Polskie Linie Lotnicze LOT szykują się do otwarcia pierwszego w Ameryce Północnej saloniku biznesowego na lotnisku O’Hare w Chicago. Jest to strategiczna destynacja dla polskiego przewoźnika, która dzięki potencjałowi ruchu polonijnego i innych mniejszości zamieszkujących Chicago ma duży potencjał. W salonie PLL LOT pasażerowie będą mieli do dyspozycji nowoczesną strefę pracy, relaksu oraz część gastronomiczną, w której znajdą akcenty nawiązujące do polskiej tradycji m.in. dzięki wykorzystaniu bursztynu, a także współpracy z polskimi partnerami. Otwarcie saloniku zaplanowano na przełomie 3. i 4. kwartału 2024 roku.
Polskie Linie Lotnicze LOT kontynuują swoją misję, aby poprawić doświadczenia swoich pasażerów. Firma przygotowuje się do otwarcia pierwszego LOT Business Lounge poza Europą, który znajdować się będzie na lotnisku O’Hare w Chicago. Oczekiwany termin otwarcia to koniec trzeciego i początek czwartego kwartału 2024 roku. Niezwykle przyjemne wnętrze pozwoli na komfortowy i relaksujący pobyt pasażerom, a dostępne strefy zagwarantują, że każdy znajdzie coś dla siebie.
Chicago, miasto wiatru, kultowe „Kevin sam w domu” i Michael Jordan – to tylko niektóre z wyjątkowych symboli tego miejsca nad Michigan. LOT, jako polski przewoźnik, postrzega to miejsce jako kluczowy w Stanach Zjednoczonych, biorąc pod uwagę potencjał polonijny. Pragnąc utrwalić polskie tradycje, PLL LOT planuje otworzyć nową poczekalnię biznesową, która zawierać będzie lokalne akcenty, wśród których królują bursztyn oraz produkty od polskich partnerów. Prace nad wykończeniem wnętrz trwają, a linie lotnicze zaprosiły do współpracy renomowane biuro architektoniczne w Chicago.
„Bardzo cieszy mnie fakt, że możemy już teraz podzielić się wiadomością o budowie LOT Business Lounge na lotnisku O’Hare w Chicago. Nowy i jednocześnie pierwszy salonik biznesowy poza Europą to kolejny przełomowy krok w rozwoju naszej firmy. Chcemy, by przestrzeń była symbolem polskiej gościnności, z którą LOT jest nieodłącznie kojarzony. Wierzę, że dzięki niej będziemy mogli zaoferować fantastyczne doświadczenia naszym gościom” – mówi Izabela Leszczyńska, dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.
Nowy Business Lounge PLL LOT w Chicago to przestrzeń o powierzchni 617 m2, położona w centralnej części terminala. Goście będą mieli możliwość podziwiania widoków z lotniska. Lounge zaoferuje trzy strefy: relaksu, pracy i gastronomiczną. Strefa pracy wyposażona będzie w stoliki i stacje ładujące. Przestrzeń gastronomiczna będzie posiadać szeroki wybór posiłków i napojów. Strefa relaksu to miejsce, w którym odpoczynek będzie gwarantowany – ciche, zaciemnione i odseparowane od pozostałych części.
Business Lounge Polskich Linii Lotniczych LOT stanowi wyjątkowe miejsce dla pasażerów korzystających z usług przewoźnika oraz posiadaczy kart programów partnerskich. Jest to wyjątkowa przestrzeń, w której można odpocząć i zrelaksować się przed wyjazdem lub po przylocie. Lounge zapewnia najwyższej jakości usługi, w tym dostęp do Internetu, czasopisma i bezpłatne napoje i przekąski.
Business Lounge Polskich Linii Lotniczych LOT to wyśmienite miejsce do wypoczynku dla pasażerów oraz posiadaczy kart programów partnerskich. Odpocznij w komfortowej przestrzeni, wyposażonej w szybki internet, różnorodne czasopisma oraz bezpłatne przekąski i napoje. Przygotuj się wygodnie do dalszej podróży lub po prostu odpocznij po przylocie. Doświadcz wyjątkowości Business Lounge Polskich Linii Lotniczych LOT.
Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. to doskonale znana marka, która istnieje na rynku od 1929 roku. Jesteśmy 12. najstarszą linią lotniczą na świecie i cieszymy się dużym uznaniem klientów. Nasza oferta obejmuje bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii i Korei Południowej, które są obsługiwane przez nowoczesne Dreamlinery Boeinga 787. Łączymy Europę Środkową i Wschodnią z całym światem.
Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl