Firma Alorica Inc. wychodzi naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na wykwalifikowaną siłę roboczą, otwierając swoją najnowszą lokalizację w Łodzi. Nowa lokalizacja zapewnia ciągłość działania i wspiera lokalną gospodarkę.
Łódź, Polska–(BUSINESS WIRE)– Alorica Inc., światowy lider w dziedzinie rozwiązań z zakresu obsługi klienta, wyraziła zadowolenie z otwarcia nowej lokalizacji, która pozwoli na realizację założonego celu jakim jest oferowanie wyższej jakości usług i wzmocnienie lokalnej gospodarki.
Firma wykorzystuje polski rynek pracy, aby wzmocnić swoje zaangażowanie w geodywersyfikację, wykorzystując jego wielojęzyczne możliwości, wykwalifikowane talenty i nowoczesne inwestycje cyfrowe.
W tym roku Alorica otworzyła swoje działania operacyjne w Polsce i Egipcie, aby uzupełnić istniejące już działania w stolicy Bułgarii. Inwestycja ta skierowana jest do rynków o wysokim wzroście, oferując elastyczny potencjał talentów. Wykorzystując nowatorskie technologie, Alorica może zapewnić swoim pracownikom i klientom możliwości pracy zdalnej lub w biurze.
„Nasze elastyczne i skalowalne rozwiązania pozwalają firmom na globalizację ich działalności, szczególnie dzięki naszemu silnemu i szerokiemu wsparciu językowemu. Oferujemy spersonalizowane możliwości dostarczania usług oparte na wieloletniej wiedzy operacyjnej i najlepszych globalnych praktykach” – zapewniał.
Matt Sims, prezes ds. operacji w regionie EMEA w firmie Alorica, podkreślił wyjątkowość nowego biura jako idealnego miejsca do rozwoju globalnego biznesu. Biuro zapewnia setkom mieszkańców możliwość pracy zarówno na miejscu, jak i zdalnie, a jego strategiczna lokalizacja w budynku REACT w pobliżu Galerii Łódzkiej pozwala na wykorzystanie wygodnych transportowo udogodnień i bliskości centrum handlowego.
Nowa lokalizacja Aloricy zajmuje powierzchnię ponad 4700 metrów kwadratowych na dwóch piętrach i oferuje atrakcyjne udogodnienia, zwiększając początkową zasobność do 650 pracowników. Inwestycja ta przyczynia się do rozwoju gospodarczego regionu i gwarantuje obiecujące perspektywy kariery dla lokalnych pracowników.
„Podróż Kamili rozpoczęła się od pracy w operacjach jako agentka, a jej szeroka wiedza branżowa łączy się z wysokimi kompetencjami w zakresie zarządzania operacjami i projektami. W trakcie swojej kariery, prowadziła projekty mające na celu rozwój działalności biznesowej w dynamicznych warunkach oraz wprawnie zarządzała operacjami z zakresu rozwoju digitalowego, a także relacjami z kluczowymi klientami. Jej lokalne korzenie i biznesowe doświadczenie czynią ją nieocenionym specjalistą zarówno dla Alorica, jak i dla łódzkiego środowiska inwestycyjnego” – powiedział Sims.
Kamila Woźniakowska, dyrektor biura Alorica w Polsce, wywodząca się z Łodzi, cieszy się z otwarcia nowej lokalizacji w swoim rodzinnym mieście. 14 lat jej doświadczenia w branży BPO, pozwoliło zaprojektować nową siedzibę w taki sposób, aby zapewnić wygodne warunki zarówno dla pracowników stacjonarnych, jak i tych zdalnych. Otwarcie nowego biura w Łodzi to także wyraz zaangażowania Alorica w szerszy proces przemiany regionu w centrum biznesu na światowym poziomie.
Alorica Polska odpowiedziała na wyzwania w zakresie pozyskiwania talentów, nawiązując strategiczne partnerstwa z branżowymi stowarzyszeniami i czołowymi instytucjami edukacyjnymi. Efekty działań Alorica są imponujące, ponieważ w zeszłym roku awansowała ponad 5000 członków zespołu, z których ponad połowa to kobiety – co wyróżniło firmę nagrodą za osiągnięcia w rozwijaniu i promowaniu kobiet.
„Alorica jest dobrze rozpoznawalnym globalnym dostawcą usług CX i z entuzjazmem zamierzam prowadzić jej działania w moim kraju, gdy firma nadal rośnie w obszarze EMEA” – powiedziała Kamila Wozniakowska, dyrektor biura Alorica Polska. – Alorica wyróżnia się nie tylko dzięki wiodącym w branży rozwiązaniom, ale także dzięki kulturze organizacyjnej, która zdobyła uznanie w świecie. Jako największa rodzinna i należąca do mniejszości firma BPO, Alorica ma głęboko zakorzenione zobowiązanie do różnorodności, inkluzywności oraz idei poprawy życia swoich pracowników, klientów, a także lokalnych społeczności”.
Alorica jest dumna, że jej zaangażowanie w zadowolenie klienta zostało potwierdzone wyróżnieniem w finale nagród ECCCSAs. Dzięki kompleksowemu podejściu do współpracy z partnerami biznesowymi, Alorica jest w stanie zaoferować usługi dostosowane do indywidualnych potrzeb i osiągać wyjątkowe wyniki.
Nowa wersja:
Alorica specjalizuje się w tworzeniu satysfakcjonujących doświadczeń klienta na dużą skalę. Jej 100 000-osobowy zespół łączy globalne marki i innowatorów, aby stworzyć spersonalizowane i wysoko wydajne usługi. Firma wykazuje długoterminową lojalność Klientów, dzięki czemu osiąga mierzalne rezultaty. Alorica współpracuje z najlepszymi technologiami, aby projektować, integrować i optymalizować cyfrowe rozwiązania dla swoich Klientów. Firma prowadzi innowacyjne działania w zakresie doświadczeń klienta w 17 krajach. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.alorica.com.
Alorica stanowi wiodącego dostawcę usług w dziedzinie doświadczeń klienta. Jej 100 000-osobowy zespół oferuje spersonalizowane, najwyższej jakości usługi, które zapewniają Klientom lojalność i mierzalne rezultaty. Alorica korzysta z najlepszych technologii, aby tworzyć i optymalizować cyfrowe rozwiązania, które są dostosowane do wymagań Klientów. Firma działa na rynku 17 krajów i ciągle wprowadza innowacje w doświadczeniu klienta. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.alorica.com.
Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl