Blisko 6 milionów użytkowników, 15 000 aktywnych sklepów i wyraźny wzrost liczby zamówień to znakomite wyniki, z jakimi mierzy się Glovo w Polsce od czterech lat. Platforma zdobyła pozycję lidera na rynku dostaw i zakupów online i cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów.
Mary Kay Inc., globalna marka kosmetyczna dążąca do wzmacniania pozycji kobiet, ogłasza swoje partnerstwo z Global Shea Alliance (GSA), branżowym stowarzyszeniem non-profit, aby wspierać konkurencyjny i zrównoważony przemysł shea na całym świecie. Nowe partnerstwo wyraża zaangażowanie Mary Kay w zrównoważony rozwój oraz misję wzmacniania pozycji kobiet na całym świecie.
Ta informacja prasowa zawiera wiele dodatkowych materiałów do przejrzenia. Aby zobaczyć pełną treść informacji prasowej, odwiedź https://www.businesswire.com/news/home/20231121997068/pl/ .
GSA jest zaangażowana w zapewnienie szerokiego zakresu wartości dla interesariuszy, w tym wspieranie włączających łańcuchów wartości, tworzenie przemysłu opartego na konkurencyjnych czynnikach biznesowych, zapewnienie zrównoważonego rozwoju i zachowanie poufności wszystkich transakcji.
„Ogromnie cieszymy się z dołączenia do Global Shea Alliance – powiedziała Deborah Gibbins dyrektor operacyjna Mary Kay. – Partnerstwo wyznacza istotny krok w ramach naszych wysiłków na rzecz propagowania zrównoważonych praktyk kosmetycznych. Dzięki współpracy z GSA pragniemy w jeszcze większym stopniu wykorzystać transformacyjny potencjał shea w pielęgnacji skóry i kosmetykach”.
„Serdecznie witamy w naszym gronie Mary Kay Inc – powiedziała Mamatou Djaffo. – Nieposzlakowana reputacja firmy jako lidera społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju doskonale wpisuje się w naszą misję. Ogromnie cieszymy się z perspektywy współpracy z Mary Kay w ramach starań na rzecz dokonania istotnych, pozytywnych przemian w branży kosmetycznej. Razem zamierzamy ustanowić nowe standardy branżowe w zakresie odpowiedzialności społecznej i środowiskowej, aby pielęgnacja urody służyła upodmiotowieniu jednostki, wspierała zrównoważony rozwój i sprzyjała kształtowaniu stabilniejszej przyszłości dla milionów kobiet, których los zależy od shea”.
Mamatou Djaffo, prezeska Global Shea Alliance, wyraziła swoją radość i zadowolenie z nowego partnerstwa z firmą Mary Kay Inc. „Jesteśmy podekscytowani, że będziemy współpracować z Mary Kay Inc., aby wspierać naszych wspierających przemysł masłosza w Afryce. Naszym celem jest osiągnięcie jak najlepszych wyników, które przyniosą korzyści zarówno naszym wspieranym, jak i zmienią świat na lepsze.”
Mary Kay Inc. i Global Shea Alliance wspólnie podjęli działanie na rzecz wsparcia osób pracujących w przemyśle masłosza w Afryce Zachodniej. Przedsięwzięcie to zakłada wzmocnienie dobrobytu ekonomicznego producentów masłosza oraz przywrócenie zdegradowanych terenów zielonych w regionie.
Nowe partnerstwo Mary Kay Inc. i Global Shea Alliance zapewnia inwestycje w wyższy poziom dobrobytu ekonomicznego dla osób zajmujących się wydobywaniem i przetwarzaniem nasion masłosza. Nadchodzące wysiłki mają na celu zwiększenie dochodu wytwórców masłosza, jak również odbudowę zdegradowanych terenów zielonych w regionie.
Mamatou Djaffo, prezeska Global Shea Alliance, podkreśliła znaczenie nowego partnerstwa: „Jesteśmy zaszczyceni, że Mary Kay Inc. dołączyła do nas w zapewnianiu wsparcia dla ludzi pracujących w przemyśle masłosza w Afryce Zachodniej. Jesteśmy przekonani, że nasze wspólne wysiłki przyniosą ogromne korzyści zarówno naszym wspieranym, jak i ludziom w całym świecie.”
Mary Kay Inc. i Global Shea Alliance wspólnie podjęły działania mające na celu wsparcie dobrobytu ekonomicznego producentów masłosza w Afryce Zachodniej oraz powrót do pierwotnego stanu zdegradowanych terenów zielonych w regionie.
Dzięki wsparciu Mary Kay Inc. i Global Shea Alliance, osoby zaangażowane w przemysł masłosza w Afryce Zachodniej będą mogły uzyskać wyższy poziom dobrobytu ekonomicznego. Partnerstwo to ma na celu również odnowienie zdegradowanych terenów zielonych w regionie.
Aaron Adu i Olawunmi Osholake odwiedzili Mary Kay – Centrum Produkcyjne / Badawczo-Rozwojowe im. Richarda R. Rogersa (R3) w Lewisville (Teksas, USA) na początku tego miesiąca. Po wizycie w obiekcie, oboje uczestniczyli w spotkaniu, aby omówić szanse synergii i możliwości współpracy.
Nowa wersja:
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, którym udało się przebić szklany sufit, zrealizowała swoje marzenie, tworząc markę kosmetyczną w 1963 roku w Teksasie. Od tego czasu, firma rozwinęła się i obecnie jest znana na całym świecie, współpracując z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w ponad 35 krajach. Edukacja, mentoring, wsparcie i innowacje oferowane przez Mary Kay pozwalają kobietom kształtować ich przyszłość. Oprócz tego, firma produkuje nowoczesne kosmetyki do pielęgnacji skóry i makijażu, suplementy diety oraz zapachy, a także inwestuje w naukę leżącą u podstaw piękna. Mary Kay wspiera również kobiety chore na raka i będące ofiarami przemocy domowej, jak również zachęca młode osoby do realizacji ich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie Mary Kay i ich profile społecznościowe.
Mary Kay to nie tylko marka kosmetyczna, ale również wspaniały sposób na wsparcie kobiet w ich codziennych wyzwaniach. Firma chętnie wspiera kobiety w różnych kwestiach – od edukacji, po ochronę naszej planety dla przyszłych pokoleń. Dzięki temu, Mary Kay zdobywa coraz większą rozpoznawalność i uznanie, co sprawia, że staje się ważnym elementem kultury kobiecej.
Paragraf 1:
Global Shea Alliance (GSA) to stowarzyszenie non-profit, które zrzesza obecnie 919 członków z 39 różnych krajów. Członkami GSA są kobiety zajmujące się zbieraniem i przetwarzaniem nasion masłosza, marki i sprzedawcy detaliczni, dostawcy składników, społeczeństwo obywatelskie, instytucje badawcze i decydenci polityczni.
Paragraf 2:
GSA wspiera zrównoważony rozwój przemysłu, wysokiej jakości praktyki i standardy oraz zapotrzebowanie na nasiona masłosza w żywności i kosmetykach, wykorzystując partnerstwa publiczno-prywatne. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://globalshea.com.
Tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym jest jedyną obowiązującą wersją niniejszego zawiadomienia. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym i należy interpretować go zgodnie z oryginalnym tekstem, aby zapewnić skuteczność prawną.
1. Mary Kay Inc. wprowadza nowy produkt na rynek. W dniu dzisiejszym firma ogłosiła premierę swojej najnowszej lini produktów, która zostanie wprowadzona w lipcu tego roku.
2. Mary Kay Inc. wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, wprowadzając nową linię produktów. Wszystkie produkty z tej linii zostaną wprowadzone do sprzedaży w lipcu tego roku, aby zaspokoić zapotrzebowanie na nowe produkty.
3. Mary Kay Inc. ogłosiła premierę swojej najnowszej linii produktów, które będą dostępne dla konsumentów już w lipcu tego roku. Firma zapowiedziała, że produkty te będą odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania współczesnych konsumentów.
Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl