„Chcemy zmienić postrzeganie ubezpieczeń, uczynić je narzędziem do wzmacniania pewności siebie i odpowiedzialności za swoje zdrowie i życie. Jako branża ubezpieczeniowa mamy za zadanie przekazywać klientom wiarygodne informacje oraz ich edukować, aby lepiej poznali możliwości, jakie oferujemy i jak mogą z nich skorzystać, aby mieć pewność, że są dobrze zabezpieczeni – powiedziała Aleksandra Friedel, prezeska zarządu Unilink S.A., podczas konferencji Ubezpieczenia, Sprzedaż, Innowacje, Ryzyko.”
Europejski Kongres Finansowy, którego siedziba mieściła się w Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, wywołał ogromne zainteresowanie swoim wydarzeniem, poświęconym szansom i wyzwaniom stojącym przed polskim sektorem ubezpieczeniowym. W konferencji wzięli udział przedstawiciele branży ubezpieczeniowej, instytucji publicznych, firm doradczych i ośrodków akademickich.
Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl