Nauka i technologie

Ranking Kantar BrandZ 2024: Haier szósty rok z rzędu potwierdza pozycję topowej marki ekosystemów bazujących na internecie rzeczy

Uczelnia Łazarskiego informuje, że specjalność Administrowanie Ruchem Lotniczym jest objęta projektem „Administrowanie przestrzenią powietrzną PRZYSZŁOŚCI”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. Projekt ma na celu edukację poprzez symulację i praktykę, aby sprostać potrzebom gospodarki przyszłości.

QINGDAO, Chiny, 13 czerwca 2024 r. /PRNewswire/ – Firma Haier, lider w branży sprzętu AGD, została ponownie uznana za jedyną markę ekosystemów opartych na internecie rzeczy (IoT), która znalazła się w rankingu Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands 2024. To już szósty rok z rzędu, w którym firma ta zdobyła to wyróżnienie, potwierdzając swoją pozycję jako światowego lidera i innowatora w łączeniu technologii z rozwiązaniami zorientowanymi na potrzeby użytkownika.

Sukces Haier w rankingu Kantar jest sygnałem rosnącej integracji technologii i brandingu oraz wzmacniającej się globalizacji rynku. Wartość 100 czołowych międzynarodowych marek wzrosła o 20% w ciągu roku, osiągając 8,3 biliona USD, prawie dorównując rekordowi z 2022 r. Od powstania rankingu w 2006 r. łączna wartość marek wzrosła o 474%. Próg wejścia do pierwszej setki również wzrósł z 4 mld USD do 19 mld USD, co oznacza wzrost o 354%.

Haier kontynuuje swoją konsekwentną ścieżkę wzrostu i innowacji, co stanowi kluczowy element jej sukcesu. Marka zadebiutowała na 89. miejscu, a obecnie zajmuje 58. pozycję, co dowodzi znacznego wzrostu wartości dzięki pionierskim ekosystemom opartym na internecie rzeczy. W roku obrotowym 2023 osiągnęła globalny przychód w wysokości 371,8 mld RMB (52,3 mld USD) i zyski w wysokości 26,7 mld RMB (3,76 mld USD), co dowodzi doskonałych wyników finansowych.

Zhou Yunjie, prezes zarządu i CEO Haier Group, przekonuje, że sukces marki jest efektem strategii opartej na ekosystemie, które stabilizuje, napędza i przyspiesza prace nad wysokiej jakości rozwiązaniami. To właśnie ta strategia pozwoliła Haier wzmocnić swoją pozycję na rynku i osiągnąć tak imponujące wyniki.

„Haier stworzyła i rozwija zupełnie nowy paradygmat ekosystemowy, pracując nad otwieraniem kolejnych przestrzeni rozwojowych w obszarze oryginalnych technologii. Poprzez napędzające rozwój innowacje technologiczne marka kreuje trajektorię wzrostu branży na świecie” – powiedziała Doreen Wang, CEO Kantar China i Global Head w BrandZ. – Marka Haier jako pierwsza wprowadziła do branży inteligentny silnik interakcji, otwierając nieograniczone możliwości poprawy jakości życia użytkowników oraz rozwoju branży we współpracy z eko-partnerami, co przynosi stały wzrost wartości marki i coroczne awanse w rankingach”.

Kładziemy nacisk na dwa filary rozwoju wysokiej jakości rozwiązań branżowych.

Haier pionieruje w tworzeniu globalnego ekosystemu marki, budując lojalną bazę klientów poprzez stałą interakcję i doskonalenie oferowanych produktów i rozwiązań.

Marka premium Casarte, należąca do Hier, jest doskonałym przykładem wiodącej roli, jej wysokiej klasy produkty doprowadziły do trzykrotnego wzrostu sprzedaży w ciągu siedmiu lat, przekraczając średnie wartości branżowe w zakresie pułapów cenowych i zwiększając udział w rynku.

Haier Group stworzył platformę internetową COSMOPlat w ramach inicjatywy „współtworzenie przez duże przedsiębiorstwa, współdzielenie przez mniejsze”, obejmując ekosystemy w 15 branżach. Platforma ta zyskała wsparcie ponad 900 tys. firm i 160 tys. przedsiębiorstw, opracowując holistyczne podejście do wzmacniania potencjału cyfrowego, obejmujące przedsiębiorstwa, parki przemysłowe, całe sektory i obszary miejskie.

W sektorze zdrowia marka skupia się na innowacyjnych rozwiązaniach naukowych i cyfrowych, koncentrując się na naukach o życiu, medycynie klinicznej i biotechnologii. Współpracuje z ponad 60 międzynarodowymi organizacjami, aby opracować zaawansowane technologie, które korzystają z szeregu państw i przyczyniają się do rozwoju międzynarodowego ekosystemu zdrowia publicznego.

Haier znalazł się w rankingu Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands 2024 jako jedyna marka ekosystemów opartych na internetowej rzeczy po raz szósty z rzędu. To potwierdza nie tylko jej przywódcze stanowisko w ekosystemowym paradygmacie marki, ale także odporność i zdolność do ciągłego wzrostu w ciągu 40 lat istnienia.

Haier Group, założona w 1984 roku, jest wiodącym globalnym dostawcą rozwiązań poprawiających jakość życia i transformacji cyfrowej. Firma skupia się na użytkowniku, oryginalnej technologii i budowie krajobrazu opartego na inteligentnym stylu życia i internecie przemysłowym. Haier posiada 10 ośrodków badawczo-rozwojowych i 143 ośrodki produkcyjne na całym świecie.

Jest jedyną na świecie marką ekosystemów bazujących na IoT, która przez sześć kolejnych lat znalazła się w tworzonym przez Kantar BrandZ rankingu najwartościowszych międzynarodowych marek. Haier może również poszczycić się utrzymywaną przez 15 lat z rzędu pozycją lidera w opracowywanym przez Euromonitor rankingu największych światowych marek AGD.

Oto zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/2436795/Haier_Leads_Sixth_Consecutive_Year_Premier_IoT_Ecosystem_Brand.jpg


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM