TUMI umacnia swoje pozycje w świecie mody damskiej poprzez nową, wszechstronną kolekcję, która łączy nowoczesność z funkcjonalnością.
27 marca 2024 r. w Singapurze międzynarodowa marka podróżnicza i lifestyle’owa, TUMI, zaprezentowała Asra – najnowszą kolekcję torebek damskich. Skierowana jest do nowoczesnych i stylowych kobiet, które prowadzą aktywny tryb życia. TUMI wybrał cenioną południowokoreańską aktorkę Mun Ka Young na twarz nowej kolekcji i do udziału w jej pierwszej kampanii.
Kolekcja Asra oferuje kobiecy design i wzmocnione akcenty, które sprawiają, że płynnie przechodzi z dnia w noc. Dostępna w trzech różnych rozmiarach i czterech kolorach: matowej czerni, Moonlight, Cameo Rose i Purple Sunset, zainspirowanych krajobrazami wyspy Sentosa w Singapurze. Funkcjonalność i styl idą tu w parze.
„TUMI z radością powiększa swoją ofertę dla kobiet poprzez wprowadzenie kolekcji Asra i pokazuje, że ma do zaoferowania o wiele więcej niż tylko nowoczesne walizki. Oferujemy akcesoria i piękne produkty, które stanowią doskonałe uzupełnienie aktywnego trybu życia – powiedziała Jill Krizelman, starsza wiceprezes ds. marketingu i handlu elektronicznego TUMI. – Cieszymy się, że możemy powitać Mun Ka Young jako nową globalną ambasadorkę marki TUMI. Ma w sobie wszystko, co chcemy dać naszym klientkom – pewność siebie, sukces i siłę sprawczą”.
Każda torebka z kolekcji Asra cechuje się miękkim plisowaniem, dopasowanymi dodatkami i plecionym paskiem na ramię, które przyciągają uwagę swoim wyglądem i fakturą. Dodatkowe elementy obejmują kieszeń z mikrofibrową podszewką, idealną do przechowywania telefonu lub okularów przeciwsłonecznych, oraz skórzaną zawieszkę z monogramem (sprzedawaną oddzielnie). Stanowią one doskonałe uzupełnienie i personalizację charakterystycznego designu torebek TUMI z kolekcji Asra.
Marka TUMI postanowiła zaprezentować swoją nową kolekcję Asra w sposób wyjątkowy, nawiązując współpracę z Mun Ka Young. Kampania, wyreżyserowana przez C Prinza i sfotografowana przez Bibi Cornejo Borthwick, ukazuje elegancję i nowoczesny charakter torebek Asra. Mun Ka Young, prezentując torebkę w klasycznej przestrzeni muzeum o ciekawej architekturze, przechodzi przez różne wcielenia, co uchwyciło płynność i grację nowej kolekcji.
„Jestem dumna, że mogę być twarzą nowej kolekcji torebek Asra marki TUMI – powiedziała Mun. – Od dawna jestem fanką TUMI i cieszę się, że firma eksploruje nowe formy. Piękno i wszechstronność odgrywają bardzo ważną rolę w moim życiu, a torebki TUMI doskonale pasują do każdej podróży”.
Aby uczcić początek globalnej kampanii, TUMI zorganizowało wielkie wydarzenie w Singapurze z udziałem Mun Ka Young, podczas którego można było zobaczyć kolekcję Asra na żywo. Torebki z tej kolekcji są dostępne w przedziale cenowym od 350 do 495 dolarów amerykańskich. Produkty z kolekcji Asra można znaleźć na stronie TUMI.com oraz w sklepach TUMI na całym świecie.
TUMI
Od 1975 r. TUMI produkuje najwyższej jakości produkty biznesowe, podróżne oraz luksusowe, które ułatwiają życie w podróży i dodają mu klasy. Firma łączy funkcjonalność z pomysłowością, aby udoskonalać podróżowanie dla dynamicznych osób, które dążą do realizacji swoich pasji. Więcej informacji znajdziesz na stronie TUMI.com oraz na naszych profilach na serwisach społecznościowych: Instagram, TikTok, Facebook i YouTube.
Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl