Biznes i finanse

Xsolla przedstawia strategię rozgrywek i opłat międzyplatformowych w celu zwiększenia stopnia monetyzacji gier mobilnych na wielu platformach

Xsolla, globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, wprowadza innowacyjną strategię monetyzacji gier mobilnych, umożliwiając twórcom płynne przenoszenie swoich produktów z urządzeń mobilnych do sieci, urządzeń stacjonarnych i chmury. Dzięki pakietowi rozwiązań Xsolla, twórcy mogą prowadzić rentowną sprzedaż gier bezpośrednio konsumentom, pomijając tradycyjne sklepy z aplikacjami.

Cross-Play (rozgrywki międzyplatformowe) i Cross-Pay (opłaty międzyplatformowe) to innowacyjne rozwiązania, które reagują na zmiany na rynku gier mobilnych, umożliwiając twórcom zróżnicowane, gotowe do zastosowania modele monetyzacji. Dzięki nim, twórcy mogą osiągnąć sukces na różnych platformach, bez konieczności korzystania z tradycyjnych sklepów z aplikacjami.

Więcej informacji prasowych, wraz z multimediami, znajdziesz pod tym linkiem: https://www.businesswire.com/news/home/20240305454684/pl/

Nowe trendy w branży gier wideo sprawiają, że gracze oczekują możliwości korzystania z ulubionych tytułów na różnych platformach i urządzeniach. Cross-Play staje się kluczowym elementem nowoczesnych strategii rozwoju gier, dając projektantom możliwość łatwego wdrożenia swoich produktów na różnych urządzeniach dzięki Xsolla Launcher i Xsolla Cloud Gaming.

Xsolla Launcher ułatwia deweloperom gier komputerowych wykorzystanie pełnych możliwości urządzeń stacjonarnych, takich jak zaawansowana grafika, złożoność rozgrywki i dłuższe sesje.

Cloud Gaming for Mobile Games is a strategic expansion of the base Xsolla product – Cloud Gaming. It allows mobile video game developers to expand to other platforms by placing game structures on cloud platforms directly from the designer’s target website, enabling flexible monetization mechanisms for mobile device users.

Wykorzystanie Cross-Play pozwala projektantom z różnych regionów na spójne i uczciwe podejście do monetyzacji gier na różnych platformach. Dzięki temu gracze mają równy dostęp do treści gier, co zwiększa ich satysfakcję z rozgrywki, jednocześnie przestrzegając zasad i wytycznych platformy. Xsolla Web Shop, wiodące rozwiązanie do obsługi zakupów online, stanowi fundament strategii sprzedaży produktów dla twórców gier mobilnych bezpośrednio do konsumentów.

Web Shops to markowe sklepy internetowe, które można łatwo dostosować do własnych potrzeb. Firma Xsolla wprowadziła innowacyjne aktualizacje swojego produktu, opierając się na swojej specjalistycznej wiedzy zdobytej dzięki uruchomieniu ponad 210 sklepów internetowych i wprowadzeniu na rynek 40 gier z pierwszej setki najbardziej dochodowych gier na świecie. Xsolla Web Shop oferuje zaawansowane narzędzia do modyfikacji gry na żywo (LiveOps), dodatkowe funkcje personalizacji i angażowania graczy, oraz lepszą obsługę użytkowników podczas dokonywania zakupów. Dodatkowo, firma zapewnia stały dostęp do ekspertów Xsolla, którzy oferują doradztwo i wsparcie w obszarze zarządzania sklepami internetowymi.

„Ulepszenia wprowadzone w produktach Cross-Play Cross-Pay były głównym tematem naszego dążenia do innowacji w ciągu ubiegłego roku oraz następstwem współpracy z wieloma partnerami i uruchomienia w 2023 roku ponad 200 sklepów internetowych. Ta kompleksowa aplikacja działająca w świecie rzeczywistym, przyjmująca informacje zwrotne od klientów, wspiera twórców gier mobilnych w skutecznej dystrybucji gier online zgodnie z zasadami obowiązującymi na platformie” – wyjaśnia David Stelzer, prezes Xsolla. „Cross-Play Cross-Pay to nasza strategiczna innowacja, wychodząca naprzeciw zmieniającym się wymogom stale ewoluującej branży gier. Udostępniając twórcom gier mobilnych rozwiązanie działające na wielu platformach, możemy pomóc im w dotarciu do większej liczby graczy i rozwijaniu swojej działalności”.

Dzięki kompleksowemu zestawowi rozwiązań Cross-Play Cross-Pay, twórcy gier mobilnych mają możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców oraz budowania trwałych relacji z graczami z różnych zakątków świata.

Aby uzyskać więcej informacji na temat Xsolla Web Shop 2.0 i jego funkcji, odwiedź stronę: xsolla.pro/web-shop2

Aby dowiedzieć się więcej o Xsolla Cloud Gaming dla gier mobilnych i jego możliwościach, odwiedź stronę: xsolla.pro/cloud-gaming

Aby uzyskać więcej informacji na temat Xsolla Launcher i jego funkcji, odwiedź stronę: xsolla.pro/xsolla-launcher

Xsolla

Xsolla to globalna firma specjalizująca się w handlu grami wideo, oferująca narzędzia i usługi dostosowane do potrzeb branży gier. Od 2005 roku Xsolla wspiera twórców i wydawców gier w pozyskiwaniu funduszy, promocji, uruchamianiu i zarabianiu na swoich produkcjach na różnych platformach na całym świecie. Celem Xsolla jest rozwiązywanie problemów związanych z dystrybucją, marketingiem i zarabianiem, aby pomóc partnerom osiągnąć większy zasięg, generować większe przychody i budować relacje z graczami na całym świecie. Firma ma siedzibę w Los Angeles (Kalifornia) oraz biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Twitch, Roblox, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej: xsolla.com

Niniejsze zawiadomienie jest obowiązujące w wersji oryginalnej w języku źródłowym. Tłumaczenie ma jedynie charakter orientacyjny i służy do ułatwienia zrozumienia zawiadomienia, należy interpretować je w odniesieniu do tekstu oryginalnego, który ma pierwszeństwo prawnie.


Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM