Biznes i finanse

Sensor Tower przejmuje platformę informacji rynkowych data.ai

Przejęcie globalnej firmy data.ai, specjalizującej się w analizie aplikacji mobilnych, przyspiesza osiągnięcie głównego celu Sensor Tower, jakim jest zrozumienie światowej gospodarki cyfrowej.

18 marca 2024 r. w San Francisco firma Sensor Tower, lider w dziedzinie danych dotyczących gospodarki cyfrowej, ogłosiła przejęcie platformy informacji rynkowych data.ai. Kwota transakcji nie została ujawniona. Przejęcie pozwoli Sensor Tower na poszerzenie swojej działalności i stworzenie nowego standardu w dziedzinie informacji rynkowych.

Połączenie Sensor Tower z data.ai otwiera nowe możliwości dla spółki, zwiększając jej obecność w regionie Azji i Pacyfiku oraz umożliwiając współpracę z kolejnymi spółkami z listy Fortune 500. Pozyskanie data.ai oznacza także powiększenie bazy klientów o takie duże marki, jak Microsoft, Sky i Bandai Namco, które już korzystają z narzędzi do analizy aplikacji mobilnych platformy data.ai. Dzięki temu strategicznemu ruchowi, Sensor Tower staje się jeszcze bardziej atrakcyjnym wyborem dla topowych marek, agencji, wydawców gier i inwestorów, a połączenie obu firm pozwoli zyskać spore korzyści w dziedzinie precyzji danych, globalnego zasięgu i kompleksowości oferty produktowej dla łącznej grupy ponad 2000 przedsiębiorstw będących klientami obu firm.

Wraz z rosnącym zaangażowaniem klientów w interakcje społeczne, rozrywkę, zakupy online i gry, ogłoszenia stają się coraz bardziej istotne. Tylko w 2023 roku globalna wartość zakupów wewnątrz aplikacji sięgnęła 130 mld dolarów, a trend ten będzie kontynuowany wraz z dalszym rozwojem gospodarki cyfrowej. Duże platformy, takie jak Google, Meta, TikTok, Instagram i Snap, inwestują ogromne kwoty w pozyskiwanie, utrzymanie i monetyzację swoich użytkowników, co dodatkowo podnosi znaczenie ogłoszeń.

Przejęcie Sensor Tower przez data.ai jest konsekwencją dynamicznego rozwoju firmy oraz udanego przejęcia Pathmatics w 2021 roku. Dzięki temu zwiększyła się baza klientów, a oferta firmy w zakresie analiz aktywności marek i wydatków na reklamę w środowisku cyfrowym stała się bardziej wszechstronna. Sensor Tower oferuje klientom pakiet analiz cyfrowych oparty na unikalnych, skategoryzowanych danych zbieranych samodzielnie, dostępnych w formie rocznej subskrypcji.

Transakcję Sensor Tower sfinansował Bain Capital Credit we współpracy z Riverwood Capital i Paramark Ventures. Kancelaria William Blair & Company, LLC doradzała finansowo, a Simpson Thacher & Bartlett LLP udzieliła wsparcia prawnego w tej transakcji.

Aby dowiedzieć się więcej o Sensor Tower, odwiedź stronę www.sensortower.com.

Sensor Tower

Sensor Tower to wiodący dostawca danych dotyczących gospodarki cyfrowej. Firma została założona w 2013 roku i ma siedzibę w San Francisco, Kalifornia. Sensor Tower dostarcza dane na poziomie przedsiębiorstwa dotyczące aplikacji mobilnych i wydawców za pośrednictwem platform Store Intelligence, Ad Intelligence, Usage Intelligence i App Intelligence. Oferują one niezrównane dane o pobraniach, przychodach, wskaźnikach udziału w rynku i zaangażowaniu dla kluczowych rynków na całym świecie. Dzięki swojemu rozwiązaniu analitycznemu do cyfrowego marketingu, Pathmatics, Sensor Tower zapewnia widoczność wyników cyfrowych reklam marek, ich konkurentów i całych branż w zakresie reklamy online, w mediach społecznościowych, filmach, urządzeniach mobilnych, reklamie natywnej i reklamie OTT. Więcej informacji na stronie: www.sensortower.com.

data.ai

Naszą misją w data.ai jest stworzenie pierwszej platformy, która integruje dane konsumenckie i rynkowe, aby dostarczać pełne analizy i rezultaty wykorzystujące potęgę sztucznej inteligencji. Platforma zapewnia doskonałe doświadczenia cyfrowe dla ponad 1400 klientów i ponad 1 mln zarejestrowanych użytkowników na całym świecie. Nasza firma została założona w 2010 roku, a siedziba mieści się w San Francisco.


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM