Umowa zawarta z właścicielami obligacji i pożyczkodawcą ma na celu zmniejszenie zadłużenia. Silna struktura kapitałowa będzie wspierać rozwój firmy KLDiscovery oraz inwestycje w innowacyjne rozwiązania dla klientów. Przewidywana jest szybka realizacja transakcji.
Qingdao, Chiny, 6 maja 2024 r. /PRNewswire/ — Hisense, oficjalny partner turnieju UEFA EURO 2024™, zobowiązuje się do zapewnienia kibicom niezapomnianych doznań podczas oglądania rozgrywek. Firma rozpoczyna kampanię „BEYOND GLORY”, w ramach której prezentuje nową reklamę telewizyjną promującą najnowsze innowacyjne produkty, które poprawiają jakość życia.
Najlepsze wrażenia z oglądania mistrzostw EURO 2024™
Reklama prezentuje najnowsze telewizory ULED TV i telewizory laserowe Hisense, stworzone specjalnie po to, aby zapewnić widzom doskonałe wrażenia podczas oglądania sportu i rozrywki. Flagowym modelem jest telewizor U7N ULED Mini-LED, wyposażony w zaawansowane technologie, takie jak Mini-LED, technologia Quantum Dot oraz Game Mode Pro 144Hz, zapewniające wyjątkowe wrażenia wizualne podczas oglądania meczów EURO czy grania online.
Hisense L9H Laser TV offers an impressive 100″ and 120″ screen size, providing an enhanced cinematic viewing experience. The TriChroma laser TV with ultra-short throw projection displays vivid 4K images, delivering the best visual experience for viewers.
Nowoczesny styl życia z aplikacją Hisense ConnectLife
Za pomocą aplikacji Hisense ConnectLife możesz cieszyć się nowoczesnym stylem życia, który umożliwia łączność z urządzeniami za pośrednictwem urządzenia mobilnego. Dzięki inteligentnej lodówce Hisense PureFlat, wyposażonej w ochronę antybakteryjną i aplikację do zarządzania ustawieniami lodówki, zapasami żywności czy nawet oglądania meczu na ekranie na drzwiach, możesz planować posiłki i kontrolować wszystko z poziomu jednej aplikacji.
Zastosowanie nowoczesnych technologii w serii Hisense Hi8 BlackLine pozwala na monitorowanie postępu gotowania przekąsek w piekarniku za pomocą dedykowanej aplikacji, co umożliwia wygodne śledzenie procesu bez konieczności opuszczania kanapy podczas ważnego meczu. Pralki i suszarki z serii Hisense 7S wyposażone w tryb Washer-Dryer Link oraz aplikację ConnectLife App umożliwiają zdalne sterowanie procesem prania i suszenia, co gwarantuje inteligentne dobieranie odpowiednich programów. Dzięki temu, nawet po zakończeniu obowiązków, można łatwo sprawdzić stan wina i zdalnie ustawić odpowiednią temperaturę, bez konieczności wychodzenia z domu.
Podczas gorących dni na boisku, klimatyzator Hisense Energy Pro X może pomóc Ci schłodzić emocje związane z EURO. Dzięki funkcji Smart Eye, klimatyzacja jest w stanie inteligentnie dostosować temperaturę, wilgotność i przepływ powietrza, aby zapewnić maksymalny komfort podczas oglądania.
Zobacz, jak Hisense stworzył inteligentne rozwiązania, które zapewniają wygodę i niezakłócone oglądanie rozgrywek UEFA EURO 2024™. Ich innowacyjne telewizory i urządzenia AGD tworzą idealne połączenie, pozwalając na pełne skupienie się na meczach i korzystanie z inteligentnych funkcji.
Hisense to globalna marka oferująca sprzęt AGD i elektronikę użytkową, ze szczególnym naciskiem na Smart TV. Firma zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów w 2023 roku i działa obecnie w ponad 160 krajach, notując dynamiczny rozwój.
Oferta Hisense obejmuje produkty multimedialne, sprzęt AGD oraz inteligentne systemy informatyczne, co sprawia, że jest to wiodąca marka na rynku elektroniki użytkowej.
Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl