Biznes i finanse

Aghanim, technologiczna firma z branży gier mobilnych założona przez byłego dyrektora generalnego i dyrektora ds. technicznych Xsolla, rozpoczyna działalność i wprowadza zmiany w sposobie monetyzacji i dystrybucji produktów

Nasza spółka cieszy się wsparciem Bessemer Venture Partners, QED Investors, Point 72 Ventures i A16Z GAMES SPEEDRUN.

Los Angeles, 14 lutego 2024 r. /PRNewswire/ — Aghanim, zintegrowana platforma handlu, automatyzacji transakcji na żywo, budowania społeczności i płatności w grach mobilnych, została uruchomiona przez byłego dyrektora generalnego i dyrektora ds. technicznych Xsolla, globalnej firmy zajmującej się płatnościami w grach wideo.

Firma Aghanim z siedzibą w Los Angeles opracowała innowacyjną platformę skierowaną do twórców gier mobilnych, umożliwiającą tworzenie internetowych centrów gier i oferowanie spersonalizowanych treści. Dodatkowo platforma zachęca społeczność graczy do korzystania z różnych metanarzędzi takich jak wiadomości, tabele wyników, osiągnięcia, codzienne nagrody i szereg innych produktów.

Wydawcy gier mogą również liczyć na obsługę transakcji handlowych na poziomie ostatecznego sprzedawcy, co oznacza, że są wyręczani w zadaniach finansowych związanych ze zwalczaniem nadużyć, podatkami, zgodnością z przepisami, wymianą walut i innymi aspektami przyjmowania płatności na skalę międzynarodową.

Zespół Aghanim to doświadczona grupa specjalistów, którzy mają za sobą wiele lat pracy w branży gier wideo, fintech oraz opracowywaniu rozwiązań umożliwiających rozszerzenie platformy za pośrednictwem różnych marek gier. Spółka została założona przez Konstantina Golubitsky’ego, Constantina Andry’ego oraz Alberta Tugusheva, byłych dyrektorów Xsolla, którzy postanowili zmienić strategię dystrybucji i monetyzacji gier mobilnych, aby uwolnić miliardy dolarów dla studiów gier wideo i stworzyć szerszy ekosystem sprzyjający tworzeniu nowych gier, rozwijaniu nowych technologii i pozytywnie wpływając na całą branżę gier wideo.

Technologia firmy Aghanim umożliwia studiom różnej wielkości dystrybucję bezpośrednią do konsumenta, obniżając bariery rozwoju wersji internetowych gier mobilnych i zwiększając przychody netto. Dzięki wyższym marżom, producenci gier mogą skuteczniej realizować strategie pozyskiwania użytkowników i skalowania produkcji.

Prezentacja podstawowego pakietu produktów Aghanim:

Kreator centrum gier: To narzędzie umożliwiające tworzenie stron internetowych bez konieczności posługiwania się kodem. Jest idealne dla studiów gier, które chcą stworzyć atrakcyjną stronę internetową dla swoich gier mobilnych. Dzięki generatywnej sztucznej inteligencji, Kreator centrum gier pozwala dostosować kolorystykę, elementy wizualne i ogólne doświadczenie użytkownika, co umożliwia szybkie stworzenie spersonalizowanego centrum gier.

Kreator LiveOps to innowacyjne narzędzie do automatyzacji marketingu wizualnego, które pozwala utrzymać zaangażowanie i ekscytację graczy. Dzięki niemu wytwórnie mogą precyzyjnie dotrzeć do różnych segmentów graczy korzystających z różnych kanałów. Spersonalizowane kampanie i indywidualne oferty wysyłane w przypadku porzucenia koszyka, wizyty w centrum gry i zdobycia kolejnych poziomów pozwalają zaoferować graczom spersonalizowane rozwiązania. Łączność zapewniają kanały komunikacyjne, takie jak wyskakujące okienka, powiadomienia push w grze i przeglądarce oraz wiadomości e-mail.

Segmentacja graczy: Nasz zaawansowany system kategoryzuje graczy na podstawie ich zachowań, preferencji i wzorców zaangażowania, co pozwala studiom dostosować strategie, zoptymalizować monetyzację i poprawić ogólne wrażenia z gry.

Zarządzanie SKU: To narzędzie ułatwiające zarządzanie jednostkami magazynowymi (SKU) w studiach gier, usprawniające proces śledzenia zapasów, sprzedaży i przychodów. Dzięki niemu producenci mogą skupić się na tworzeniu wyjątkowych gier, pozostawiając pracę związaną z finansami Aghanim.

Chcesz poznać nasz mechanizm rozliczeniowy? Oferujemy system płatności mobilnych, który nieustannie optymalizuje koszty dystrybucji, zapewniając najbardziej wartościowe opcje płatności, w tym karty kredytowe, ACH, Apple Pay i wiele innych.

„Na tle kurczących się przychodów netto wynikających ze stale pogarszającej się sytuacji, jeśli chodzi o pozyskiwanie użytkowników, a także w świetle ostatnich zmian w przestrzeni regulacyjnej i reakcji Apple na te zmiany staje się jasne, że brak strategii skierowanej bezpośrednio do konsumenta może być zagrożeniem dla istnienia wydawców gier mobilnych, którzy w przeszłości byli zbyt zależni od kanałów dystrybucji. Obecnie wytwórnie strategicznie rozważają posiadanie własnego, niezależnego centrum gier zamiast pobierania opłat za korzystanie z sieci, co nie przynosi im oczekiwanych rezultatów”.

Constantin Andry, współzałożyciel Aghanim, podkreślił w oświadczeniu:


Spółka jest wspierana przez Bessemer Venture Partners, QED Investors, Point 72 Ventures i A16Z GAMES SPEEDRUN.

LOS ANGELES, 14 lutego 2024 r. /PRNewswire/ — Aghanim to zintegrowana platforma handlu, automatyzacji transakcji na żywo, budowania społeczności i płatności w grach mobilnych, została dziś uruchomiona przez byłego dyrektora generalnego i dyrektora ds. technicznych Xsolla, globalnej firmy zajmującej się płatnościami w grach wideo.

Rozwój wytwórni gier dzięki innowacyjnym rozwiązaniom

Firma Aghanim z siedzibą w Los Angeles, stworzyła platformę skierowaną bezpośrednio do konsumentów, umożliwiającą twórcom gier mobilnych tworzenie internetowych centrów gier i oferowanie spersonalizowanych treści, jednocześnie zachęcając społeczności graczy do korzystania z różnych metanarzędzi takich jak wiadomości, tabele wyników, osiągnięcia, codzienne nagrody i szereg innych produktów. Wydawcy mogą również liczyć na obsługę transakcji handlowych na poziomie ostatecznego sprzedawcy, co oznacza, że są wyręczani w zadaniach finansowych związanych ze zwalczaniem nadużyć, podatkami, zgodnością z przepisami, wymianą walut i innymi aspektami przyjmowania płatności na skalę międzynarodową.

„Z uwagi na ogromną różnorodność profili graczy i specyfikę kanałów dystrybucji segregacja graczy i funkcje liveops stały się niezbędnymi elementami dla każdego studia gier dążącego do bycia konkurencyjnym na rynku. Bardzo często są one jednak zarządzane ręcznie z poziomu arkuszy kalkulacyjnych. Z racji tego, że Aghanim koncentruje się na obsłudze gier mobilnych, segmentacja i liveops są wbudowane w fundamenty platformy” – wyjaśnia Albert Tugushev, współzałożyciel Aghanim.

Analityka konwersacyjna w Aghanim jest realizowana przy użyciu generatywnej SI kopilota o nazwie Newton. Newton proaktywnie wyszukuje anomalie, trendy i potencjalne obszary poprawy, sugerując usprawnienia na podstawie zebranych danych. Konstantin Golubitsky, współzałożyciel Aghanim, wyjaśnia: „Wkrótce będzie możliwe zlecenie Newtonowi zadań związanych z zwiększeniem wskaźnika LTV i obniżeniem kosztów dystrybucji. Będzie on pracować całą dobę, testując A/B wiadomości e-mail, eksperymentując z ofertami monetyzacji i uruchamiając te działania w różnych segmentach, aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty”.

Aghanim to otwarta platforma, która umożliwia ekspertom ds. gier, agencjom marketingowym i dostawcom narzędzi do gier zarejestrowanie się lub ukończenie wstępnej integracji, aby bezpośrednio uzyskać dostęp do partnerów Aghanim za pośrednictwem Rynku Konektorów i Katalogu Ekspertów.

Spółka planuje stworzyć zespół doradczy wraz z kluczowymi partnerami w celu udoskonalenia platformy i dostosowania priorytetów.

Firma otrzymała strategiczne finansowanie od konsorcjum czterech amerykańskich podmiotów VC, w tym wczesnego inwestora Shopify – Bessemer Venture Partners, nowojorskiego Point 72 Ventures, czołowej firmy fintech VC QED Investors oraz A16Z GAMES SPEEDRUN, renomowanego lidera w inwestycjach tech x games.

Aghanim

Nowa firma Aghanim, założona w czerwcu 2023 r., ma na celu rewolucję w sposobie zarabiania i dystrybucji gier mobilnych. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej Aghanim.

Zdjęcie 1

Zdjęcie 2

Logo

Źródło: Aghanim Inc.

KONTAKT:

Kontakt dla mediów: press@aghanim.com

Aktualne informacje na temat Aghanim można znaleźć na firmowych kanałach społecznościowych: LinkedIn, Twitterze, Facebooku oraz Instagramie.


Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM