Biznes i finanse

T-Mobile otwiera w Warszawie innowacyjny salon Magenta Experience Center

Pierwszy w Polsce Magenta Experience Center sieci T-Mobile został otwarty w warszawskiej Galerii Mokotów. Salon o powierzchni 240 m2 pełen jest najnowszych technologii i oprócz standardowych usług oferuje również przestrzeń coworkingową oraz studio do nagrywania podcastów.

Magazyn Experience Center (MEC) zaprasza gości do eksploracji interaktywnego świata nowoczesnych technologii, gdzie mogą zobaczyć najnowsze rozwiązania z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, rozszerzonej rzeczywistości i internetu rzeczy. W MEC mają możliwość przetestowania konsol, gogli VR i AR, drukarek 3D i folii ochronnych oraz inteligentnych urządzeń domowych. Ponadto, znajduje się tu największy phone wall w Polsce oraz stoisko z dronami.

„Nowe technologie to styl życia, do którego chcemy zachęcić każdego bez względu na wiek, płeć czy kompetencje cyfrowe. Jednak technologia, choć jest bardzo ważna, nigdy nie zastąpi relacji międzyludzkich. Dlatego nasi klienci mogą wybierać, czy wolą dostęp do oferty T-Mobile poprzez kanały cyfrowe, czy poprzez bezpośrednie relacje z naszymi doradcami” – podkreślił Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.

Prezes T-Mobile Polska podkreślił, że przestrzeń Magenta Experience Center stwarza idealne warunki do rozmów o technologii w przyjaznej atmosferze zielonej przestrzeni, inspirując gości do wprowadzania proekologicznych rozwiązań w swoim otoczeniu domowym i zawodowym.

„Ekologia i działania realizowane w duchu ESG są wpisane w nasze DNA. W nowej przestrzeni wykorzystujemy materiały z recyklingu, korzystamy z zielonej energii, a nasi goście znajdą tu specjalny pojemnik, do którego można wrzucić stary, niepotrzebny telefon i tym samym wesprzeć Szlachetną Paczkę” – zaznaczył Andreas Maierhofer.

W Galerii Mokotów znajduje się Magenta Experience Center, gdzie klienci mogą korzystać z wygodnej przestrzeni do pracy oraz profesjonalnego studia do nagrywania podcastów. MEC to także miejsce edukacyjne, gdzie T-Mobile Polska będzie organizować spotkania z ekspertami ds. cyberbezpieczeństwa, hackatony oraz prezentacje nowych urządzeń w interaktywnej przestrzeni.

„MEC to inspirujące miejsce spotkań, wspólnej pracy i edukacji. Chcemy, aby nasi klienci i wszyscy odwiedzający mogli tu nie tylko doświadczać nowych technologii i możliwości, jakie daje Magenta, ale też pragniemy, by poczuli się naprawdę wyjątkowo”- powiedział Goran Markovic, członek zarządu, dyrektor ds. B2C w T-Mobile Polska.

Aktualne wydarzenia, warsztaty i inne interesujące informacje związane z Magenta Experience Center możesz znaleźć na naszej stronie internetowej: https://www.t-mobile.pl/r/mec oraz na naszych profilach na Instagramie i Facebooku: Instagram oraz Facebook.


Źródło: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM