Biznes i finanse

Specjaliści od automatyzacji sprzedaży z Woodpecker.co zadebiutują na Głównym Rynku GPW

W najbliższy piątek 19 kwietnia na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie odbędzie się debiut Woodpecker.co SA – innowacyjnej firmy z Wrocławia, która może zrewolucjonizować komunikację biznesową. Przeniesieniu notowań spółki z NewConnect nie będzie towarzyszyć oferta sprzedaży akcji.

Woodpecker.co SA twierdzi, że wkrótce wiele firm będzie mogło pozbyć się ręcznego wysyłania maili oraz pomyłek w określaniu adresatów korespondencji biznesowej. Firma twierdzi, że ich autorskie narzędzie umożliwia personalizację treści wiadomości oraz tworzenie dedykowanych planów wysyłkowych, automatyzując te czynności. Dodatkowo, ich system działający w modelu SaaS oferuje szczegółowy monitoring efektywności każdej wysyłki mailingowej.

Usługi oferowane przez Woodpecker.co wyróżniają się intuicyjnością i prostotą obsługi, a w połączeniu z rozbudowanymi funkcjami analitycznymi mogą stanowić przełomowe rozwiązanie dla globalnych firm i agencji prowadzących wielowątkowe kampanie sprzedażowo-reklamowe skierowane do tysięcy odbiorców.

W styczniu 2024 roku firma zaprezentowała wersję beta swojego najnowszego produktu o nazwie Prospects. Narzędzie to umożliwi użytkownikom Woodpecker.co uzupełnienie procesu automatyzacji sprzedaży wysokiej jakości bazą potencjalnych klientów. Łącząc łatwy dostęp do takich baz z aplikacją do działań cold mailingowych, czas obsługi kampanii zostanie skrócony, a jej końcowy efekt zwiększony.

Woodpecker.co zadebiutowało na NewConnect w 2021 roku i od tego czasu firma konsekwentnie buduje swoją pozycję na rynku. Obecna kapitalizacja giełdowa spółki wynosi około 63,5 mln zł, a jej usługi korzysta niemal 4400 klientów z 93 krajów.


Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM