Wiadomości Polska Zdrowie i styl życia TUMI oficjalnym bagażem PGA TOUR i LPGA
Zdrowie i styl życia

TUMI oficjalnym bagażem PGA TOUR i LPGA

Znana na całym świecie marka lifestyle’owa ogłasza swoje długoterminowe partnerstwo z PGA TOUR i LPGA, wraz z premierą nowej kolekcji golfowej w ramach linii TUMI Sports.

23 stycznia 2024 r. – Międzynarodowa marka podróżnicza i lifestyle’owa TUMI ogłosiła dzisiaj zawarcie wieloletniego partnerstwa z LPGA i PGA TOUR, stając się oficjalnym dostawcą bagażu tych organizacji. Partnerstwo umacnia zaangażowanie marki TUMI we współpracę ze światem sportu na skalę globalną, obejmującą Tottenham Hotspur, McLaren Racing i Professional Tennis Players Association (PTPA). Wraz z tym ogłoszeniem, TUMI prezentuje swoją pierwszą kompletną kolekcję golfową, oferującą wytrzymałe i innowacyjne produkty, które odzwierciedlają zarówno ten sport, jak i towarzyszący mu styl życia.

Zapraszamy do odwiedzenia naszego interaktywnego stoiska na wydarzeniu PGA Show w Orlando, Floryda, gdzie będziecie mieli okazję uczestniczyć w przedpremierowych pokazach produktów, spotkać się z influencerami i wziąć udział w dodatkowych sesjach treningowych. To doskonała okazja, by zapoznać się z naszymi prestiżowymi partnerstwami z organizacjami sportowymi zrzeszającymi mężczyzn i kobiety.

„Z radością witamy TUMI w rodzinie PGA TOUR z naszymi partnerami z LPGA – powiedział Jay Monahan, komisarz PGA TOUR. – Współpraca z LPGA podkreśla wartości TUMI i nasze wspólne zaangażowanie w doskonalenie naszego sportu, który staje się coraz bardziej przystępny dla wszystkich”.

Międzynarodowa marka lifestyle’owa ogłasza rozpoczęcie wieloletniego partnerstwa z PGA TOUR i LPGA, wprowadzając również nową kolekcję golfową do produktów z linii TUMI Sports.

NOWY JORK i DAYTONA BEACH, Floryda, oraz PONTE VEDRA BEACH, Floryda, 23 stycznia 2024 r. /PRNewswire/ — Międzynarodowa marka podróżnicza i lifestyle’owa TUMI ogłosiła dzisiaj zawarcie wieloletniego partnerstwa z LPGA i PGA TOUR, w ramach którego zyskała status „Oficjalnego bagażu” tych organizacji. Partnerstwo TUMI z PGA TOUR i LPGA umacnia zaangażowanie tej marki we współpracę ze światem sportu na skalę globalną. Wejście marki TUMI do świata golfu nastąpiło równocześnie z debiutem pierwszej kompletnej kolekcji golfowej, oferującej wytrzymałe i innowacyjne produkty, które są odzwierciedleniem zarówno tego sportu jak i towarzyszącego mu stylu życia.

„Z radością rozpoczynamy to ekscytujące partnerstwo z marką TUMI jako oficjalnym bagażem LPGA i PGA TOUR – powiedziała Mollie Marcoux Samaan, komisarz LPGA. – Partnerstwo to nie tylko wyraża nasze wspólne zaangażowanie w doskonałość, lecz również podkreśla nasze starania na rzecz umocnienia pozycji kobiet w sporcie na całym świecie. Innowacyjna kolekcja golfowa TUMI doskonale pasuje do LPGA, organizatora cyklu turniejów odbywających się w 10 krajach na całym świecie, a nasze partnerstwo odzwierciedla ducha determinacji, jakość i styl, które definiują zarówno LPGA jak i TUMI. Z niecierpliwością oczekujemy na ścisłą współpracę pomiędzy LPGA, PGA TOUR i TUMI, celebrując podróże i sukcesy naszych zawodników, zarówno na polu golfowym, jak i poza nim”.

TUMI

Międzynarodowa marka podróżnicza i lifestyle’owa TUMI ogłosiła nowe partnerstwo z LPGA i PGA TOUR, w ramach którego zostanie oficjalnym bagażem obu organizacji. W ramach tych nowych umów, TUMI wprowadza swoją pierwszą kolekcję golfową, dostępną na stronie TUMI.com, w wybranych sklepach TUMI, klubach golfowych i wybranych domach towarowych na całym świecie. Kolekcja obejmuje torby golfowe, torby lifestyle’owe i akcesoria, zaprojektowane z myślą o potrzebach zawodowych golfistów, ale z pewnością przydadzą się również amatorom. Ceny produktów wahają się od 125 do 1595 $.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2322880/Tumi_1.jpg

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2322881/Tumi_2.jpg

Źródło: TUMI, Inc.

„PGA TOUR z entuzjazmem wita TUMI w naszej rodzinie, przedstawiając tę kultową markę lifestyle’ową naszym zawodnikom i fanom na całym świecie – powiedział Brian Oliver, wiceprezes wykonawczy ds. współpracy korporacyjnej w PGA TOUR. – Wszyscy golfiści i golfistki, grający zarówno zawodowo jak i amatorsko, skorzystają z dostępu do unikatowych produktów i stylu marki TUMI, która właśnie oficjalnie wkracza w przestrzeń golfu”.

TUMI, międzynarodowa marka lifestyle’owa, ogłosiła dzisiaj długoletnie partnerstwo z LPGA i PGA TOUR. W związku z tym wprowadzono nową kolekcję golfową do produktów z linii TUMI Sports. Partnerstwo to umacnia zaangażowanie marki we współpracę ze światem sportu na skalę globalną, obejmującą takie organizacje sportowe jak Tottenham Hotspur, McLaren Racing, Professional Tennis Players Association (PTPA) oraz drużyny z Premier League. W związku z tym, TUMI przygotowało interaktywne stoisko w ramach wydarzenia PGA Show w Orlando na Florydzie, gdzie odwiedzający będą mieli okazję uczestniczyć w przedpremierowych pokazach produktów, spotkaniach z influencerami oraz dodatkowych sesjach treningowych. Oprócz tego, prezes TUMI, Andrew Dawson, wyraził zadowolenie z możliwości zawarcia partnerstwa z PGA TOUR i LPGA oraz podkreślił, że innowacyjna kolekcja golfowa TUMI doskonale pasuje do LPGA, organizatora turniejów odbywających się w 10 krajach na całym świecie. Kolekcja jest już dostępna na stronie TUMI.com i w wybranych sklepach, a wiosną trafi do klubów golfowych i wybranych domów towarowych. Inspiracją do stworzenia kolekcji była pasja do sportu i wierny DNA marki TUMI. Produkty charakteryzują się trwałością, innowacyjnym wzornictwem oraz wytrzymałymi materiałami. Cena toreb golfowych i podróżnych waha się od 795 do 1595 $, a dodatkowe torby i akcesoria kosztują od 125 do 650 $. Więcej informacji na stronie TUMI.com/About.

„Jesteśmy zaszczyceni możliwością zawarcia partnerstwa z PGA TOUR i LPGA oraz świętowania osiągnięć tych uznanych na całym świecie sportowców – powiedział Andrew Dawson, prezes TUMI. – W TUMI nieustannie się zmieniamy w celu spełnienia potrzeb i interesów naszych klientów i odbiorców podzielających nasz sposób myślenia. Służenie naszej społeczności osób uprawiających sport zawodowo i amatorsko było przemyślanym, lecz szczerym kolejnym etapem działalności naszej marki”.

Nasza kolekcja produktów golfowych jest inspirowana pasją do tego sportu i wiernym DNA marki TUMI. Charakteryzują się one trwałością, wytrzymałymi materiałami i innowacyjnym wzornictwem, które są znakiem rozpoznawczym naszej marki. Głównym elementem kolekcji są torby golfowe, wyposażone w funkcje umożliwiające doskonałe doświadczenia z gry, takie jak miękkie podszycie, port do ładowania baterii USB-C i kieszenie chłodzące. Dodatkowo oferujemy naszywki z możliwością umieszczenia monogramu jako dodatkowego elementu personalizacji, co jest unikatową cechą marki TUMI. W naszej ofercie znajdują się także torby lifestyle’owe i akcesoria, takie jak torby typu duffel, narzędzia do naprawy ubytków w darni, kieszenie na podstawki i piłki, oraz osłony na kije. Wszystkie nasze produkty zostały zaprojektowane w taki sposób, aby można je było bezproblemowo używać z naszymi torbami.

Nasza kolekcja została stworzona z myślą o profesjonalnych potrzebach golfa, z dbałością o najdrobniejsze detale techniczne, zapewniając doskonałe wyniki zarówno na polu golfowym, jak i poza nim. Torebki golfowe i podróżne z naszej kolekcji są dostępne w przedziale cenowym od 795 do 1595 $, natomiast dodatkowe torby i akcesoria kosztują od 125 do 650 $.

Kolekcja będzie dostępna wyłącznie na stronie internetowej TUMI.com dla klientów na całym świecie. Wiosną trafi również do wybranych sklepów TUMI, klubów golfowych i domów towarowych. Wybrane produkty będą również prezentowane na punktach wystawienniczych podczas tegorocznych turniejów z cyklu PGA TOUR i LPGA Tour na całym świecie. Więcej informacji na temat współpracy TUMI z organizacjami sportowymi można znaleźć na stronie TUMI.com/About.

TUMI

Od 1975 roku TUMI produkuje produkty biznesowe i podróżne oraz luksusowe, które ułatwiają życie w podróży i podnoszą jego poziom. Firma łączy funkcjonalność z pomysłowością, aby udoskonalać podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com.

Marka TUMI i logo TUMI są znakami towarowymi spółki Tumi, Inc. © 2024 Tumi, Inc.

LPGA

LPGA, czyli Ladies Professional Golf Association, to wiodąca profesjonalna organizacja zrzeszająca najlepsze golfistki na świecie. Założona w 1950 roku przez 13 pionierskich założycielek, LPGA jest najdłużej działającą organizacją sportową zrzeszającą zawodowe zawodniczki. Dzięki zawodom LPGA Tour, Epson Tour, LPGA Professional i współpracy z Ladies European Tour, LPGA daje zawodowym golfistkom szansę na realizację swoich marzeń w golfie na najwyższym poziomie. Organizacja prowadzi również fundację, która oferuje programy treningowe dla młodych golfistek, oraz oddział sportu amatorskiego LPGA Amateurs, który umożliwia grę i naukę na całym świecie. Celem LPGA jest zapewnienie inspiracji, transformacji i możliwości rozwoju dla dziewcząt i kobiet na całym świecie.

Aktualności na temat LPGA dostępne są na stronie internetowej www.LPGA.com oraz w aplikacjach mobilnych. Możesz również dołączyć do organizacji na popularnych portalach społecznościowych: Facebook, Twitter (obecnie X), Instagram i YouTube.

PGA TOUR jest światowym liderem w prezentacji najlepszych golfistów na świecie, angażując, inspirując i wywierając pozytywny wpływ na fanów, partnerów i społeczności na całym globie.

Z siedzibą w Ponte Verda Beach na Florydzie, PGA TOUR jest współorganizatorem turniejów z cyklu PGA TOUR, PGA TOUR Champions, Korn Ferry Tour, PGA TOUR Americas oraz zarządza turniejem PGA TOUR Q-School presented by Korn Ferry i turniejami uniwersyteckimi PGA TOUR University. Członkowie PGA TOUR reprezentują 29 krajów i terytoriów, a relacje z turniejów są dostępne w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie w 28 językach za pośrednictwem nadawców i partnerów cyfrowych.

Wszystkie turnieje organizowane są w ramach działalności non profit w celu maksymalizacji wpływów przeznaczonych na działania charytatywne, przy czym do chwili obecnej turnieje wszystkich cykli wygenerowały ponad 3,64 mld $.

Fani PGA TOUR mogą śledzić najnowsze informacje za pomocą nowej aplikacji PGA TOUR, na oficjalnej stronie PGATOUR.COM oraz na wielu platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram (w języku hiszpańskim, koreańskim i japońskim), LinkedIn, TikTok, Twitter (w języku angielskim i hiszpańskim), WhatsApp (w języku angielskim i hiszpańskim), WeChat, Weibo, Toutiao, Douyin oraz LINE.


Źródło informacji: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version