaprocentowała satysfakcjonującymi rezultatami.

Umowa z UEFA oznacza, że wielkie ekrany na stadionie będą oznaczone logo Hisense, co zapewni firmie zauważenie zarówno na boisku, jak i podczas konferencji prasowych. Ponadto, w ramach partnerstwa z UEFA, firma zajmująca się elektroniką użytkową będzie sponsorem serii relacji „Skill of the Day”, aby uchwycić najważniejsze momenty finałowych meczów.

Hisense połączy turniej z kampanią „Droga do chwały”, która symbolizuje wspaniałą przygodę czterech finalistów do zwycięstwa. Firma wykorzysta okazję do promowania swoich najnowszych technologii, takich jak telewizory ULED, telewizory laserowe, lodówki i klimatyzatory, aby wyrazić swoje zaangażowanie w innowacje.

Hisense wykorzystuje kampanię „Droga do chwały” oraz partnerstwo z organizatorami finałów Ligi Narodów UEFA 2023 jako środek do zwiększenia swojej popularności na rynkach międzynarodowych. Od stycznia do kwietnia sprzedaż telewizorów wzrosła o 71,14%, a pralek o 63,73%, co jest bezpośrednim efektem zaangażowania Hisense w świat sportu. Poprzez wspieranie rozgrywek piłkarskich, firma zyskuje znaczącą przewagę na całym świecie.

Hisense dąży do wykorzystania swojego potencjału w marketingu sportowym, aby budować silne relacje z konsumentami i partnerami na całym świecie. Zaangażowanie w głośne międzynarodowe wydarzenia sportowe nie tylko umożliwia firmie zaistnienie w oczach milionów widzów, ale również pozwala jej osiągnąć ambicje stania się światowej klasy globalną marką.

Hisense jest obecnie właścicielem 66 zagranicznych podmiotów i oddziałów. Firma wspiera lokalne przedsiębiorstwa poprzez strategię marketingu sportowego. Jednym z najważniejszych partnerstw jest współpraca z Inter Mediolan. Klub piłkarski słynny jako Internazionale lub Nerazzurri, jest sponsorem Hisense od sierpnia 2022 roku. 10 czerwca, po raz pierwszy od 13 lat, Inter Mediolan zagra w finale Ligi Mistrzów, co będzie wielkim wydarzeniem dla lokalnych fanów sportu.

Poprzez partnerstwo klubu piłkarskiego Inter Mediolan z firmą Hisense, obie organizacje wyrażają swoje wzajemne pragnienie współpracy na rzecz kontynuacji poprawy wyników i osiągania sukcesu. Hisense stoi za hasłem #alwaysbetter, które symbolizuje ich wspólny cel – tworzenie lepszych doświadczeń dla wszystkich zaangażowanych w projekt.

Hisense oferuje również wyjątkową serię chłodziarek Chill Fridge Inter Limited Edition, która została ozdobiona herbem klubu i barwami drużyny. W zeszłym miesiącu firma uruchomiła aukcję charytatywną w serwisie eBay na specjalną mini-chłodziarkę sygnowaną przez wiceprezesa klubu Javiera Zanettiego, a zebrane w ten sposób środki zostaną przekazane na rzecz UNICEF. Produkt, zapowiedziany hasłem reklamowym I’M CHILL, jest obecnie dostępny zarówno na Amazon, jak i Euronics, dzięki czemu fani Interu mogą nabyć go w korzystnych cenach.


Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM