Biznes i finanse

Anitta i SHEIN łączą siły: pierwsza współpraca produktowa marki evoluSHEIN by Design

Marka SHEIN ogłosiła dzisiaj nawiązanie współpracy z gwiazdą światowego popu Anittą, w ramach której powstał evoluSHEIN x Anitta – pierwszy projekt współpracy produktowej. evoluSHEIN x Anitta oferuje katalog produktów odzieżowych full-size wykonanych ze zrównoważonych materiałów, a także w oparciu o odpowiedzialne praktyki produkcji. SHEIN zamierza do 2030 r. wytwarzać większość produktów zgodnie ze standardem evoluSHEIN by Design, celem zmniejszenia wpływu na środowisko oraz promowania świadomych postaw wśród miłośników mody na całym świecie.

Anitta i SHEIN złączyli swoje siły, aby stworzyć linię mody odpowiedzialnej i zrównoważonej. evoluSHEIN x Anitta zapewnia modę dla wszystkich, biorąc pod uwagę potrzeby każdego klienta i środowiska. Marka stawia na innowacje, które mają pozytywny wpływ na środowisko, takie jak wykorzystanie materiałów w wersji full-size oraz wsparcie ekologicznych produktów i odpowiedzialnych praktyk produkcji.

Anitta powiedziała, że jest szczęśliwa, że marka SHEIN podjęła tak ważny krok w kierunku ochrony środowiska i zmniejszenia wpływu produkcji na środowisko. Jest to doskonały przykład tego, jak można łączyć modę z poszanowaniem naszej planety oraz ludzi.

2. Wykorzystanie biodegradowalnych i wielokrotnego użytku materiałów pozwala na zmniejszenie wykorzystania surowców pierwotnych;

3. Programy edukacyjne i wsparcie technologiczne, zwiększające świadomość wśród producentów i konsumentów, ułatwiają wybór i używanie mniej szkodliwych materiałów.

Nowa kolekcja SHEIN wykorzystuje wszystkie trzy wymienione powyżej programy, aby zminimalizować swój wpływ na środowisko. SHEIN stara się zapewnić, aby wszystkie produkty były wytwarzane w sposób przyjazny dla środowiska. Poliestr recyklingowy, biodegradowalne i wielokrotnego użytku materiały oraz programy edukacyjne i wsparcie technologiczne dodatkowo wspierają wysiłki na rzecz ochrony środowiska.

2. W ramach strategii produkcyjnej marka postanowiła wykorzystywać wiskozę, pozyskiwaną z celulozy od dostawców, których działalność nie stanowi zagrożenia dla lasów pierwotnych;

3. W celu zmniejszenia ilości odpadów, marka stworzyła limitowane serie produktów wykonanych z odzyskanych tekstyliów. Jest to doskonały sposób, aby wykorzystać nadmiarowe tkaniny wysokiej jakości, zamiast niszczyć je na wysypisku śmieci lub spalarni.

Zgodnie z przyjętym standardem evoluSHEIN by Design, wszystkie elementy odzieży powstają z materiałów wysokiej jakości, w co najmniej 30% zawierających materiały preferowane. Dokładamy wszelkich starań, aby dostawcy odpowiedzialni za pozyskiwanie tych materiałów przestrzegali wysokich standardów społecznej i środowiskowej odpowiedzialności, które są regularnie kontrolowane przez zewnętrzne firmy audytorskie. Dodatkowo, wszystkie produkty z naszej kolekcji są wysyłane w opakowaniach z materiałów recyklingowych.

„evoluSHEIN by Design stosuje system obiegu zamkniętego, który pozwala ograniczyć marnotrawienie tekstyliów i zużycie nowych surowców – powiedziała Caitrin Watson, dyrektorka ds. zrównoważonego rozwoju w SHEIN. – Zamierzamy dalej ograniczać wpływ naszych produktów na środowisko, jednocześnie współpracując z innymi liderami branży tekstylnej nad rozwojem modelu obiegu zamkniętego. Kolekcja stworzona wspólnie z Anittą to szansa na promowanie alternatywnych i bardziej świadomych wyborów odzieżowych w sposób, który angażuje naszych klientów, zachęcając ich do włączenia się w inicjatywę evoluSHEIN”.

SHEIN w swojej strategii rozwoju koncentruje się na tworzeniu pozytywnej przyszłości mody, w ramach której sformułowano inicjatywę evoluSHEIN by Design. Priorytety te dotyczą m.in. wykorzystywania materiałów od odpowiedzialnych dostawców, optymalizacji wydajności zasobów oraz wprowadzania zrównoważonego modelu obiegu zamkniętego, a także poprawy jakości życia ludzi na całym świecie. Plan działań evoluSHEIN odpowiada na najbardziej palące problemy społeczne i środowiskowe, jakie stoją przed branżą modową w obecnych czasach i wyraża holistyczne podejście do ich rozwiązywania.

Aby sprostać wyzwaniom, jakie stoją przed branżą modową, SHEIN wprowadził inicjatywę evoluSHEIN by Design. Priorytetami tej strategii są m.in. pozyskiwanie materiałów od odpowiedzialnych dostawców, optymalizacja wydajności zasobów, stosowanie zrównoważonego modelu obiegu zamkniętego oraz poprawa jakości życia ludzi na całym świecie. Plan działań evoluSHEIN został stworzony w celu lepszego rozwiązywania wszystkich powyższych problemów za pomocą holistycznego podejścia.

Projekt evoluSHEIN x Anitta jest dostępny na stronie shein.com. Aby być na bieżąco ze wszystkimi nowościami, odwiedź nasz profil na Instagramie @sheinofficial@shein_us oraz na TikTok @shein_official@shein_us, a także użyj hashtagów #evoluSHEINxANITTA.

Zapoznaj się z kampanią evoluSHEIN x Anitta, w której SHEIN zaprasza do współtworzenia nowych trendów mody. Pobierz wysokiej jakości zdjęcia z kampanii i ciesz się świeżymi stylizacjami!

SHEIN oferuje szeroki wybór produktów, od ubrań marki SHEIN po produkty z międzynarodowej sieci sprzedawców, wszystko w przystępnej cenie. Dzięki wykorzystaniu najlepszych i najbardziej pożądanych metod produkcji możliwe jest tworzenie pięknych i modnych ubrań, przy jednoczesnym zachowaniu zrównoważonych rozwiązań.

Kampania evoluSHEIN x Anitta to okazja do współtworzenia nowych trendów mody. Pobierz wysokiej jakości zdjęcia z kampanii, by czerpać inspiracje na najnowsze stylizacje.

SHEIN oferuje zarówno produkty marki własnej, jak i produkty z sieci międzynarodowych sprzedawców, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości i przystępnych cen. Poprzez wykorzystanie najlepszych technik produkcji marka tworzy ubrania, które są modne i piękne, ale także przyczyniają się do zrównoważonego rozwoju branży odzieżowej.

Anitta wywarła ogromny wpływ na muzycznej scenie latynoskiej już od momentu swojej debiutanckiej płyty w 2013 r. Jej zdolność do tworzenia muzyki wielu gatunków – od popu po muzykę reggaeton – oraz jej zdolność do przetwarzania jej wyjątkowych i zaskakujących teledysków, zdobyła przychylność fanów na całym świecie. Jej muzyka jest często wykorzystywana w telewizji, a w ostatnim czasie wystąpiła w amerykańskim programie The Voice.

Odkąd Anitta stała się gwiazdą, wokół niej zaczęły koncentrować się wszelkiego rodzaju media. W ciągu sześciu lat, wraz z jej sławą wzrosła również jej wpływowość w społeczeństwie – po raz pierwszy w historii, latynoska artystka zajęła 15. miejsce na liście najbardziej wpływowych muzyków na świecie magazynu Billboard. Anitta jest też największą światową gwiazdą muzyki latynoskiej wśród kobiet – jej konto na Instagramie obserwuje ponad 64 mln internautów, a jej kanał na YouTube ma 17 mln subskrypcji, zamieszczone na nim materiały zanotowały dotychczas łącznie 6 mld wyświetleń.

Anitta wywarła ogromny wpływ na muzycznej scenie latynoskiej swoimi wyjątkowymi talentami. Jej zdolność do tworzenia muzyki wielu gatunków i przetwarzania jej w zaskakujące teledyski zdobyła uznanie fanów na całym świecie. Wystąpiła również w amerykańskim programie The Voice, a jej muzyka często jest wykorzystywana w telewizji. Niedawno otrzymała pierwszą nominację do Nagrody Grammy, co jeszcze bardziej podkreśla wpływ, jaki wywarła na światowej scenie muzycznej.


Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM