Biznes i finanse

McDonald’s w Glovo Prime – wakacyjny sezon z darmowymi dostawami!

Użytkownicy aplikacji Glovo mogą teraz cieszyć się niesamowitą, nielimitowaną wersją swojego ulubionego abonamentu – Glovo Prime. Przy zakupie abonamentu użytkownicy mogą skorzystać z darmowych dostaw z większości restauracji, supermarketów oraz sklepów, a co najważniejsze – z McDonald’s. Jest to pierwsza subskrypcyjna usługa dostępna w aplikacji pozwalająca na zamawianie jedzenia z tej sieci restauracji.

Od teraz użytkownicy Glovo mogą jeszcze częściej celebrować swoje ulubione dania z McDonald’s dzięki naszemu abonamentowi Glovo Prime z darmowymi dostawami. Wakacje to idealny moment, by delektować się smakami z McDonald’s, a teraz możesz to zrobić gdziekolwiek – na plaży, w parku lub na letnim pikniku. Wystarczy usiąść wygodnie na leżaku, poczuć piasek między palcami i delektować się Twoimi ulubionymi potrawami z McDonald’s.

Glovo Prime jest dostępne w 4 polskich miastach, a firma ciągle ocenia wszelkie możliwości zwiększenia dostępności usługi. Koszt miesięcznego abonamentu to 14,99 zł, a minimalna wartość koszyka potrzebna do uzyskania darmowej dostawy to 35 zł dla większości partnerów, 50 zł dla McDonald’s oraz 70 zł dla supermarketów. Sklepy dostępne w Glovo Prime są oznaczone specjalnym logo w aplikacji.

„W Glovo ciągle dodajemy nowe kategorie, żeby nasi użytkownicy mogli zamawiać wszystko, czego potrzebują – od kwiatów po kosmetyki, od sprzętu do wyposażenia wnętrz po pączki, ciastka i kawę. A co najlepsze, dzięki Glovo Prime mogą cieszyć się darmowymi dostawami – mówi Carlos Silvan, General Manager w Glovo Polska. – Teraz rozszerzamy Glovo Prime o dostawy z McDonald’s. Jesteśmy dumni, że robimy to jako pierwsi w Polsce w ramach usług subskrypcyjnych” – dodaje.

McDonald’s jest dostępny na platformie Glovo od początku jej działalności w Polsce. Wspólne kampanie reklamowe i sezonowe promocje spowodowały, że miliony Polaków mogło skosztować McDonald’s z dostawą do domu lub innego miejsca. W ubiegłym roku Glovo i McDonald’s uruchomili punkt odbioru na 61. Juwenaliach Olsztyńskich, dzięki któremu festiwalowicze mogli zamawiać swoje ulubione dania bezpośrednio na miejscu.

McDonald’s i Glovo współpracują od wielu miesięcy, w celu zapewnienia klientom jeszcze lepszych doświadczeń gastronomicznych. Wspólne promocje i kampanie reklamowe sprawiły, że Polacy mogli delektować się potrawami z McDonald’s z ekspresową dostawą do domu. W ubiegłym roku, podczas 61. Juwenaliów Olsztyńskich, Glovo i McDonald’s połączyli siły aby umożliwić festiwalowicze zamawianie ich ulubionych dań prosto na miejsce imprezy.

Glovo cieszy się ogromną popularnością w całej Polsce, zgromadziwszy już ponad 4 miliony użytkowników. Prawie połowa naszego kraju oraz 80% mieszkańców miast może skorzystać z usług Glovo, a co czwarta restauracja w naszym kraju jest dostępna w aplikacji.


Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM