Wiadomości Polska Ludzie i kultura `Spotkanie` przepastnych ofert Hard Rock International – sieć uruchamia międzynarodowy program lojalnościowy Unity by Hard Rockandtrade; oraz napakowaną gwiazdami kampanię marketingową
Ludzie i kultura

`Spotkanie` przepastnych ofert Hard Rock International – sieć uruchamia międzynarodowy program lojalnościowy Unity by Hard Rockandtrade; oraz napakowaną gwiazdami kampanię marketingową

W kampanii promocyjnej rozsianych po całym świecie hoteli i kawiarni Hard Rock, biorących udział w programie lojalnościowym, występują Lionel Messi, Noah Kahan, John Legend i Shakira.

8 maja 2024 r. Hollywood, Floryda – Hard Rock International ogłasza uruchomienie Unity by Hard Rock™, międzynarodowego programu lojalnościowego nagradzającego członków za korzystanie z usług w ponad 200 obiektach Hard Rock na całym świecie. W ramach programu marka chce uczcić „Spotkanie” ofert, do którego doszło dzięki udziałowi Lionela Messiego, Noah Kahana, Johna Legenda i Shakiry. Cała czwórka bierze udział w kampanii omnichannel, której tłem muzycznym jest utwór „Come Together” wykonany specjalnie na potrzeby projektu przez Kahana.

Aby podkreślić silną więź marki ze światami rozrywki i podróży, Hard Rock rozszerza możliwości doznawania niepowtarzalnych przeżyć dla członków programu Unity poprzez Come Together Experiences – serię międzynarodowych loterii z licznymi atrakcjami, które będą trwać przez cały rok. Więcej informacji na stronie unity.hardrock.com/come-together. Pierwsze dwie atrakcje czekają już na zgłoszenia uczestników, a oto co można wygrać:

– Członkowie programu Unity by Hard Rock mogą wziąć udział w loterii, aby wygrać wycieczkę do Nowego Jorku na lipcowy koncert Noah Kahana w Madison Square Garden. Nagroda obejmuje trzy noclegi w Hard Rock Hotel New York w fantastycznym apartamencie, bon do restauracji hotelowej oraz kartę upominkową o wartości 200 USD do sklepu Rock Shop. Zgłoszenia do loterii trwają do 31 maja 2024 r.

– Biorący udział w loterii mają szansę wygrać niezapomniane wakacje all-inclusive na Malediwach w Hard Rock Hotel Maledives. Zwycięzcy czekają na zapierające dech w piersiach pokoje i wille na wodzie, atrakcje sportów wodnych, wycieczki z nurkowaniem, Rock Spa® oraz elastyczna oferta 14 restauracji do wyboru w formule „dine around”. Nagroda obejmuje 7-dniowy pobyt w tropikalnym raju, w tym 6 noclegów, bilety lotnicze i darmowy transport na miejscu. Zgłoszenia do loterii są przyjmowane do soboty, 31 sierpnia 2024 r.

Pełny komunikat prasowy Unity by Hard Rock oraz dodatkowe informacje znajdziesz tutaj: https://www.prnewswire.com/news-releases/hard-rock-internationals-vast-offerings-come-together-for-global-launch-of-unity-by-hard-rock-loyalty-program-and-new-star-studded-campaign-302137501.html lub na stronie https://unity.hardrock.com/?cid=agn_golin_unity_cometogetherpr_-_other_-_-.


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version