Wiadomości Polska Nauka i technologie Nowy etap dla Vee. Teraz wyzwaniem będzie obsługa skali
Nauka i technologie

Nowy etap dla Vee. Teraz wyzwaniem będzie obsługa skali

Po wielu latach intensywnych prac rozwojowych firma Vee w końcu zaprezentowała uniwersalne rozwiązanie do obsługi telefonicznej klienta, które ma potencjał stać się przełomem zarówno dla sektora małych i średnich firm, jak i dla samej spółki. Nowa, inteligentna „sekretarka” będzie w stanie prowadzić rozmowy z klientami biznesów o różnej wielkości.

Firma Vee Desk ma na celu rozwiązanie problemu nieodbieranych telefonów i utraty klientów. Dzięki naszemu rozwiązaniu opartemu na sztucznej inteligencji, wystarczy posiadany numer telefonu, aby umożliwić rozmowę z każdą osobą dzwoniącą do firmy. Rozwiązanie to odnotuje stosowne informacje lub skieruje rozmówcę do właściwej osoby, co ma całkowicie zmienić sposób obsługi klienta.

Vee Desk – nowatorskie rozwiązanie dla odbierania połączeń w firmach

Flagowy produkt Vee, Vee Desk, po sześciu latach od prezentacji pierwszych założeń, wychodzi na rynek, oferując kompleksowe rozwiązanie dla odbierania połączeń w małych i średnich firmach z różnych branż.

Produkt cieszy się uznaniem pierwszych klientów, którzy wyrażają pozytywne opinie i wykazują duże zainteresowanie. Vee obsługuje wielu klientów jednocześnie, odpowiadając na telefony o dowolnej porze, udzielając odpowiednich informacji, witając rozmówców po imieniu, kategoryzując tematy rozmów, odpowiadając na podstawowe pytania, informując o urlopach i godzinach pracy, przekierowując połączenia, nagrywając i transkrybując rozmowy oraz wysyłając powiadomienia w przypadku pilnych spraw.

Usługa Vee Desk jest dostępna bez dodatkowych inwestycji po stronie klientów, a rozliczenie odbywa się w formie abonamentu rocznego lub miesięcznego.

Klienci mogą korzystać z Vee Desk bezpośrednio lub wykorzystać go jako moduł telefonicznej obsługi klienta zintegrowany z ich systemem CRM. Obecnie prowadzone są rozmowy z producentami oprogramowania zainteresowanymi rozszerzeniem funkcjonalności swoich rozwiązań dla klientów z segmentu SOHO/SME.

Produkt jest już dostępny w sprzedaży detalicznej, a masowa sprzedaż Vee Desk rozpocznie się w maju tego roku. Będzie realizowana za pośrednictwem sieci sprzedaży operatorów telekomunikacyjnych na podstawie już zawartych oraz kolejnych, aktualnie negocjowanych umów.

Współpraca z czołowym producentem oprogramowania stomatologicznego

Ostatnio stworzony moduł usługi Vee Health Suite, który umożliwia potwierdzanie terminów wizyt, został zintegrowany z oprogramowaniem FELG Dent, specjalnie przeznaczonym dla gabinetów stomatologicznych.

FELG Dent to popularne oprogramowanie chmurowe, które jest używane przez wiele placówek stomatologicznych w Polsce. Obecnie korzysta z niego około 11,5 tysiąca specjalistów. Firma FELG Software rozpocznie sprzedaż Vee Health Suite dla branży stomatologicznej w kwietniu 2024 roku.

Debiut zintegrowanego rozwiązania planowany jest na kwietniową, jubileuszową edycję targów stomatologicznych Krakdent.

Vee prowadzi równolegle rozmowy na temat dystrybucji Vee Health Suite z producentami oprogramowania dla kolejnych branż sektora medycznego.

Horyzonty silnego wzrostu w korporacyjnym segmencie klientów

W pierwszym kwartale 2024 r. Vee osiągnęła historycznie rekordowe wyniki w liczbie załatwianych spraw i minut prowadzonych rozmów. Na rzecz klientów biznesowych w okresie od stycznia do marca br. Vee obsłużyła 1,9 mln spraw, rozmawiając przez telefon łącznie 1,2 mln minut.

Obecnie toczące się dyskusje z obecnymi i potencjalnymi klientami dotyczących nowych projektów outbound skupiają się na potencjalnym zwiększeniu obecnego wolumenu obsługiwanych spraw w trzecim kwartale 2024 r., szczególnie w segmencie korporacyjnym.

Obecnie trwają negocjacje z dwoma operatorami telekomunikacyjnymi w celu poszerzenia oferty korporacyjnej Vee dla dużych klientów biznesowych z portfeli partnerów.

Wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji do ekspansji na nowe rynki i obsługę klientów wielojęzycznych

Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów korporacyjnych na usługi w innych krajach, zespół Vee pracuje nad technologią umożliwiającą szybkie wdrożenie gotowych projektów w różnych językach.

Vee przygotowuje się do obsługi klientów w wielu językach, takich jak czeski, słowacki, ukraiński, włoski, węgierski i rumuński, oprócz angielskiego i niemieckiego.

Głos jest kluczowym czynnikiem wpływającym na jakość obsługi w Vee. Współpraca z firmą ElevenLabs pozwoli na stworzenie voice-id opartego na głosie marki Vee, zapewniając analogiczny poziom customer experience także w innych językach.

W tym roku planujemy wprowadzić nową wersję autorskiej technologii Brilliance™, która będzie wspierana generatywną sztuczną inteligencją. Dzięki temu będziemy mogli szybko dostosować nasze procesy do potrzeb nowych grup odbiorców.


Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version