Wiadomości Polska Biznes i finanse Santander Bank Polska nagrodzony za najlepszą wielokanałową obsługę klienta
Biznes i finanse

Santander Bank Polska nagrodzony za najlepszą wielokanałową obsługę klienta

Santander Bank Polska po raz trzeci został uznany za „Złoty Bank” za doskonałą jakość obsługi klienta w różnych kanałach. Kredyt gotówkowy zajął drugie miejsce, a konto osobiste trzecie w kategorii „Złoty Bankier”. Natomiast kanały social media banku zostały wyróżnione drugim miejscem.

Santander Bank Polska odnosi sukces po raz trzeci z rzędu w najważniejszej kategorii rankingu „Złoty Bankier 2024”. Badanie przeprowadzone przez Minds & Roses na zlecenie Bankier.pl i Puls Biznesu potwierdza, że bank utrzymuje swoją pozycję na podium rankingu od 6 lat, wyróżniając się wysoką jakością obsługi klienta.

„Trzeci >>Złoty Bank<>Pomagamy Osiągać Więcej<<. Jej trzy kluczowe filary to Total Doświadczenie, Total Digitalizacja i Total Odpowiedzialność. Jeszcze mocniej koncentrujemy się na budowaniu najlepszych doświadczeń klientów i pracowników. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru i wzbudzać pozytywne emocje. Nasze ambicje są wysokie, a cele niezmienne – być najlepszą otwartą platformą usług finansowych, która działa odpowiedzialnie, ciesząc się lojalnością i zaufaniem klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczności” – powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.

W rankingu produktów bankowych Santander Bank Polska zajął 2. miejsce w kategorii kredytów gotówkowych, a konto Santander zajęło 3. miejsce. Co do kanałów social media, bank ten uplasował się na 2. miejscu wśród badanych banków.

Audytorzy korzystają z metody mystery client, aby ocenić jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach kontaktu, takich jak placówki, bankowość internetowa, aplikacje mobilne oraz kanały telefoniczne. Ich badania obejmują podejście do klienta, rozpoznawanie potrzeb oraz prezentację oferty, zarówno dla nowych, jak i dotychczasowych klientów.

Ranking „Złoty Bankier” organizowany przez Bankier.pl i Puls Biznesu od lat dostarcza rzetelnej oceny jakości usług banków, promując najlepsze praktyki rynkowe i produkty dopasowane do potrzeb klientów.


Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version