Biznes i finanse

Hisense i Discovery łączą siły, by pomóc Ci odkryć Twoją Misję X

Hisense i Discovery połączyli siły, aby zainspirować klientów do odkrywania nowych światów i odkrywania ich własnego potencjału. W ramach tej współpracy, Hisense zapewnia swoim klientom dostęp do zawartości Discovery, dzięki czemu mogą oni doświadczyć wyjątkowych, niezapomnianych chwil i odkryć swoją własną „Misję X”.

Ping Fan, podwodny fotograf, przy wsparciu dwóch firm, rozpoczyna swoją poszukiwaną Misji X, przybliżając widzom najbardziej urokliwe i dalekie zakątki na świecie.

Udając się na wyprawę, której celem jest odkrycie starożytnych tajemnic meksykańskich jaskiń, Ping został uwieczniony w momencie odnalezienia swojej Misji X. Misja X to jednak więcej niż tylko Ping czy nurkowanie. To postawa życiowa, która podkreśla wartość odkrywania, eksploracji i ciekawości – wszystko to składa się na jakość naszego życia i szczęście.

Hisense wyznaczyło sobie wysokie cele, aby zapewnić swoim klientom doskonałą jakość obrazu. Wyzwanie to zostało zrealizowane w postaci telewizora ULED X, który zapewnia widzom niesamowite doświadczenia audiowizualne dzięki zastosowaniu 20 000 diod mini-LED. Nowy telewizor Hisense oferuje trzykrotnie lepszy kontrast w porównaniu do telewizorów OLED oraz najjaśniejsze odcienie bieli i najciemniejsze odcienie czerni. Seria ULED została zaprojektowana tak, aby naszym klientom zapewnić optymalne doświadczenia i sprostać ich potrzebom.

Poruszające ujęcia jaskiń podwodnych uchwycone przez Pinga są doskonałym przykładem jego technologii, z jego latarką oświetlającą ciemne zakamarki w ostrym kontraście z plamami światła.

Pierwsza wersja filmu dokumentalnego Hisense jest dostępna na kanałach społecznościowych. Aby lepiej zrozumieć markę, konsumenci mogą obserwować transmisję na żywo Master Class Livestream, która odbędzie się o godz. 13:00 EDT, 14 lipca, na kanale YouTube.

Hisense jest czołową globalną marką, która koncentruje się na produkcji sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Oferta firmy obejmuje technologię Smart TV, sprzęt AGD i inteligentne informacje IT. Ponadto, dzięki swojemu agresywnemu rozwojowi, Hisense działa w ponad 160 krajach na całym świecie.

Aby pogłębić swoje zrozumienie marki, konsumenci mogą wziąć udział w wydarzeniu Master Class Livestream. Wydarzenie to pozwala uczestnikom na interaktywne poznanie kilku produktów Hisense. Transmisja na żywo będzie dostępna na kanale YouTube o godz. 13:00 EDT, 14 lipca.

Hisense oferuje szeroką gamę produktów, które zapewniają wszechstronną kontrolę w domu. Firma stale udoskonala swoje produkty, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia użytkowania. Dzięki temu Hisense jest jednym z najbardziej popularnych marek AGD na świecie.

Jeśli szukasz zdjęć, filmów lub logo firmy Hisense, mamy to wszystko dla Ciebie! Zdjęcie możesz pobrać tutaj, materiał filmowy możesz obejrzeć tutaj, a logo firmy Hisense możesz znaleźć tutaj.


Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM