Wiadomości Polska Biznes i finanse Wykorzystując ekologiczne rozwiązania, PLL LOT i Phenomandeacute; łączą siły w ochronie środowiska
Biznes i finanse

Wykorzystując ekologiczne rozwiązania, PLL LOT i Phenomandeacute; łączą siły w ochronie środowiska

Polskie Linie Lotnicze LOT z dumą ogłosiły 8 sierpnia 2023 roku współpracę z kolejną polską firmą w celu stworzenia nowego produktu pokładowego. W ramach tej współpracy marka Phenomé dostarczy gościnnie pokłady LOT-u z innowacyjnymi i naturalnymi kosmetykami, wykonanymi z bezpiecznych dla człowieka i środowiska składników. Przedsięwzięcie to nadaje kolejny impuls do ciągłego doskonalenia i ulepszania klasy biznes, dzięki czemu pasażerowie mogą cieszyć się wyższym poziomem komfortu i doświadczeń.

Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe, ekskluzywne doświadczenia na swoich pokładach. Wszystko za sprawą współpracy z polską dynamicznie rozwijającą się kosmetyczną marką Phenomé. Każdy pasażer lotów dalekodystansowych w klasie biznes otrzyma bawełnianą kosmetyczkę z haftowanym logo PLL LOT. W jej wnętrzu znajdą się dwa wyjątkowe produkty z jabłkowej linii Phenomé – krem o działaniu odżywiającym i nawilżającym oraz regenerujący balsam do ust.

„Zaproszenie Phenomé do współpracy przy tworzeniu produktów dla naszych najbardziej wymagających gości – pasażerów klasy biznes Dreamlinerów PLL LOT – jest kolejnym etapem zmian w ofercie, jakie wprowadzamy, wsłuchując się w głos i potrzeby naszych klientów. Kosmetyki z najwyższej jakości składników oraz wyselekcjonowane akcesoria świetnie uzupełniają wyjątkowe doświadczenia podróży” – mówi Izabela Leszczyńska, dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.

Kosmetyczka Phenomé to niezastąpiony gadżet w podróży, który zawiera wszystkie produkty niezbędne do codziennej pielęgnacji. W skład tej wyjątkowej kompozycji wchodzi: balsam do ust o intensywnym zapachu, nawilżający krem do twarzy, olejek do ciała o delikatnej konsystencji, bawełniana opaska na oczy, skarpetki z lotniczym motywem, zatyczki do uszu, bambusowa szczoteczka oraz naturalna pasta do zębów.

„W Phenomé stawiamy na trzy elementy: skuteczność, jakość oraz działanie w trosce o człowieka i środowisko. Wszystkie zmiany w duchu LOT Destination ECO, które realizuje polski przewoźnik, są oznaką nowego, świeżego podejścia i myślenia o naturze. Jest to całkowicie spójne z polityką mojej firmy, dlatego cieszę się, że nasze naturalne kosmetyki znajdą się na pokładach Dreamlinerów PLL LOT, zwiększając tym samym komfort podróży” – mówi Aldona Luterek, CEO Phenomé.

W czerwcu br. narodowy przewoźnik PLL LOT i Krosno Glass ogłosili wieloletnią współpracę w zakresie dostaw szkła na pokłady samolotów w klasach biznes i ekonomicznej premium. To nowy krok wprowadzania zmian w ofercie PLL LOT i możliwość zaoferowania zadowalającego i w pełni kompleksowego doświadczenia pasażerskiego. Dzięki współpracy produkty z krośnieńskiej huty dotrą do ponad 100 portów lotniczych w Afryce, Ameryce Północnej, Azji i Europie.

Od 1929 roku Polskie Linie Lotnicze LOT zapewniają podróżnikom komfortowe i bezpieczne usługi lotnicze, łącząc Europę Środkową i Wschodnią z resztą świata. Przewoźnik oferuje bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii i Korei Południowej. Regularnie poszerzając swoją ofertę i ulepszając częstotliwość lotów, LOT wzmacnia swoją pozycję na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Wszystkie połączenia dalekodystansowe obsługiwane są przez najnowocześniejsze samoloty, Boeingi 787 Dreamlinery. Jako jedna z najstarszych na świecie, 12. najstarsza linia lotnicza, LOT jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek.


Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version