Biznes i finanse

Hisense: od roli sponsora do technologicznej dominacji w piłce nożnej

Sopocka firma ponownie została sponsorem głównym gdańskiego festiwalu, gdzie na ERGO Hestia Theatre Stage wystąpią tacy artyści jak Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. Ponadto, podczas Inside Seaside odbędzie się prezentacja wystawy Kruchość by Artystyczna Podróż oraz dyskusja na temat literatury.

Hisense, znana międzynarodowa marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, została wybrana po raz trzeci z rzędu na partnera mistrzostw UEFA European Championship™. Firma zadebiutowała również jako oficjalny dostawca ekranów VAR na tegorocznych mistrzostwach UEFA EURO 2024™, które odbywają się w Qingdao, w Chinach.

Wprowadzenie technologii wideoweryfikacji (VAR) to jedna z najważniejszych zmian w futbolu od ostatnich 50 lat. Ta innowacja sprawiła, że sędziowanie podczas meczów jest teraz bardziej sprawiedliwe i precyzyjne. Dzięki decyzji UEFA o przyznaniu wyłącznych praw sponsorskich dla technologii wyświetlaczy Hisense, sponsorzy mogą teraz uzyskać prawa komercyjne do profesjonalnego sędziowania, co stanowi ogromne uznanie dla tej czołowej organizacji światowej zajmującej się wydarzeniami sportowymi.

Aby spełnić standardy VAR, niezbędne jest zapewnienie urządzeń wyświetlających obraz z wysoką precyzją, ponieważ szybkość akcji w sporcie wymaga niezrównanej jakości detali. Firma Hisense opracowała chip do kontroli jakości obrazu oparty na sztucznej inteligencji, który potrafi rozpoznawać i przetwarzać obrazy w czasie rzeczywistym na poziomie pikseli, gwarantując brak utraty kluczowych detali, co pozwala zaradzić problemom ze smużeniem obrazu.

Na tablicy LED z boku boiska podczas turnieju pojawiło się hasło „NEVER SETTLE FOR NO. 2 GLOBALLY” (Drugie miejsce na świecie to za mało), zwracając uwagę kibiców. Firma Hisense, według danych z czołowego instytutu badawczego Omdia za I kwartał 2024 r., osiągnęła udział w rynku na poziomie 56,4% i tym samym zdobyła pierwsze miejsce na świecie pod względem globalnej liczby dostaw telewizorów 100-calowych, zmieniając oblicze branży urządzeń do wyświetlania.

Po ostatnich mistrzostwach UEFA European Championship™ firma Hisense zdecydowała się przestawić swój sposób działania z sponsorowania marki na udzielanie niezrównanego wsparcia technicznego. Wybór Hisense na jednego z głównych sponsorów turnieju potwierdza doskonałość technologii firmy skoncentrowanej na potrzebach użytkowników oraz jej dbałość o najwyższą jakość. Dodatkowo firma zwiększyła rozpoznawalność marki na rynkach globalnych, co pozwala światu doświadczyć potęgi Hisense.

Hisense to globalna marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, partner UEFA EURO 2024™. Zajmuje 2. miejsce w rankingu Omdia pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów 100-calowych. Obecna w ponad 160 krajach, specjalizuje się w produktach multimedialnych, AGD oraz inteligentnych systemach informatycznych.

Link do zdjęcia: https://mma.prnewswire.com/media/2443553/Hisense_announced_Official_VAR_Screen_Provider_UEFA_EURO_2024.jpg

Link do zdjęcia: https://mma.prnewswire.com/media/2443554/Hisense_s_NEVER_SETTLE_FOR_NO_2_GLOBALLY_slogan_LED_board.jpg


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM