Z myślą o zaprezentowaniu pierwszego Casa de Adopción de Amores Imposibles [Domu Adopcji Niemożliwych Miłości] w Kolumbii, będącego elementem kampanii „Adoptuj swoją alergię”, koncern Sanofi zorganizował pierwszą w tym kraju konferencję prasową z udziałem kotów. Dziennikarze i twórcy treści mieli okazję spotkać się z czworonogami i zapoznać się z inicjatywą mającą na celu zwiększenie liczby adopcji kotów w tym państwie Ameryki Łacińskiej.
BOGOTA, Kolumbia, 8 kwietnia 2024 r. /PRNewswire/ — Firma Sanofi zorganizowała pierwszą konferencję prasową z udziałem kotów, aby promować program „Adoptuj swoją alergię”. Celem programu jest zachęcanie do adopcji kastrowanych kotów, aby umożliwić osobom cierpiącym na alergie spełnienie marzenia o posiadaniu kota jako zwierzęcia domowego. Uczestnicy mieli okazję zapoznać się z około 30 czworonogami.
Firma Sanofi i Fundacja Adopta No Compres oficjalnie otworzyły nowy „Dom Adopcji Niemożliwych Miłości” w Bogocie. Przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy pragną adoptować kota i chcą spotkać potencjalnego nowego członka rodziny. Po prezentacji, zgłoszono ponad 300 prośb o adopcję.
Nasza kampania oparta na koncepcji samoopieki ma na celu połączenie zaangażowania społecznego Sanofi z pozytywnym wpływem na życie ludzi i ich zwierząt domowych. Działania te opierają się na decydujących odkryciach naukowych, które wykazały, że ludzie są uczuleni na białko Fel d1, które jest wytwarzane w gruczołach łojowych i skórze kotów, a następnie przenoszone na ich sierść podczas pielęgnacji. Dodatkowo, po wysterylizowaniu kotów produkcja tego alergenu zmniejsza się o 90%.
Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl