Wiadomości Polska Biznes i finanse Tyskie – Jednoczymy siły dla Banków Żywności
Biznes i finanse

Tyskie – Jednoczymy siły dla Banków Żywności

Tyskie wykorzystuje siłę wsparcia i budowania dobrych relacji z okazji świąt, poprzez realizację projektu, którego celem jest przekazanie 5 milionów posiłków osobom potrzebującym. Marka wspólnie z Federacją Polskich Banków Żywności zrealizuje projekt, gdzie wsparcie darowizną finansową od marki Tyskie umożliwi Bankom dostarczenie posiłków dla osób w potrzebie.

Tyskie wierzy, że przez złamane podziały i wspólne stoły można uczynić świat lepszym. Hasło kampanii: „Jesteśmy na Ty przy wspólnym stole. 5 milionów posiłków dla potrzebujących” nakłania do wyjścia ze strefy komfortu, wzajemnej pomocy oraz edukacji w zakresie marnowania żywności – szczególnie w okresie okołoświątecznym, abyśmy wszyscy mogli dzielić się radością z okazji świąt.

„Święta to szczególny czas dla Banków Żywności. Oprócz darmowej pomocy chcemy zapewnić naszym podopiecznym radość i możliwość spędzenia rodzinnych świąt przy pełnym stole. Dlatego każdy wyraz solidarności i wsparcia społecznego jest dla nas bezcenny i ułatwia realizowanie tej misji” – mówi Beata Ciepła, prezes Federacji Polskich Banków Żywności.

Banki Żywności przyczyniają się do ograniczania marnowania jedzenia i dostarczają je do osób w potrzebie. Proces jest prosty – polega na pozyskiwaniu produktów spożywczych z krótkim terminem przydatności i przekazywaniu ich podopiecznym Federacji. Banki Żywności łączą różne źródła żywności i przekazują ją potrzebującym w skuteczny i efektywny sposób, zachowując przy tym wysoką wydajność i unikając jej zmarnowania.

Według badania przeprowadzonego przez Kompanię Piwowarską [1] aż 49% Polaków ma pozytywne zdanie na temat zaangażowania marek i producentów żywności w działania pomocowe na rzecz potrzebujących. Ponadto, 57% badanych potwierdziło, że regularna komunikacja informacji na temat tych działań może zwiększyć świadomość społeczną i inspirować innych do okazywania wsparcia.

Według raportu Banków Żywności „Niedożywienie i głód w Polsce”, około 1,4 miliona osób otrzymuje każdego roku wsparcie od Federacji. Jednakże zgodnie z innym raportem tej samej organizacji, „Nie Marnuj Jedzenia 2023 Światowy Dzień Żywności”, w Polsce każdego roku zmarnowane zostaje ok. 5 milionów ton jedzenia.

„Nasza marka łączy ludzi – teraz z Bankami Żywności i ambasadorami akcji wspólnie pomagamy tym, którzy tego potrzebują, zwłaszcza w okresie okołoświątecznym. Bo dzielenie się z innymi to najważniejsza wartość, którą możemy przekazać jako Tyskie” – mówi Ewa Rychlik, brand manager Tyskie.

Jako ambasadorzy akcji Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor są nie tylko twarzami kampanii, ale również wspierają ją swoimi działaniami. Wszystkie osoby, które wsparły akcję, są niezbędne do jej sukcesu.

Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor przyłączyli się do świątecznej akcji wspierania osób potrzebujących, będąc ambasadorami tego ważnego przedsięwzięcia. Ich udział w kampanii wideo symbolizuje wspólnotę i solidarność, których celem jest wsparcie Federacji Polskich Banków Żywności.

Akcja ma na celu zapewnienie pomocy osobom potrzebującym, dlatego Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor wykorzystują swoją pozycję mediową, by zachęcać innych do wsparcia tej akcji. To dzięki ich staraniom, wsparcie i zaangażowaniu wielu ludzi, udało się osiągnąć wspaniały sukces, jakim jest wsparcie osób potrzebujących.

Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor są orędownikami świątecznej akcji wspierania osób potrzebujących. Swoim wsparciem i zaangażowaniem zapewniają wielu osobom pomoc, jaką zapewnia Federacja Polskich Banków Żywności.

Kampania marki Tyskie dotycząca pomocy potrzebującym zachęca klientów do własnego zaangażowania się w ten cel. Choć nie jest ona powiązana z wynikami sprzedaży produktów, wyraźnie wskazuje na możliwości pomocy. Szczegółowe wytyczne i sposoby pomagania znajdują się na stronie internetowej Darowizny żywności | Banki Żywności (bankizywnosci.pl). Zachęcamy do udziału w tej szlachetnej inicjatywie!

Huta 19 im. Joachima Fersengelda jest wiodącą agencją marki odpowiedzialną za koncepcję spotów wideo, digital oraz działania PR. Przygotowanie spotu objął reżyser Tadeusz Śliwa, zaś za fotografię odpowiada Zuza Krajewska. MOON films zajął się produkcją, Televisor postprodukcją, Juice udźwiękowieniem, a Agencja Mediowa Zenith planowaniem mediów.

Począwszy od 1768 roku, Kompania Piwowarska oferuje wyśmienite piwa i wspiera polską kulturę piwną. Dba o przyjazny charakter swoich produktów, kładąc nacisk na zrównoważone produkcji i innowacje. Wszystkie piwa warzone są zgodnie z tradycyjnymi recepturami, które są zgodne z najwyższymi standardami jakości.

Kompania Piwowarska jest stale obecna w życiu Polaków, angażując się w społeczne i sportowe wydarzenia. Wspiera młodych ludzi, którzy starają się tworzyć przyszłość naszego kraju, poprzez szereg programów i działań społecznych.

Kompania Piwowarska dba również o środowisko naturalne. W ramach programu „Czyste Źródła”, rozpoczętego w 2020 roku, firma wspiera projekty ochrony wód powierzchniowych i podziemnych oraz zachęca do wykorzystywania zrównoważonych źródeł energii.

Kompania Piwowarska

Kompania Piwowarska jest liderem polskiego rynku piwa, gdzie w 2022 roku uzyskała udział wolumenowy wynoszący 33,5% (dane GUS). Firma zatrudnia ponad 2600 pracowników i dysponuje trzema browarami: Browar Dojlidy Białystok (1768), Lech Browary Wielkopolski (1895) i Tyskie Browary Książęce (1629).

Kompania Piwowarska oferuje szeroką gamę piw, wśród których znajdziemy Żubr, Tyskie, Lech i Lech Easy, a także Książęce, Hardmade, Captain Jack, Pilsner Urquell i Kozel oraz włoską markę Peroni Nastro Azzurro. Przedsiębiorstwo posiada również bogaty wybór piw bezalkoholowych i smakowych.

Kompania Piwowarska jest obecna w życiu polskich konsumentów od 1768 roku. Firma nieustannie wspiera polską kulturę piwną, dążąc do produkcji piw zgodnych z najwyższymi standardami jakości i zrównoważonych produkcji. Regularnie współorganizuje wydarzenia sportowe i kulturalne, promując młodych ludzi tworzących przyszłość naszego kraju.

Kompania Piwowarska jest również zaangażowana w ochronę środowiska naturalnego. Firma wspiera projekty mające na celu zachowanie czystych źródeł wody i wykorzystywanie zrównoważonych źródeł energii w ramach programu „Czyste Źródła”, uruchomionego w 2020 roku.

Kompania Piwowarska uznaje za kluczowe realizację celów zrównoważonego rozwoju, dlatego w strategii Lepsza Przyszłość 2030 opartej na czterech filarach: Planeta, Ludzie, Portfolio i Profit, podjęła kroki w celu redukcji emisji CO₂, minimalizacji zużycia zasobów naturalnych, zamknięcia obiegu opakowań oraz odzysku blisko 100% odpadów powstających w procesie produkcji.

Kompania Piwowarska jest częścią Asahi Europe & International, japońskiej Grupy Asahi, która jest znana jako silna marka na światowym rynku piwa, wyrobów spirytusowych i żywności. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę internetową: www.kp.pl lub śledź nasze profile w mediach społecznościowych na Facebooku i Linkedin.

Kompania Piwowarska jest dumnym członkiem Asahi Europe & International, japońskiej Grupy Asahi, która jest cenionym liderem na światowym rynku piwa, wyrobów spirytusowych i żywności. Odwiedź naszą stronę internetową www.kp.pl, aby dowiedzieć się więcej, a także polub nasze profile w mediach społecznościowych na Facebooku i Linkedin.

Pomoc ze strony Banków Żywności jest nieoceniona dla osób, które walczą o przetrwanie i nie są w stanie zapewnić sobie zaspokojenia podstawowych potrzeb życiowych. Dzięki działalności Banków Żywności, codziennie pomaga się setkom tysięcy osób, które są w niedostatku.

Banki Żywności to organizacje, które są zaangażowane w zwalczanie problemu głodu i wykluczenia społecznego. Ich działalność opiera się na wykorzystywaniu produktów o krótkim terminie przydatności, które są zbierane i przekazywane do lokalnych organizacji partnerskich, by jak najefektywniej zostaną one spożytkowane. W ten sposób Banki Żywności pomagają w zmniejszaniu marnowania jedzenia i dostarczaniu żywności potrzebującym.

Banki Żywności są niezastąpionymi liderami w walce z głodem i wykluczeniem społecznym. Przy wykorzystaniu niehandlowych produktów o krótkim terminie przydatności, działalność Banków Żywności pozwala codziennie zapewnić posiłek i godną egzystencję tysiącom osób w potrzebie.

Banki Żywności są inicjatywą, która wykorzystuje wiedzę oraz zaangażowanie społeczne by pomagać potrzebującym. Pozyskiwane produkty są magazynowane i racjonalnie dystrybuowane do lokalnych organizacji partnerskich, by zapewnić potrzebującym dostęp do żywności i zmniejszyć marnowanie jedzenia.

Według ostatniego raportu Banków Żywności „Niedożywienie i głód w Polsce”, sytuacja finansowa ponad 77% osób, które korzystają z darmowej żywności, stała się gorsza w ciągu ostatniego roku. Blisko 60% z nich musiało pożyczyć pieniądze na jedzenie, a aż 80% z nich odczuło głód przynajmniej raz w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Banki Żywności są wysoce cenionymi instytucjami charytatywnymi o zasięgu ogólnopolskim, które w 2022 roku przekazały ponad 45 000 ton żywności na cele społeczne. Jest to dowód na wysoki poziom zaufania społecznego, jakim społeczeństwo obdarzyło te instytucje.

Szczegóły dotyczące akcji znajdują się na stronie www.tyskie.pl w zakładce „Jesteśmy na Ty przy wspólnym stole” – www.tyskie.pl/swieta. Więcej informacji na temat działalności Banków Żywności odnajdziesz pod adresem www.bankizywnosci.pl.

Nasze badanie miało na celu zbadanie zwyczajów świątecznych Polaków oraz ich nastawienia do akcji pomocowych marek. Zrealizowane zostało dla Kompanii Piwowarskiej, a próba ogólnopolskiego panelu badawczego Ariadna liczyła 1048 osób. Badanie ilościowe typu Omnibus zostało przeprowadzone w październiku 2023 roku.


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version