Dostawcy energii jądrowej przyczynią się do wdrażania technologii AP1000 w elektrowni Kozłoduj oraz w innych elektrowniach na całym świecie.
QINGDAO, Chiny, 15 kwietnia 2024 r. /PRNewswire/ — Hisense, międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, rozpoczął dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024™, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium, Manuelem Neuerem.
Niemiecki piłkarz, który zdobył Puchar Świata FIFA i 11 tytułów Bundesligi, został oficjalnym ambasadorem kampanii Hisense „BEYOND GLORY”. Projekt ten ma na celu docenienie nieustannego dążenia do doskonałości, które łączy zawodowych piłkarzy osiągających sukcesy na Mistrzostwach Europy, oraz wysiłków firmy Hisense w przesuwaniu granic w dziedzinie urządzeń gospodarstwa domowego.
Jak bramkarze na boisku, tak i marka Hisense jest niezawodnym wsparciem, zawsze oferując najnowsze technologie i niezrównaną jakość, stanowiąc tym samym ostatnią linię obrony.
„Z ogromną przyjemnością wspieram kampanię Hisense >>BEYOND GLORY<< UEFA EURO 2024™ jako jej ambasador. Jednocześnie z ekscytacją czekam na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, stanowiące ostateczne wyzwanie dla najlepszych europejskich piłkarzy”.
Manuel Neuer, który zdobył pięć nagród IFFHS „Najlepszy bramkarz świata”, oznajmił:
Nasze działania promocyjne podkreślają nasze dążenie do przekraczania granic, stawiania sobie wyzwań opartych na długoterminowej wizji technologicznej, realizacji ambitnych celów i niezachwianego zaangażowania w pionierską technologię o niezrównanej jakości, dążąc do udoskonalania codziennego życia.
Jako partner UEFA EURO 2024™ i lider w dziedzinie technologii wyświetlaczy, firma Hisense zobowiązuje się do zapewnienia doskonałych wrażeń podczas oglądania meczów i korzystania z inteligentnych rozwiązań dzięki swoim najnowszym telewizorom i urządzeniom gospodarstwa domowego.
Bob Wang, dyrektor generalny międzynarodowego działu marketingu Hisense, powiedział, że firma jest zaszczycana mogąc powitać Manuela jako ambasadora marki UEFA EURO 2024™. Jest przekonany, że Manuel jest idealnym symbolem tego nowego przedsięwzięcia. Jego zaufanie i niezawodność sprawiają, że jest on doskonałym wyborem. Hisense dąży do osiągnięcia sukcesu poprzez innowacyjną i niezawodną technologię, co ma przyczynić się do poprawy jakości życia klientów.
„Tegoroczne rozgrywki UEFA EURO są już trzecim z rzędu sponsorowanym przez Hisense wydarzeniem, co zapewnia ogromną szansę na kontynuowanie dialogu marki z konsumentami na całym świecie”.
Dostawcy przyczynią się do wdrażania technologii AP1000 w elektrowni jądrowej Kozłoduj i na całym świecie.
QINGDAO, Chiny, 15 kwietnia 2024 r. /PRNewswire/ — Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024™, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Projekt „BEYOND GLORY” jest wyrazem uznania dla niestrudzonego dążenia do doskonałości, które podzielają zawodowi piłkarze zdobywający zaszczyty na Mistrzostwach Europy, a także dla starań firmy Hisense, by przesuwać granice w segmencie urządzeń gospodarstwa domowego. Jako oficjalny partner UEFA EURO 2024™ i światowy pionier w dziedzinie technologii wyświetlaczy, koncern Hisense stawia sobie za cel zagwarantowanie doskonałych wrażeń podczas oglądania meczów i korzystania z inteligentnych rozwiązań dzięki swoim najnowocześniejszym telewizorom i urządzeniom gospodarstwa domowego.
„Naszym celem jest podnoszenie jakości i komfortu codziennego życia. Wraz z Manuelem z niecierpliwością wyczekujemy okazji, aby zapewnić kibicom na całym świecie niepowtarzalne wrażenia z UEFA EURO 2024™”.
Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl