Biznes i finanse

Pepsiandreg; startuje z nową kampanią, w której wspólnie zagrają w piłkę uliczną: Jack Grealish, Son Heung-Min, Vini Jr. oraz Leah Williamson

Sezon na truskawki właśnie się rozpoczyna, co cieszy wszystkich miłośników tego ulubionego owocu Polaków. W ostatnich latach ich popularność znacząco wzrosła. Czy wiesz dlaczego pierwsze owoce nie są droższe niż w ubiegłym roku? Dlaczego truskawki są uważane za polskie superowoce? I dlaczego owoce krajowe zawsze są smaczniejsze i zdrowsze od swoich importowanych odpowiedników?

Jack Grealish staje się nowym globalnym ambasadorem Pepsi w świecie piłki nożnej, dołączając do takich gwiazd jak Son Heung-Min, Vini Jr. i Leah Williamson.

W ramach swojej roli, Grealish będzie uczestniczył w wydarzeniach na londyńskich ulicach, rywalizując z lokalnymi drużynami i promując radość z gry zgodnie z zasadą „Where there’s a ball there’s a way”.

Na Wembley, Vinnie Jones, gwiazda Hollywood, imponuje swoim ostatnim strzałem, pokazując, że nadal kocha zwycięstwo. Dodaje również: „Tylko jeden Vinnie J.” Karen Carney zostaje komentatorką ulicznych rozgrywek.

W dniu 30 kwietnia 2024 r. w Londynie marka Pepsi® zorganizowała spotkanie piłkarskich gwiazd, aby udowodnić, że do stworzenia widowiska potrzebna jest jedynie piłka. Nowa globalna kampania, zbiegająca się z partnerstwem Pepsi® z Ligą Mistrzów UEFA, ma na celu przywrócenie radości z gry, pokazując, że „Where here’s A Ball There’s A Way”.

Oficjalny materiał filmowy jest dostępny tutaj: https://youtu.be/OiELx6pxyl8.

Międzynarodowy kwartet gwiazd zmierzy się z lokalnymi amatorami piłki nożnej w formule „Keepy-Uppy”. Drużyna, która pierwsza dopuści do kontaktu piłki z ziemią, funduje Pepsi® swoim przeciwnikom i zebranym kibicom. W akcji weźmie udział hollywoodzki gwiazdor i legenda piłki nożnej, Vinnie Jones, który pojawi się w kampanijnym spocie razem z inną ikoną piłki nożnej – Karen Carney.

Gracze muszą znaleźć nietypową przestrzeń do gry i ustalić nowe zasady, które sprawią, że rozgrywka będzie ekscytująca. Ambasadorzy Pepsi® przyjmują wyzwanie od lokalnych amatorów piłki nożnej, a następnie rywalizują z nimi w meczu pełnym adrenaliny, trików, ulicznego freestyle’u i pomysłowych zagrań. Całe wydarzenie odbywa się w dzielnicy Wembley przed specjalnie przygotowaną przez markę Pepsi® londyńską kawiarnią.

„Fantastycznie, że Jack Grealish dołącza do naszych globalnych ambasadorów piłkarskich Pepsi®, współtworząc tę kampanię”.

Według Erica Melisa, wiceprezesa ds. globalnego marketingu marek napojowych w PepsiCo, filozofia Pepsi® zawarta w hasle „Sięgnij po więcej” odnosi się również do możliwości czerpania przyjemności z gry za sprawą samej obecności piłki. Niezależnie od tego, czy grasz na największych stadionach czy w lokalnych zaułkach, radość z gry może być zawsze dostępna.

Maksyma „Sięgnij po więcej” odnosi się do filozofii Pepsi®, która oznacza, że grając w piłkę, możemy odkrywać nowe i nieoczekiwane sposoby czerpania przyjemności z gry. Bez względu na to, czy grasz na największych stadionach świata czy w lokalnych zaułkach, zawsze możesz cieszyć się radością z gry.

Akcja kampanii toczy się na stadionie Wembley oraz w jego okolicach, gdzie 1 czerwca 2024 roku odbędzie się finał Ligi Mistrzów UEFA.

Film prezentuje niesamowite umiejętności piłkarskie ambasadorów Pepsi®. Jack Grealish wykonuje efektowne triki i robi selfie z fanami w zwolnionym tempie, a także widzimy uśmiech Sona i gest fotografowania po zdobyciu gola, uwielbiany przez kibiców.

„Cieszę się, że mogę dołączyć do tego zespołu i wziąć udział w mojej pierwszej kampanii Pepsi®. Jako dziecko chciałem grać wszędzie – w domu, na ulicy, na boisku. Celem naszej kampanii >>Where There’s A Ball, There’s A Way<< jest zachęcenie jak największej liczby osób do wykorzystania każdej okazji aby cieszyć się grą”.

„Jest coraz więcej tabliczek typu >>Zakaz gry w piłkę<>Nie deptać trawy<< i tym samym miejsc do grania ubywa. Dlatego chcemy zainspirować do odkrywania nowych form gry w piłkę nożną. Pragniemy pokazać, że niezależnie od tego, czy jesteś sam, z ekipą czy z całą drużyną zawsze da się zagrać o ile podejdziesz do tego z pomysłem”.

Jack Grealish:

Son Heung-Min:

W filmie widzimy, jak zawodnicy robią wszystko, aby piłka nie dotknęła ziemi. Reprezentantka Anglii, Leah Williamson, przychodzi im z pomocą, ratując swoich kolegów z drużyny przed nieuchronną porażką. Do gwiazd dołącza również ikona piłki nożnej, Karen Carney, aby skomentować to uliczne spotkanie.

„Dzięki tej kampanii, każdy może poczuć przynależność do piłkarskiej społeczności. Wystarczy piłka i chęć do gry. Chciałabym, żeby więcej fanów – a już szczególnie fanek – czerpało większą radość z gry i mocniej się w nią angażowało bez względu na to kim są i gdzie mieszkają”.

Leah Williamson:

Na końcu filmu, legendarny londyńczyk Vinnie Jones spotyka się twarzą w twarz z Vinim Jr. i przyczynia się do zwycięstwa miejscowych nad międzynarodowym zespołem Pepsi®. Vinnie Jones kopie piłkę w kierunku ikonicznego łuku stadionu Wembley, aby zapewnić zwycięstwo, po czym ogłasza: „Może być tylko jeden Vinnie J.”.

„Zachęcamy fanów z całego świata do zerwania z konwencjonalnymi rozgrywkami i sięgania po piłkę dla czystej przyjemności z gry. Wiem o czym mówię ponieważ moje dzieciństwo upłynęło właśnie pod znakiem piłki ulicznej. Byłem chłopcem z São Gonçalo, który przy betonowej ścianie uczył się panowania nad piłką i dzięki temu znalazłem się tutaj. Ta kampania przypomniała mi, że piękno piłki nożnej polega na tym, że wszystko czego potrzebujesz, żeby zagrać, to piłka i chęć do gry”.

„Występ u boku czołowych piłkarzy świata sprawił mi mnóstwo radości. Z pewnością nie należałem do zawodników ściśle przestrzegających obowiązujących za moich czasów zasad, więc udział w kampanii Pepsi®, która zachęca kibiców do rzucenia wyzwania konwenansom i sięgnięcia po piłkę – bez względu na ograniczenia jakie mogą napotkać – to dla mnie powód do dumy”.

Vini Jr.:

Vini Jr.:

Film kończy się, gdy Vini Jr. zwija własną bluzę w kształt piłki i kopie ją w kierunku reszty zawodników, wznowiając grę.

W przyszłości kampania Pepsi®: „Where There’s A Ball There’s A Way” pozwoli marce odkrywać nowe formy zabawy, zarówno na boisku, jak i poza nim. Fani mogą śledzić oficjalne kanały Pepsi, żeby być na bieżąco z przebiegiem kampanii: X (Twitter), Instagram, Facebook.

PepsiCo to międzynarodowa korporacja, której produkty są dostępne w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie. Codziennie konsumenci sięgają po produkty PepsiCo ponad miliard razy. W 2023 roku łączny przychód netto z sprzedaży napojów i przekąsek oferowanych przez marki takie jak Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker oraz SodaStream wyniósł ponad 91 mld dolarów amerykańskich.

Portfolio PepsiCo zawiera różnorodną ofertę napojów i przekąsek, w tym wiele ikonicznych marek, z których każda generuje przychody przekraczające miliard dolarów amerykańskich rocznie.

PepsiCo dąży do globalnego przywództwa w branży napojów i przekąsek poprzez strategię pep+ (PepsiCo Positive). Celem pep+ jest kompleksowa transformacja w kierunku zrównoważonego rozwoju i priorytetowego traktowania kapitału ludzkiego, co pozwoli nam wprowadzać pozytywne zmiany na rzecz planety i jej mieszkańców. Więcej informacji można znaleźć na: www.pepsico.com oraz w naszych mediach społecznościowych: X (Twitter), Instagram, Facebook i LinkedIn @PepsiCo.


Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM