Biznes i finanse

TUMI przedstawia najnowsze modele z kolekcji 19 Degree Aluminum w ramach nowej kampanii z udziałem Sona Heung-Mina

Nowa odsłona kampanii Essentially Beautiful prezentuje najnowsze style 19 Degree Aluminium, w tym plecak, kompaktową torbę podróżną, teczkę i torebkę Minaudiere.

NOWY JORK, 15 lutego 2024 /PRNewswire/ — TUMI, międzynarodowa marka podróżnicza i lifestyle’owa, obchodzi dziś premierę nowej kampanii reklamowej swojej kultowej kolekcji 19 Degree Aluminum, w której główną rolę odgrywa globalny ambasador marki TUMI i zawodowy piłkarz, Son Heung-Min. Kampania prezentuje nowe produkty z kolekcji 19 Degree Aluminum, takie jak plecak, kompaktowa torba podróżna, teczka i torebka Minaudiere, wszystkie z futurystycznymi, chłodnymi powierzchniami i awangardowymi elementami, które zachwycą fanów kultowego stylu kolekcji 19 Degree Aluminum.

Najnowsza kampania TUMI wyróżnia się jako najodważniejsza z dotychczasowych. Spot reklamowy przedstawia Sona niosącego plecak z kolekcji 19 Degree Aluminum w abstrakcyjnej przestrzeni, który przenosi się do różnych światów, odzwierciedlających cechy charakterystyczne dla kolekcji. Dzięki uderzającym efektom wizualnym i nowoczesnym teksturom kampania przenosi widza wraz z Sonem Heung-Minem do hipnotyzującego, abstrakcyjnego świata przywodzącego na myśl kultową kolekcję TUMI 19 Degree Aluminum. To połączenie innowacyjnych wizualizacji i abstrakcyjnej scenerii daje odbiorcom kampanii Essentially Beautiful poczucie, że dzięki TUMI świat nigdy nie przestaje się zmieniać.

„Cieszymy się, że możemy zaprezentować kolejną przełomową kampanię 19 Degree z udziałem Sona Heung-Mina, jednego z globalnych ambasadorów marki TUMI – powiedziała Jill Krizelman, starsza wiceprezes TUMI ds. marketingu i handlu elektronicznego. – Celem kampanii jest ukazanie kolejnej ewolucji w projekcie plecaków, stanowiącym najnowsze oblicze kolekcji 19 Degree Aluminium, które łączy w sobie najnowocześniejszy design, innowacyjny styl i zaangażowanie w innowacje techniczne. Nasza kreatywna strategia uwzględnia wszystkie te elementy i sprawia, że TUMI wciąż przeciera szlaki na drodze nieograniczonej ewolucji”.

Nowa kolekcja 19 Degree Aluminum TUMI to połączenie designerskiego stylu z praktycznymi rozwiązaniami dla podróżujących służbowo. Plecak i torebka podróżna zachowują charakterystyczne kontury kolekcji 19 Degree, podkreślając swój designerski styl. Torebka Minaudiere jest nowoczesna i stylowa, idealna na wieczorne wyjścia i specjalne okazje.

Teczka z kolekcji 19 Degree Aluminum TUMI to wyjątkowy produkt, który reprezentuje nowe wyobrażenie kultowych krzywizn 19 Degree i trwałość aluminium. Zaprojektowana z myślą o funkcjonalności i stylu, teczka jest idealna dla osób ceniących sobie wyjątkowe rozwiązania.

Kolekcja 19 Degree Aluminum jest dostępna na TUMI.com i w sklepach TUMI na całym świecie.

TUMI

Od 1975 roku firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze oraz podnoszą jego poziom.

Wszelkie prawa zastrzeżone dla znaków towarowych TUMI i logo TUMI należą do Tumi, Inc. © 2024 Tumi, Inc.

Zdjęcie produktu można znaleźć pod tym adresem: https://mma.prnewswire.com/media/2329006/TUMI__SS24_Son_TALENT_19DAlum_Bkpk_Silver.jpg 
Logo marki dostępne jest pod tym linkiem: https://mma.prnewswire.com/media/214382/tumi_logo.jpg 


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM