Biznes i finanse

Ludzie, pasja, planeta: Mary Kay publikuje sprawozdanie na temat zrównoważonego rozwoju za rok 2024

Pol’and’Rock Festival, jeden z największych otwartych festiwali muzycznych w Europie, jest organizowany bez konieczności posiadania biletów. Bezpieczeństwo uczestników jest dla organizatorów priorytetem, dlatego w tegorocznej edycji festiwalu partneruje z nimi PZU. Największy polski ubezpieczyciel został także partnerem programu Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który ma na celu nauczenie dzieci podstaw pierwszej pomocy.

Mary Kay Inc., firma wiodąca w obszarze zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw i rzecznictwa na całym świecie, opublikowała dziś swoje sprawozdanie na temat zrównoważonego rozwoju za rok 2024. Sprawozdanie podkreśla zaangażowanie firmy na rzecz stworzenia i kultywowania modelu biznesowego wzbogacającego życie kobiet i wspierającego społeczności, jednocześnie zapewniając ochronę naszej planety, podzielone na rozdziały poświęcone oddziaływaniu na środowisko, wpływowi w sferze społecznej i gospodarczej.

Więcej informacji prasowych oraz multimedia dostępne są pod poniższym linkiem: https://www.businesswire.com/news/home/20240723753419/pl/.

„Zrównoważony rozwój jest głęboko zakorzeniony w historii Mary Kay – powiedziała Deborah Gibbins, dyrektor operacyjna Mary Kay Inc. – Zwykliśmy mawiać, że zajmowaliśmy się tymi kwestiami zanim stało się to >>modne<<. Nasza kultowa założycielka, Mary Kay Ash, była zaangażowana nie tylko na rzecz zmian na świecie, ale również na rzecz jego ochrony. Jestem dumna z naszych osiągnięć zarówno w bieżącym roku, jak i w każdym kolejnym, które przyczyniają się do urzeczywistnienia jej marzenia. Myślę, że i ona byłaby z tego dumna”.

Mary Kay jest liderem w szybko zmieniającym się świecie, wspierając kobiety i doceniając ich potencjał w kształtowaniu światowej gospodarki oraz wprowadzaniu istotnych zmian.

Sprawozdanie za 2024 r. podkreśla zaangażowanie Mary Kay w podejmowanie decyzji korzystnych dla naszej planety oraz pracowników firmy.

Ochrona środowiska

  • Wspieranie inicjatywy „superraf” – 36-letnie partnerstwo z The Nature Conservancy mające na celu ochronę odpornych raf koralowych.
  • Zasadzanie drzew – 16-letnie partnerstwo z Arbor Day Foundation doprowadziło do zasadzenia ponad 1,4 mln drzew w dziewięciu państwach.
  • Wsparcie dla kobiet w Afryce Zachodniej – poprzez dołączenie do Global Shea Alliance, Mary Kay wspiera dobrobyt gospodarczy 16 mln kobiet zajmujących się zbieraniem nasion masłosza.

Odpowiedzialna społecznie działalność

Mary Kay od 2008 roku przekazała ponad 18 mln USD na rzecz inicjatyw wzbogacających życie kobiet na całym świecie poprzez program Pink Changing Lives, finansowany ze sprzedaży określonych produktów marki. Ponadto, firma dołączyła do sygnatariuszy zasad upodmiotowienia kobiet, zapewniając wytyczne dotyczące równości płci i upodmiotowienia kobiet w miejscu pracy. Wspierając rozwój kobiet w dyscyplinach STEM, Mary Kay przyznała 29 stypendiów o łącznej wartości niemal 195 000 USD od 2020 roku.

Mary Kay Ash miała wizję wzbogacania życia kobiet, która nadal jest realizowana po 60 latach działalności firmy. Mary Kay przekształciła się w globalną markę zatrudniającą niemal 4000 pracowników oraz miliony niezależnych konsultantek kosmetycznych na ponad 35 rynkach. Firma została uznana przez Euromonitor International za markę nr 1 na świecie w kategorii kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu dostępnych w sprzedaży bezpośredniej. Mary Kay wspiera niezależne konsultantki kosmetyczne poprzez innowacyjne narzędzia cyfrowe, takie jak aplikacje oparte na rzeczywistości rozszerzonej i interaktywny katalog. Firma także angażuje się w badania mające na celu eliminację uprzedzeń związanych z płcią w technologiach opartych na sztucznej inteligencji poprzez partnerstwo z organizacją Equal Rights Trust. Więcej informacji na temat globalnej strategii Mary Kay w dziedzinie zrównoważonego rozwoju, zaangażowania oraz oddziaływania można znaleźć w pełnej wersji sprawozdania dostępnej [tutaj](https://marykayglobal.com/sustainability).

O Mary Kay

Mary Kay Ash założyła swoją wymarzoną markę kosmetyczną w 1963 r. w Teksasie, aby wzbogacić życie kobiet. Od tamtej pory firma rozwinęła się w międzynarodową korporację współpracującą z niezależnymi konsultantkami i konsultantami w ponad 35 krajach. Mary Kay oferuje wsparcie, mentoring i innowacje, a także produkuje nowoczesne kosmetyki, suplementy diety i zapachy. Firma angażuje się również w ochronę planety, wspiera kobiety chore na raka i ofiary przemocy domowej, a także zachęca młode osoby do realizacji marzeń. Więcej informacji na marykayglobal.com oraz na platformach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter.

[1] Dane za 2022 r. pochodzą z Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2023 Edition, gdzie wartość sprzedaży została liczona po cenach detalicznych.

Niniejsze zawiadomienie ma charakter oficjalny i obowiązujący w wersji oryginalnej, która została sporządzona w języku źródłowym. Tłumaczenie jest wyłącznie pomocnicze i ma ułatwić zrozumienie zawiadomienia, należy je interpretować w odniesieniu do tekstu źródłowego, który ma skutki prawne.

Link do oryginalnego artykułu znajdziesz na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240723753419/pl/.

Informacja pochodzi od Mary Kay Inc.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę internetową: marykay.com/newsroom lub skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: media@mkcorp.com lub telefonicznie pod numerem 972 687 5332


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM