Biznes i finanse

Nowe możliwości wyświetlaczy laserowych: Strategia Hisense dla inteligentnego domu

Multikino – jako pierwszy operator w Polsce – w 1998 roku otworzyło multipleks. Przez ostatnie 25 lat widzowie mogli podziwiać na wielkich kinowych ekranach najlepsze produkcje – od hollywoodzkich hitów, przez rodzime produkcje, po filmy familijne i premiery z festiwali.

Dzisiaj w Qingdao w Chinach odbywa się czwarte Międzynarodowe Forum Przemysłu Wyświetlaczy Laserowych, którego uczestnikami są światowi eksperci przemysłu wyświetlaczy laserowych, naukowcy oraz ponad sto firm, w tym Hisense, Leica Camera, Texas Instruments i Nichia. Na forum zostały zaprezentowane najnowsze osiągnięcia technologiczne i ich zastosowanie. Głównym wystąpieniem było przemówienie Dennysa Li, prezesa firmy Hisense Visual Technology, pod tytułem „Rozkwit strategii – wyświetlacz laserowy początkiem nowej epoki”. Li przedstawił również strategię firmy Hisense dotyczącą telewizji laserowej oraz jej najnowsze osiągnięcia na światowej scenie.

Analitycy branżowi przewidują, że w ciągu następnych trzech do pięciu lat wyświetlacze laserowe będą przyczyniać się do zmiany technologii wyświetlania obrazu. Technologia ta ma nie tylko przynieść rewolucję w niektórych dziedzinach, ale także zapoczątkować nowy etap inteligentnego życia.

Hisense jest liderem w dziedzinie telewizorów laserowych, dzięki swojej technologii 8K, która po raz pierwszy została zaprezentowana na targach CES 2023. Firma pracuje nad udoskonaleniem swoich urządzeń, aby stały się one najlepszym wyborem dla użytkowników dużych ekranów domowych, oferując im wyjątkowy komfort oglądania. Wyniki Omdia wskazują, że w pierwszej połowie 2023 r. Hisense dostarczyło na rynek aż 41,8% wszystkich telewizorów laserowych, ustanawiając tym samym nowy rekord w tej branży.

Strategią koncernu Hisense jest stworzenie czterech głównych centrów badawczo-rozwojowych telewizji laserowej w Qingdao, Shenzhen, Japonii i Stanach Zjednoczonych, przyczyniając się do wzrostu innowacji w dziedzinie wyświetlaczy laserowych. Do 30 czerwca 2023 r. Hisense złożył 2230 wniosków patentowych i uzyskał 1075 patentów na wyświetlacze laserowe na całym świecie, co przyczynia się do powtarzalnych aktualizacji technologii wyświetlaczy laserowych.

Hisense postanowiło wyjść naprzeciw potrzebom klientów i przeznaczyło zasoby na opracowanie trzech nowych centrów innowacji. Planuje ono stworzyć globalny zespół projektantów, zaangażować się w tworzenie nowych mediów oraz realizować współpracę z producentami samochodów. Co więcej, jako oficjalny sponsor UEFA EURO 2024™, Hisense chce wykorzystać swoje umiejętności do promowania telewizorów laserowych i przyczynić się do globalnego rozwoju tego sektora.


Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM