Biznes i finanse

Ziemia potrzebuje orzeźwienia. Jak SodaStream inspiruje do zmian w kierunku bardziej ekologicznego trybu życia

Warto zastanowić się ile jednorazowych plastikowych butelek zużywamy każdego dnia. W rzeczywistości, aby opleść Ziemię 27 razy, potrzeba 5,5 mld butelek – tyle, ile użytkownicy SodaStream zaoszczędzili planecie w 2023 roku. To dowodzi, że małe codzienne zmiany mogą przynieść spektakularne efekty w skali globalnej. Marka ta inspiruje do podejmowania kroków na rzecz lepszej przyszłości planety, troszcząc się o środowisko naturalne i dobrobyt przyszłych pokoleń. Kreowanie wody i napojów gazowanych we własnej kuchni, zamiast sięgania po produkty w jednorazowych plastikowych butelkach, ma realny wpływ na odciążenie Natury.

Zmiana nawyków picia wody może mieć ogromny wpływ na ochronę naszej planety. SodaStream przekonuje, że życie w duchu eko nie tylko jest mądre i istotne, ale też modne i inspirujące. Badania potwierdzają, że aż 97% ankietowanych wyraża chęć prowadzenia takiego stylu życia, co jest bardzo budujące, biorąc pod uwagę niski odsetek recyklingu odpadów z tworzyw sztucznych na całym świecie.

Według badań, aż 75% badanych z całego świata opowiada się za całkowitym zakazem stosowania tworzyw sztucznych. Te liczby podkreślają, jak kluczową kwestią stało się odejście od tworzyw sztucznych i jak istotną rolę odgrywa zmiana nawyków konsumenckich w ochronie środowiska.

SodaStream promuje świadome działanie, prezentując nowoczesne saturatory do gazowania wody oraz eleganckie butelki wielokrotnego użytku. Jego celem jest zmniejszenie ilości jednorazowego plastiku poprzez zachęcanie ludzi do korzystania z ekologicznych alternatyw. Dzięki temu każdy z nas może mieć realny wpływ na przyszłość planety, wystarczy tylko zmienić sposób, w jaki pijemy wodę.

Ziemia potrzebuje świeżości

SodaStream, obok oferowania butelek wielokrotnego użytku na gazowaną wodę i ulubione napoje (w tym kultowe propozycje z portfolio PepsiCo), działa również na rzecz ograniczenia zużycia jednorazowego plastiku poprzez system wymiany cylindrów CO2. Marka promuje odpowiedzialną konsumpcję i recycling poprzez ponowne wykorzystanie aluminiowych cylindrów, uzupełniając je bezpiecznym gazem spożywczym, aby nie trafiały jako odpady do ekosystemu.

W 2023 r. klienci marki SodaStream zdołali wyeliminować 5,5 miliarda plastikowych butelek jednorazowego użytku poprzez korzystanie z produktów do samodzielnego gazowania wody i przygotowywania napojów gazowanych [4]. Butelki syropów PepsiCo SodaStream o pojemności 440 ml są również w 100% wykonane z RPET, co gwarantuje intensywny smak przy minimalnej ilości odpadów [5].

Ziemia potrzebuje zrównoważonego rozwoju, a firma SodaStream stawia sobie za cel ratowanie środowiska naturalnego poprzez innowacyjne rozwiązania.

W ramach obchodów Miesiąca Ziemi, firma SodaStream prezentuje nową wersję swojego bestsellerowego saturatora Terra, który został wykonany w znacznej części z tworzywa pochodzącego z recyklingu. Ten stylowy i uniwersalny model wpisuje się w Bąbelkową rewolucję, zmieniając sposób myślenia o ekologii.

Ziemia potrzebuje nas wszystkich

Każdy z nas może wprowadzić proste zmiany w codziennych nawykach, które w efekcie, połączone siłami społeczności, zapewnią kolejnym pokoleniom piękną i zieloną Ziemię, którą mieliśmy szczęście poznać.

SodaStream zobowiązuje się do większej odpowiedzialności, wspierając zrównoważony rozwój poprzez partnerstwo z Enlight Renewable Energy i TerraCycle, aby zasilać swoje zakłady produkcyjne 100% energią odnawialną. Dodatkowo firma wprowadza program SodaStream Free Recycling w USA, oferując konsumentom przyjazne dla środowiska rozwiązania w zakresie utylizacji produktów.

„W SodaStream zrównoważony rozwój to nie tylko cel. To także realne zobowiązanie realizowane we wszystkich naszych działaniach” – podkreśla Daria Pacynko, General Manager SodaStream Polska – Świętując Miesiąc Ziemi, zapraszamy konsumentów, aby stali się częścią naszej bąbelkowej rewolucji w trosce o środowisko naturalne oraz piękno planety dla kolejnych pokoleń”.

Przyłącz się do SodaStream w trosce o przyszłość naszej planety, zwłaszcza w Miesiącu Ziemi. Więcej informacji znajdziesz na stronie internetowej https://sodastream.pl/.

SodaStream, spółka zależna PepsiCo, jest światowym liderem w produkcji ekspresów do gazowania wody. Dzięki ich urządzeniom klienci mogą cieszyć się orzeźwiającymi bąbelkami w wodzie, dostosowując stopień gazowania do własnych preferencji za pomocą jednego przycisku. Dzięki temu, marka SodaStream zmienia sposób, w jaki ludzie piją napoje gazowane, zachęcając ich do podejmowania lepszych wyborów zarówno dla siebie, jak i dla planety.

Aby dowiedzieć się więcej o marce SodaStream, odwiedź ich stronę internetową oraz śledź ich profile na Facebooku, Instagramie i YouTube.

PepsiCo: co oferuje

Produkty PepsiCo są dostępne w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie, z korzystaniem z nich ponad miliard razy dziennie. W 2021 roku firma wygenerowała ponad 79 miliardów dolarów przychodów netto, oferując bogate portfolio napojów i produktów żywnościowych, takich jak Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream. Każda z tych kultowych marek generuje szacunkową roczną sprzedaż detaliczną przekraczającą 1 miliard dolarów. PepsiCo dąży do uzyskania statusu światowego lidera w produkcji wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów poprzez strategiczną, kompleksową transformację, jaką jest Pep+, kładącą nacisk na zrównoważony rozwój i kapitał ludzki. Więcej informacji na temat PepsiCo dostępnych jest na stronie www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Źródła:

– Mintel Global Outlook on Sustainability: A Consumer Study 2023, trzyletnie badanie trendów przeprowadzone wśród 16 000 osób na 16 światowych rynkach.
– UNEP
– IPSOS 2022
– Dotyczy plastikowych butelek jednorazowego użytku o pojemności 0,5 L, bez zakrętki i etykiety.


Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM