Polska Grupa Lotnicza S.A. ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla Polskich Linii Lotniczych LOT S.A.
Hisense, światowy lider w dziedzinie elektroniki użytkowej oraz sprzętu RTV i AGD, prezentuje nową jakość oglądania piłki nożnej na ekranach telewizorów podczas UEFA EURO 2024™ dzięki technologii ekranów 100-calowych ULED TV. Firma zaprasza do Qingdao w Chinach, gdzie będzie można doświadczyć tego innowacyjnego rozwiązania.
Firma Hisense zdobyła pierwsze miejsce na świecie w sprzedaży telewizorów o rozmiarze 100 cali zarówno w 2023 roku, jak i w pierwszym kwartale 2024 roku. Jako oficjalny sponsor UEFA EURO 2024™, wprowadza konsumentów do ery telewizorów o rozmiarze 100 cali, oferując aktualnie największe ekrany LED w branży.
Najnowsze technologie kontroli podświetlenia i kolorystyki ekranów LED-owych zapewniają wyjątkowo realistyczny obraz. Silnik High-View stworzony przez Hisense podnosi ogólną jakość obrazu poprzez wiernie odwzorowane kolory, doskonały kontrast oraz czytelną dynamikę i wysoką szczegółowość. Dodatkowo, Quantum Dot Colour z ponad miliardem kolorów dodaje pełni i głębi obrazowi, zapewniając jeszcze większy poziom realizmu. Technologia Full Array Local Dimming, z 40 tys. strefami dostosowywania podświetlania ekranu, oraz szczytowa jasność na poziomie 10 tys. nitów gwarantują optymalną jakość obrazu – od najciemniejszej czerni po najjaśniejszą biel.
Telewizory ULED marki Hisense zdobywają uznanie krytyków za wyjątkową jakość obrazu i dźwięku, co znajduje odzwierciedlenie w licznych nagrodach, takich jak CES Innovation Award czy Tom’s Guide Editor’s Choice Award. Rekomendują je również wiodące media branżowe, takie jak PC Mag, Digital Trends i Rtings, które chwalą ich jakość, efekt wizualny i minimalne rozmycie ruchu.
Firma Hisense ustanowiła nowy rekord w swojej 55-letniej historii innowacji, prezentując telewizory o przekątnej 100 cali. To przełom w dziedzinie ekranów wielkoformatowych, podkreślający zaangażowanie firmy w tworzenie najnowocześniejszych technologii dla wyjątkowego stylu życia. Kampania reklamowa nosi hasło „Hisense, więcej niż marka”, które podkreśla zaangażowanie Hisense w tworzenie najnowocześniejszych technologii będących częścią wyjątkowego stylu życia.
Hisense jest globalną marką sprzętu AGD i elektroniki użytkowej, która oficjalnie współpracuje z UEFA EURO 2024™. W rankingu Omdia za 2023 r. i I kwartał 2024 r. Hisense zajęła drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów, a także lideruje w segmencie telewizorów o przekątnej 100 cali. Firma działa obecnie w 160 krajach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.
Obrazek znajduje się pod tym adresem: https://mma.prnewswire.com/media/2454391/Hisense_brings_consumers_100_inch_TV_era.jpg
Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl