Wiadomości Polska Ludzie i kultura Hisense łączy siły z Ikerem Casillasem i Manuelem Neuerem, aby zaprezentować flagowe produkty UEFA EURO 2024andtrade; `BEYOND GLORY`
Ludzie i kultura

Hisense łączy siły z Ikerem Casillasem i Manuelem Neuerem, aby zaprezentować flagowe produkty UEFA EURO 2024andtrade; `BEYOND GLORY`

W 16. minucie meczu Polska – Holandia na Euro 2024, gracze Superbet, którzy skorzystali z promocji na 1 gol przewagi, odnieśli sukces niezależnie od końcowego wyniku. Bukmacher wprowadził swoją promocję – Superprzewagę – na jeszcze wyższy poziom, rozliczając wygraną już po pierwszym golu zespołu Michała Probierza. Po strzale Adama Buksy na 1:0, bukmacher musiał wypłacić wygrane.

Hisense, wiodąca międzynarodowa marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, ogłosiła nowe materiały wideo z udziałem swoich globalnych ambasadorów Iker Casillasa i Manuela Neuera. Marka, która zajmuje drugą pozycję na świecie pod względem dostaw telewizorów od 2022 r. do I kwartału 2024 r., nawiązała partnerstwo z ambasadorami, aby zapewnić kibicom najlepsze wrażenia z oglądania meczów UEFA EURO 2024™. Obserwuj Hisense, aby dowiedzieć się więcej.

Firma Hisense niedawno rozpoczęła kampanię „BEYOND GLORY” jako oficjalny partner UEFA EURO 2024™, wyznaczając dwóch słynnych bramkarzy na globalnych ambasadorów. Kampania ta jest hołdem dla nieustannego dążenia do doskonałości, które łączy piłkarzy uczestniczących w turnieju EURO 2024™, podkreślając jednocześnie zaangażowanie Hisense w przesuwanie granic w branży AGD.

Obaj legendarni bramkarze są niezawodni, jeśli chodzi o zapewnienie sukcesu swoim zespołom. Podobnie, Hisense dąży do poprawy jakości życia klientów poprzez innowacyjną i niezawodną technologię.

Nowe wideo z udziałem ambasadorów marki Hisense prezentuje ich umiejętności w zestawieniu z innowacyjnymi produktami Hisense EURO 2024™, które zostały zaprojektowane z myślą o poprawie jakości życia ludzi. Piłkarze w widowiskowy sposób prezentują produkty takie jak telewizor ULED U7N, telewizor laserowy L9H, zmywarka serii 7S, inteligentna lodówka PureFlat i klimatyzator Energy Pro X. Dzięki mistrzostwom konsumenci mogą nabyć innowacyjne produkty HIsense w atrakcyjnych cenach oferowanych przez lokalne punkty detaliczne i platformy e-commerce, takie jak Amazon, Boulanger, Darty, MSD i Mediaworld.

Hisense jest partnerem trzecich z kolei Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA™, co stanowi ważną okazję do dalszego budowania relacji z klientami na całym świecie. W tym roku UEFA przyznała Hisense wyłączne prawa oficjalnego dostawcy ekranów VAR na mistrzostwa UEFA EURO 2024™, co potwierdza, że technologia Hisense jest sprawdzona i cieszy się uznaniem.

Hisense to międzynarodowa marka specjalizująca się w urządzeniach domowych, elektronice użytkowej i systemach informatycznych. Firma jest oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™ i zajmuje 2. miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów, a także jest liderem w sprzedaży telewizorów 100-calowych.

Znana na całym świecie, Hisense działa w ponad 160 krajach i oferuje wysokiej jakości produkty multimedialne oraz sprzęt AGD. Szybko rosnąca firma jest uznawana za jednego z czołowych graczy w branży elektronicznej.


Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version