Drugim etapem kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE) jest „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”. Celem kampanii jest promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Według szacunków PIŻE, wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce wynosi 2 mld zł.
Hisense, światowy lider w dziedzinie elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, ogłosił dzisiaj swoje partnerstwo z Safe-Hub Berlin w celu zjednoczenia różnorodnej społeczności młodych ludzi wokół piłki nożnej podczas UEFA EURO 2024™. Jako oficjalny partner UEFA EURO 2024™ Hisense będzie współpracować z Safe-Hub Berlin, organizując 16 publicznych emisji meczów, które stworzą młodym fanom piłki nożnej okazję do wspólnego kibicowania w bezpiecznym i przyjaznym środowisku. Dodatkowo, będą mogli wziąć udział w zajęciach sportowych i sesjach edukacyjnych promujących integrację i spójność.
Safe-Hub Berlin, zlokalizowany w dzielnicy Wedding, zapewnia młodym ludziom bezpieczną przestrzeń do nauki, zabawy i rozwoju, a także doświadczenie emocji związanych z UEFA EURO 2024™. Współpraca z Hisense podkreśla zaangażowanie firmy w inwestowanie w potencjał i sukces młodych ludzi, dając im możliwość prowadzenia szczęśliwego i zdrowego życia.
Hisense będzie partnerem Safe-Hub Berlin, dostarczając wsparcie finansowe i najnowocześniejsze produkty marki, aby umożliwić organizację 16 publicznych emisji meczów UEFA EURO 2024™ dla młodych ludzi w Wedding, Berlinie. Oprócz emocjonujących transmisji meczów, wydarzenia będą obejmować turnieje piłkarskie i zajęcia, promujące współpracę w grupie.
Firma Hisense stworzyła ekscytujący spot reklamowy, aby uczcić i promować partnerstwo z Safe-Hub Berlin. Materiał przedstawia członków lokalnej społeczności i trenerów Safe-Hub, dając próbkę tego, czego doświadczą młodzi ludzie podczas emisji meczów w ramach UEFA EURO 2024™ w Safe-Hub Berlin. Spot można obejrzeć na stronie: https://youtu.be/Utxwa-nZkrU.
Firma Hisense jest dumna z partnerstwa z Safe-Hub Berlin, które umożliwia młodym ludziom z Wedding uczestnictwo w emocjonujących wydarzeniach związanych z EURO 2024™ w bezpiecznym i wspierającym środowisku. Przedstawiciele marki podkreślają, że inicjatywa ta doskonale wpisuje się w ich przekonanie, że inwestowanie w społeczność jest kluczowe dla budowania lepszej przyszłości dla wszystkich.
„Pragnę podziękować Hisense za umożliwienie organizacji wspólnego oglądania meczów podczas EURO 2024™. Dzięki darowiznom od Hisense stworzyliśmy bezpieczną przestrzeń w najbliższym otoczeniu, w której młodzi ludzie mogą wspólnie oglądać turniej” – powiedziała Jasmina, dyrektor operacyjny Safe-Hub Germany.
Hisense po raz trzeci z rzędu współpracuje z organizatorami Mistrzostw Europy UEFA™, prezentując najnowszą kampanię „BEYOND GLORY” („Więcej niż chwała”) z udziałem globalnych ambasadorów, Ikera Casillasa i Manuela Neuera. Kampania odzwierciedla zaangażowanie marki w rozwój pionierskiej technologii urządzeń AGD, mającej na celu usprawnianie codziennego życia.
Hisense stawia sobie za cel przekraczanie granic i rozwój nowych technologii, dlatego po raz trzeci z rzędu współpracuje z organizatorami Mistrzostw Europy UEFA™. Ich najnowsza kampania „BEYOND GLORY” („Więcej niż chwała”) z udziałem Ikera Casillasa i Manuela Neuera, ma na celu promowanie zaangażowania marki w rozwój pionierskiej technologii urządzeń AGD, które usprawnią codzienne życie.
Hisense
Hisense to międzynarodowa marka znana z sprzętu RTV, AGD i elektroniki użytkowej, będąca oficjalnym partnerem turnieju UEFA EURO 2024™. Firma zajęła drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów według rankingu firmy analitycznej Omdia w 2023 r. i I kw. 2024 r., a także cieszy się popularnością w segmencie telewizorów 100-calowych. Obecnie Hisense działa w ponad 160 krajach, oferując szeroki asortyment produktów multimedialnych, sprzętu RTV i AGD oraz inteligentnych systemów informatycznych.
Safe-Hub® to nowoczesna platforma wspierająca rozwój młodzieży i społeczności, oferująca bezpieczną przestrzeń fizyczną i emocjonalną. Zapewnia dostęp do programów sportowych, edukacji, możliwości zatrudnienia i rozwoju lokalnego, przy jednoczesnym wsparciu mentorów. Infrastruktura Safe-Hub to kampus dla lokalnych organizacji, rządu i usługodawców, promujący innowacyjne rozwiązania przyjazne dla środowiska.
Każdy Safe-Hub jest miejscem współpracy, które ma na celu kompleksowe wsparcie młodych ludzi, ich rodzin i społeczności, promując zdrowie i rozwój.
Dystrybucja: pap-mediaroom.pl