Konsumenci wszystkich grup wiekowych z całej Europy są w stanie skorzystać z nowoczesnych technologii, dlatego branża ubezpieczeniowa musi koncentrować się na zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych sposobach obsługi klienta. Wdrożenie cyfrowych narzędzi docierania i obsługiwania konsumentów pozwoli na osiągnięcie zrównoważonego i dynamicznego rozwoju branży, zapobiegając tym samym wykluczeniu ubezpieczeniowemu – twierdzi Tomasz Kotecki, dyrektor zarządzający pionu transformacji i strategii w firmie Uniqa.
Uczestnicy pierwszej edycji Europejskiego Kongresu Finansowego, który odbył się w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, mieli okazję wysłuchać prelekcji najlepszych specjalistów z Polski i zagranicy, zarówno z instytucji regulacyjnych i nadzorczych, jak i z czołowych zakładów ubezpieczeniowych, firm doradczych i renomowanych ośrodków naukowych. Goście mieli okazję zapoznać się z najnowszą inicjatywą Projektu: Ubezpieczenia, Sprzedaż, Innowacje, Ryzyko.
Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl