Nauka i technologie

Mary Kay Inc. na czele wysiłków na rzecz ochrony oceanów podczas 11. edycji dorocznego światowego szczytu na rzecz oceanów

Po wielu latach prac rozwojowych, Vee w końcu przedstawiła uniwersalne rozwiązanie do obsługi telefonicznej klienta, które ma potencjał przynieść przełomowy postęp zarówno dla sektora małych i średnich firm, jak i dla samej spółki. Nowa, inteligentna „sekretarka” będzie mogła obsługiwać klientów biznesowych o różnej skali działalności.

Mary Kay Inc., wiodąca marka promująca upodmiotowienie kobiet na całym świecie, kontynuuje swoje zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju poprzez udział w globalnych wysiłkach na rzecz ochrony oceanów. Marka kosmetyczna wzięła udział w 11. edycji dorocznego światowego szczytu na rzecz oceanów, który odbył się w Lizbonie (Portugalia) w dniach 11-13 marca. Jako sponsor wydarzenia na poziomie Brązowym już drugi rok z rzędu, Mary Kay wykazała niezachwiane zaangażowanie na rzecz wspierania zrównoważonej niebieskiej gospodarki jako reprezentantka sektora prywatnego, w tym w ramach długotrwałej współpracy z The Nature Conservancy (TNC).

Pełna treść informacji prasowej, która zawiera multimedia, jest dostępna pod tym linkiem: https://www.businesswire.com/news/home/20240403281148/pl/

Globalny szczyt oceaniczny zorganizowany przez Economist Impact zgromadził ponad 200 ekspertów i uczestników z całego świata, którzy wzięli udział w dyskusjach, warsztatach i sesjach instruktażowych. Spotkania koncentrowały się na praktycznych rozwiązaniach największych wyzwań dotyczących oceanów, podkreślając znaczenie współpracy między sektorami.

Sandra Silva, dyrektor generalna Mary Kay Portugalia, wzięła udział w dyskusji panelowej na temat „Rozwój niebieskich projektów przyrodniczych”. Podkreśliła pilną potrzebę współpracy na rzecz ochrony środowiska morskiego oraz wpływ uwzględnienia perspektywy płci podczas realizacji inicjatyw ukierunkowanych na przeciwdziałanie zmianie klimatu i utracie różnorodności biologicznej. Możesz przeczytać więcej o tym tutaj: Sandra Silva.

„Udział Mary Kay w tegorocznej edycji światowego szczytu na rzecz oceanów miał nie tylko wzmocnić nasze zobowiązanie na rzecz ochrony oceanów, ale również zwrócić uwagę na kluczową rolę kobiet w tych wysiłkach – powiedziała Silva. – Naszym zdaniem wspólne działania są dziś nieodzowne dla zachowania ekosystemów morskich. Wszystkie zainteresowane strony, które wzięły udział w wydarzeniu, zyskały jasną wizję nowych synergii, koncentracji na praktycznych strategiach oraz skutecznych rozwiązań mających na celu wsparcie działań na rzecz oceanów”.

„Nasza solidna współpraca obrazuje skuteczność wspólnych wysiłków społeczności naukowej i sektora prywatnego na rzecz poprawy kondycji oceanów. Wsparcie inicjatyw na rzecz ochrony oceanów okazane przez Mary Kay, w tym projektu Super Reefs w Palau, to tylko jeden z przykładów naszych wspólnych starań na rzecz zapewnienia zdrowych i odpornych oceanów”.

Podczas konferencji prasowej, Dr. Lizzie Mcleod, globalna dyrektor ds. oceanów w The Nature Conservancy, wyraziła wdzięczność za długotrwałą, owocną współpracę z Mary Kay.

Od 37 lat Mary Kay angażuje się w poprawę stanu oceanów i propagowanie wiedzy na temat raf koralowych, wspierając działania The Nature Conservancy. Ostatnie projekty obejmują odbudowę wielkich raf koralowych „Super Reef” w Azji i na Pacyfiku, a także inicjatywy na Hawajach, w Palau, na Wyspach Marshalla i w Belize. Te działania są zgodne z misją Mary Kay, która kładzie nacisk nie tylko na poprawę jakości życia, ale także na troskę o długoterminowe zdrowie środowiska morskiego dla przyszłych pokoleń.

WISTE TY, ŻE…?

– Mary Kay od 1987 roku wspiera The Nature Conservancy (TNC) i w ciągu ponad trzydziestu lat zaangażowania przyczyniła się do realizacji ponad 100 projektów na rzecz ochrony przyrody na całym świecie.

– TNC dąży do zachowania 4 mld hektarów oceanów do 2030 r., w tym raf koralowych, w ramach swojej misji na rzecz ochrony terenów lądowych i wód na Ziemi.

– W krajach OECD ukazało się ponad 1500 artykułów naukowych poświęconych rafie koralowej, a 33% z nich zostało napisane przez kobiety. [1]

– Kobiety zajmują 13-24% stanowisk wyższego szczebla w sektorze nauk o morzu w UE. [1]

– W sektorze rybołówstwa i akwakultury 90% kobiet częściej wykonuje pracę gorzej płatną lub całkowicie nieodpłatną. [1]

Informacje o Mary Kay

Kiedyś. Teraz. Zawsze. Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się przebić tzw. szklany sufit, stworzyła swoją wymarzoną markę kosmetyczną w 1963 r. w Teksasie w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała międzynarodowa firma współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w ponad 35 krajach. Od 60 lat możliwości oferowane przez Mary Kay pozwalają kobietom kształtować swoją przyszłość dzięki edukacji, mentoringowi, wsparciu i innowacjom. Firma Mary Kay z zaangażowaniem inwestuje w naukę leżącą u podstaw piękna i produkuje nowoczesne kosmetyki do pielęgnacji skóry i makijażu, suplementy diety oraz zapachy. Mary Kay wierzy w ochronę naszej planety dla przyszłych pokoleń, wspiera kobiety chore na raka i będące ofiarami przemocy domowej oraz zachęca młode osoby do realizacji marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn oraz w serwisie X (dawniej Twitter).

O The Nature Conservancy

The Nature Conservancy to międzynarodowa organizacja, która stawia sobie za cel zachowanie terenów lądowych i wód, by chronić całe życie na Ziemi. Działając na terenie 76 krajów i terytoriów, organizacja kreuje innowacyjne rozwiązania, przeciwdziałając zmianom klimatu oraz zapewniając ochronę terenów lądowych, wód i oceanów. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.nature.org lub na profilu @nature_press na Twitterze.

Źródło: Artykuł o wartości kobiet w niebieskiej gospodarce na Międzynarodowy Dzień Kobiet dostępny na stronie: https://impact.economist.com/ocean/sustainable-ocean-economy/valuing-women-in-the-blue-economy-for-international-womens-day

Niniejsze zawiadomienie ma charakter oficjalny w języku źródłowym. Tłumaczenie ma jedynie charakter orientacyjny i służy do ułatwienia zrozumienia treści zawiadomienia. W przypadku rozbieżności interpretacji, obowiązującym jest tekst oryginalny, który ma skutki prawne.


Dystrybucja: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM