Uczelnia Łazarskiego informuje, że specjalność Administrowanie Ruchem Lotniczym jest objęta projektem „Administrowanie przestrzenią powietrzną PRZYSZŁOŚCI”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. Projekt ma na celu edukację poprzez symulację i praktykę, aby sprostać potrzebom gospodarki przyszłości.
QINGDAO, Chiny, 13 czerwca 2024 r. /PRNewswire/ – Firma Haier, lider w branży sprzętu AGD, została ponownie uznana za jedyną markę ekosystemów opartych na internecie rzeczy (IoT), która znalazła się w rankingu Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands 2024. To już szósty rok z rzędu, w którym firma ta zdobyła to wyróżnienie, potwierdzając swoją pozycję jako światowego lidera i innowatora w łączeniu technologii z rozwiązaniami zorientowanymi na potrzeby użytkownika.
Sukces Haier w rankingu Kantar jest sygnałem rosnącej integracji technologii i brandingu oraz wzmacniającej się globalizacji rynku. Wartość 100 czołowych międzynarodowych marek wzrosła o 20% w ciągu roku, osiągając 8,3 biliona USD, prawie dorównując rekordowi z 2022 r. Od powstania rankingu w 2006 r. łączna wartość marek wzrosła o 474%. Próg wejścia do pierwszej setki również wzrósł z 4 mld USD do 19 mld USD, co oznacza wzrost o 354%.
Haier kontynuuje swoją konsekwentną ścieżkę wzrostu i innowacji, co stanowi kluczowy element jej sukcesu. Marka zadebiutowała na 89. miejscu, a obecnie zajmuje 58. pozycję, co dowodzi znacznego wzrostu wartości dzięki pionierskim ekosystemom opartym na internecie rzeczy. W roku obrotowym 2023 osiągnęła globalny przychód w wysokości 371,8 mld RMB (52,3 mld USD) i zyski w wysokości 26,7 mld RMB (3,76 mld USD), co dowodzi doskonałych wyników finansowych.
Zhou Yunjie, prezes zarządu i CEO Haier Group, przekonuje, że sukces marki jest efektem strategii opartej na ekosystemie, które stabilizuje, napędza i przyspiesza prace nad wysokiej jakości rozwiązaniami. To właśnie ta strategia pozwoliła Haier wzmocnić swoją pozycję na rynku i osiągnąć tak imponujące wyniki.
„Haier stworzyła i rozwija zupełnie nowy paradygmat ekosystemowy, pracując nad otwieraniem kolejnych przestrzeni rozwojowych w obszarze oryginalnych technologii. Poprzez napędzające rozwój innowacje technologiczne marka kreuje trajektorię wzrostu branży na świecie” – powiedziała Doreen Wang, CEO Kantar China i Global Head w BrandZ. – Marka Haier jako pierwsza wprowadziła do branży inteligentny silnik interakcji, otwierając nieograniczone możliwości poprawy jakości życia użytkowników oraz rozwoju branży we współpracy z eko-partnerami, co przynosi stały wzrost wartości marki i coroczne awanse w rankingach”.
Kładziemy nacisk na dwa filary rozwoju wysokiej jakości rozwiązań branżowych.
Haier pionieruje w tworzeniu globalnego ekosystemu marki, budując lojalną bazę klientów poprzez stałą interakcję i doskonalenie oferowanych produktów i rozwiązań.
Marka premium Casarte, należąca do Hier, jest doskonałym przykładem wiodącej roli, jej wysokiej klasy produkty doprowadziły do trzykrotnego wzrostu sprzedaży w ciągu siedmiu lat, przekraczając średnie wartości branżowe w zakresie pułapów cenowych i zwiększając udział w rynku.
Haier Group stworzył platformę internetową COSMOPlat w ramach inicjatywy „współtworzenie przez duże przedsiębiorstwa, współdzielenie przez mniejsze”, obejmując ekosystemy w 15 branżach. Platforma ta zyskała wsparcie ponad 900 tys. firm i 160 tys. przedsiębiorstw, opracowując holistyczne podejście do wzmacniania potencjału cyfrowego, obejmujące przedsiębiorstwa, parki przemysłowe, całe sektory i obszary miejskie.
W sektorze zdrowia marka skupia się na innowacyjnych rozwiązaniach naukowych i cyfrowych, koncentrując się na naukach o życiu, medycynie klinicznej i biotechnologii. Współpracuje z ponad 60 międzynarodowymi organizacjami, aby opracować zaawansowane technologie, które korzystają z szeregu państw i przyczyniają się do rozwoju międzynarodowego ekosystemu zdrowia publicznego.
Haier znalazł się w rankingu Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands 2024 jako jedyna marka ekosystemów opartych na internetowej rzeczy po raz szósty z rzędu. To potwierdza nie tylko jej przywódcze stanowisko w ekosystemowym paradygmacie marki, ale także odporność i zdolność do ciągłego wzrostu w ciągu 40 lat istnienia.
Haier Group, założona w 1984 roku, jest wiodącym globalnym dostawcą rozwiązań poprawiających jakość życia i transformacji cyfrowej. Firma skupia się na użytkowniku, oryginalnej technologii i budowie krajobrazu opartego na inteligentnym stylu życia i internecie przemysłowym. Haier posiada 10 ośrodków badawczo-rozwojowych i 143 ośrodki produkcyjne na całym świecie.
Jest jedyną na świecie marką ekosystemów bazujących na IoT, która przez sześć kolejnych lat znalazła się w tworzonym przez Kantar BrandZ rankingu najwartościowszych międzynarodowych marek. Haier może również poszczycić się utrzymywaną przez 15 lat z rzędu pozycją lidera w opracowywanym przez Euromonitor rankingu największych światowych marek AGD.
Oto zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/2436795/Haier_Leads_Sixth_Consecutive_Year_Premier_IoT_Ecosystem_Brand.jpg
Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl