Biznes i finanse

Nominacja kierownictwa jako środek do wzrostu i innowacji w usługach paneli konsumenckich

Dr Sławomir Dudek, założyciel i prezes Instytutu Finansów Publicznych, w wywiadzie dla serwisu PAP MediaRoom uważa, że jednym z podstawowych obowiązków nowej władzy jest przywrócenie jawności w systemie finansów publicznych.

NIQ, prekursor w dziedzinie wywiadu rynkowego i konsumenckiego, z radością ogłasza mianowanie Krisa Ewinga na globalnego prezesa ds. usług paneli konsumenckich (CPS), w celu przyspieszenia wzrostu, wprowadzenia innowacji i zapewnienia klientom skoncentrowanych rozwiązań. Ta nominacja zapewnia dalszy rozwój w zakresie pomiarów konsumenckich w różnych kanałach i kategoriach, wspierając podstawową rolę w branży produktów konsumenckich (CPG). Jest to znaczący kamień milowy w historii NIQ, który przesuwa ich działalność w zakresie paneli konsumenckich na wyższy poziom, wkraczając w nowy wiek, w którym dane i informacje są kluczem do sukcesu w branży CPG.

Ewing awansował na prestiżowe stanowisko globalnego prezesa ds. usług paneli konsumenckich, aby pchnąć analizy oparte na danych na nowy, dotąd niespotykany poziom. Podległy Tracey Massey, dyrektor operacyjnej firmy, Ewing będzie ponosił odpowiedzialność za globalną ekspansję w tej dziedzinie. Skupi się on na różnorodnej ofercie produktowej, innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych oraz na zespole ekspertów z branży nabywców i konsumentów, aby wyznaczyć nowe reguły gry w tej branży.

Zgodnie z danymi NielsenIQ, 76% kierowników wyższego szczebla z branży FMCG potwierdza, że zmieniające się zachowania konsumentów i coraz młodsze pokolenia stanowią istotne wyzwanie, a zarazem szansę na przyszły rozwój. W tym celu NIQ skupia się na realizacji zobowiązania wobec klientów, aby zapewnić im dostęp do nowatorskich analiz, które pozwolą na uzyskanie długoterminowego wzrostu.

„Jestem niezmiernie zaszczycony możliwością pokierowania działaniami w tym dynamicznym segmencie – powiedział Kris Ewing, globalny prezes ds. usług paneli konsumenckich w NIQ. – Nasze zobowiązanie do rozwoju i doskonalenia zdolności ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia klientom lepszej obsługi oraz realizacji naszych ambicji. Cieszę się, że będę miał okazję przewodzić tym staraniom na drodze do innowacji i rozwoju, zapewniając dostosowanie naszych strategii do stale ewoluujących potrzeb naszych klientów oraz branży”.

NIQ stara się wyprzedzać trendy w wywiadzie konsumenckim i rynkowym, wykorzystując strategiczne inwestycje w zasięg, jakość i technologię. Firma podjęła kluczowe działania, wspierające rozwój usług paneli konsumenckich, wśród których są:

  • Uzyskanie większej przejrzystości dla klientów poprzez scalenie usług pomiarów w segmencie sprzedaży detalicznej i usług paneli konsumenckich z pomocą dynamicznych, zintegrowanych widoków w NIQ Discover (dostępne w 2024 r.).
  • Rozszerzenie zasięgu, reprezentacji i jakości danych z CPS o globalne rynki, poprzez ukierunkowane inwestycje w próby w Wielkiej Brytanii, Francji, we Włoszech, w Hiszpanii, Niemczech, Australii, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
  • Poszerzenie oferty o szkolenia, warsztaty i świadome przywództwo wiodących w branży specjalistów w celu stworzenia nowych szans wzrostu, wykorzystując najlepsze w swojej klasie analizy z pomiarów w segmencie sprzedaży detalicznej i paneli konsumenckich.

NIQ dąży do zapewnienia precyzyjnej i wiarygodnej identyfikacji trendów, w szczególności w kluczowych kanałach wzrostu, a także do rozszerzenia zasięgu, kategorii i charakterystyki działalności wielokanałowej. Firma zobowiązała się do realizacji misji dotyczącej dostarczania innowacji w dziedzinach wywiadu konsumenckiego i rynkowego, włączając w to niezrównane osiągnięcia i transformacyjny wpływ na całą branżę.

Pierwszą ofertą NIQ było badanie konsumenckie, którego celem było pomoc klientom w szybkiej identyfikacji szans dla ich produktów lub usług. Dzięki temu możliwe jest szybkie zrozumienie zachowań klientów, wyznaczenie nowych trendów i przewidywanie długoterminowych wyników. Uzyskane informacje pomagają klientom w ustawianiu właściwego kursu dla ich biznesu.

Nowa wersja paragrafów

NIQ to wiodący na całym świecie dostawca usług wywiadu konsumenckiego, który umożliwia swoim klientom poznanie zachowań ich klientów oraz odkrycie nowych szans do wzrostu. W 2023 roku NIQ został połączony z GfK, co umożliwiło obu liderom branży osiągnięcie niezrównanego dotąd zasięgu globalnego. Za pośrednictwem najnowocześniejszych platform i narzędzi analitycznych, NIQ dostarcza swoim klientom pełny wgląd w sytuację – Full ViewTM.

Początkowo NIQ wprowadził badania konsumenckie, które pomagały w szybkiej identyfikacji szans produktów i usług klientów. Metody te służą wyśledzeniu zachowań konsumenckich, wyznaczenia nowych trendów oraz prognozowaniu długoterminowych wyników. Wszelkie uzyskane informacje ułatwiają zarządzającym wyznaczenie właściwego celu dla ich biznesu.

NIQ to firma zarządzana przez Advent International, która ma swoje oddziały w ponad 100 krajach, a jej usługi są dostępne dla prawie 90% ludności świata. Więcej informacji o firmie na stronie internetowej NIQ.com.

Tekst związany z niniejszym zawiadomieniem ma charakter informacyjny i pełni funkcję wyłącznie orientacyjną. Jako jedyną wersję prawnie wiążącą należy traktować język źródłowy, wszelkie tłumaczenia są jedynie pomocnicze w celu ułatwienia zrozumienia zawiadomienia.


Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM