11. edycja Akademii e-marketingu to cykl szkoleń skierowanych do przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Eksperci podzielili się z uczestnikami cennymi wskazówkami na temat marketingu online, a także zaprezentowali sprawdzone narzędzia. Przedsiębiorcy mieli okazję skorzystać z bezpłatnych szkoleń, które odbywały się w największych miastach w Polsce, w tym w Warszawie, Katowicach, Gdańsku, Krakowie, Lublinie, Białymstoku, Poznaniu i Wrocławiu. Spotkania stały się również okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych na lokalnym rynku. W szkoleniach biorących udział gościem specjalnym był mistrz olimpijski Robert Korzeniowski.
4 grudnia 2023 roku mija pięć lat od momentu założenia giełdy kryptowalutowej Bybit – trzeciej co do wielkości na świecie. W związku z tą okazją Ben Zhou, współzałożyciel i dyrektor generalny Bybit, umieścił na blogu wpis, w którym zamierzał dzielić się swoimi refleksjami na temat branży kryptowalut oraz swoją wizją jej przyszłości.
We wpisie zatytułowanym „Bybit CEO Marks Crypto Ark’s Five-Year Voyage” („Dyrektor generalny Bybit o trwającej już 5 lat wyprawie KryptoArki”) Ben zaznaczył, że ostatnich pięć lat to okres wielu osiągnięć dla Bybit. Ponadto, dostrzegł, że po wyzwaniach z 2022 roku rynek kryptowalutowy powraca w niesamowitym stylu, a jest to zasługa ludzi tworzących tę branżę.
Rok 2023 przyniósł rewolucyjne zmiany dla Bybit – firma założyła swoją filię w Dubaju, a także podpisała wiele strategicznych partnerstw, w tym z Dubai Multi Commodity Centre (DMCC) i American University of Sharjah (AUS). Co więcej, Bybit nawiązał współpracę z Oracle Red Bull Racing, dzięki czemu informacja o zmieniających się systemach finansowych opartych na blockchain trafiła do szerszego grona odbiorców.
Bybit zawsze stawia na wysokie standardy prawne, które są niezbędne do uzyskania pozwolenia na działalność w Dubaju, Kazachstanie i na Cyprze. Dzięki temu firma zapewnia swoim klientom bezpieczne środowisko tradingowe, gwarantując przejrzystość i wysokie standardy w każdej transakcji.
Dyrektor generalny Bybit wyraźnie podkreśla innowacje produktowe, jakim są ujednolicone konto tradingowe (UTA) czy TradeGPT AI, a także uznanie, jakim cieszy się jego firma w branży, potwierdzone m.in. ratingiem „AA” w Crypto Exchange Benchmark Report opracowanym przez CCData. Zhou z dumą stwierdza, że Bybit okazał się odporny na przeciwności, odnotowując wzrost nawet w okresie niedźwiedziego rynku.
Aby dowiedzieć się więcej o 5. rocznicy Bybit, zapoznaj się z wpisem Bena Zhou na blogu Bybit tutaj. Możesz tam znaleźć szczegółową analizę oraz cele firmy Bybit.
1. Bybit to platforma z profesjonalną obsługą, służąca do obrotu kryptowalutami. Obecnie liczy ona 20 milionów użytkowników, a jej powstanie datuje się na 2018 rok. Inwestorzy i traderzy mogą korzystać z ultraszybkiego silnika dopasowującego, całodobowej obsługi klienta oraz wielojęzycznego wsparcia.
2. Bybit jest partnerem zespołu Oracle Red Bull Racing, mistrzów świata konstruktorów i kierowców Formuły 1. Technologia ta pozwala im na bezpieczne i skuteczne przeprowadzanie transakcji, zapewniając im maksymalny możliwy poziom bezpieczeństwa i wygody.
3. Bybit stworzył TheCryptoArk – platformę edukacyjną, która służy do uczenia się i zrozumienia rynku kryptowalut. High5Bybit to konkurs, w którym uczestnicy mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody, takie jak bony na zakupy w sklepach wirtualnych.
Bybit to platforma wymiany kryptowalut zapewniająca szybkie i niezawodne transakcje w czasie rzeczywistym.
Potencjalni inwestorzy mogą uzyskać szczegółowe informacje na temat Bybit na stronie internetowej, a także w zakładce „Prasa”.
Bybit oferuje swoim użytkownikom bezpieczne i wygodne środowisko wymiany kryptowalut, a jego zaawansowane funkcje obejmują szybkie i niezawodne transakcje w czasie rzeczywistym.
Bybit stale dąży do przeprowadzania innowacyjnych projektów i tworzenia wyjątkowych doświadczeń dla swoich użytkowników, dzięki czemu będą oni w stanie zdobywać wiedzę i zarabiać pieniądze z kryptowalut.
Bybit zaprasza wszystkich do śledzenia aktualności i informacji o platformie w mediach społecznościowych, takich jak Discord, Facebook, Instagram, LinkedIn, Reddit, Telegram, TikTok, Twitter i YouTube.
Dystrybucja: pap-mediaroom.pl