Biznes i finanse

CHiQ błyszczy podczas Terra Wortmann Open

„Rynki finansowe są bardzo zainteresowane rozwojem sektora sztucznej inteligencji (AI). Rozwój AI może prowadzić do powstania nowych branż usług, które będą napędzać gospodarkę, podobnie jak to było w przypadku Internetu” – powiedział Piotr Dmuchowski z TFI PZU podczas XXXV debaty TFI zorganizowanej przez redakcję PAP Biznes.

BERLIN, 25 czerwca 2024 r. /PRNewswire/ — CHiQ, renomowana marka elektrycznych artykułów gospodarstwa domowego, została oficjalnym globalnym partnerem 31. finału Terra Wortmann Open (Halle Open) zorganizowanego 21 czerwca przez Association of Tennis Professionals (ATP) w niemieckiej OWL Arenie. To kolejne zaangażowanie CHiQ w europejski marketing sportowy po sponsorowaniu Pucharu Świata w Skokach Narciarskich FIS w 2023 r. Firma dąży do poszerzenia swojej obecności na globalnej arenie sportowej.

Jared Yang, dyrektor generalny CHiQ Europe Electric S.r.o. powiedział: „Ten turniej nie tylko podnosi świadomość marki, ale pomaga też w budowaniu emocjonalnej relacji z konsumentami. Spodziewamy się, że dzięki tej imprezie tenisowej marka CHiQ zrobi duże wrażenie na europejskich konsumentach i stanie się preferowaną marką w ich oczach”.

CHiQ postanowił umieścić telewizory z najnowszej serii Smart QLED QM8 w różnych miejscach na terenie imprezy, takich jak strefa VIP, pokój zawodników, pokój fitness i pomieszczenie dziennikarzy, aby zaprezentować ich doskonałą jakość obrazu i eleganckie wzornictwo, które cieszą się dużym uznaniem wśród europejskich konsumentów.

Poza reklamami, CHiQ zdecydował się na umieszczenie telewizorów z najnowszej serii Smart QLED QM8 w różnych lokalizacjach na terenie imprezy, takich jak strefa VIP, pokój zawodników, pokój fitness i pomieszczenie dziennikarzy, aby zaprezentować ich doskonałą jakość obrazu i eleganckie wzornictwo, które przyciągają uwagę europejskich konsumentów.

CHiQ QLED Series is available in Europe with screen sizes ranging from 32 to 65 inches, offering a wide range of colors and high contrast. The Quantum Dot technology captures every exciting detail of a tennis match in rich colors and remarkable sharpness. In addition, the dynamic image processing technology ensures that dynamic scenes in tennis matches remain clear and smooth, highlighting the beauty of this sport. Every precise serve and intelligent reception is perfectly visible on the CHiQ TV.

Chiński gigant sprzętu AGD, firma Changhong, marka CHiQ, obecna jest już w 11 krajach europejskich, w tym w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii, co czyni Europę jej największym rynkiem. Dzięki szerokiej ofercie produktów, takich jak telewizory, lodówki i pralki, CHiQ odnotował wzrost sprzedaży w Europie o ponad 80% w okresie od stycznia do maja br. Znacząco wzrosła również sprzedaż internetowa – zarówno w globalnych, jak i europejskich platformach e-commerce. Ponadto CHiQ znacząco poprawił swoją sprzedaż offline w 2024 r. dzięki udoskonalonej strategii sprzedaży i zawarciu ponad dziesięciu nowych umów współpracy, przez co jest znacznie lepiej widoczny w tradycyjnych sklepach detalicznych.

CHiQ będzie kontynuować poszukiwanie nowych możliwości marketingowych w sporcie, zgodnych z globalną filozofią marki. Poprzez wykorzystanie sportu jako medium, firma dąży do tworzenia angażujących narracji marki i rozwijania swojej globalnej strategii poprzez szeroką ofertę skierowaną na rynek światowy.


Źródło: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM